ArjanH. 0 Geplaatst 30 september 2006 Rapport Share Geplaatst 30 september 2006 Ff ouwe koeien uit de sloot halen Ik zoek dat nr igg ook! Akkoorden heb ik al! nu nog de muziek Want het is echt een geweldig nr. Link naar bericht Deel via andere websites
gerartje 0 Geplaatst 16 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2006 Quote: Op vrijdag 09 juni 2006 16:38:35 schreef Raido het volgende: * Raido vraagt zich toch stiekem af waarom je Hallelujah Adonai zou zingen als je Nederlander bent Prijst de HEER, de Heer is lang niet zo hip natuurlijk Ik dacht dat Adonai mijn Heer betekende, dan zou er dus staan Looft de Heer, mijn Heer. Link naar bericht Deel via andere websites
thijssieboi 0 Geplaatst 19 november 2006 Rapport Share Geplaatst 19 november 2006 ... Link naar bericht Deel via andere websites
ArjanH. 0 Geplaatst 19 november 2006 Rapport Share Geplaatst 19 november 2006 Ey! Supergaaf Dank je wel, heb je al toegevoegd Bless, Link naar bericht Deel via andere websites
Joener 0 Geplaatst 20 november 2006 Rapport Share Geplaatst 20 november 2006 en ik heb de bladmuziekboeken... als iemand interesse heeft kan ik het wel (puur legaal) ff inscannen en doormailen hoor edit: hij staat niet in de boeken Link naar bericht Deel via andere websites
ArjanH. 0 Geplaatst 20 november 2006 Rapport Share Geplaatst 20 november 2006 Ey, ik heb belangstelling Dank je wel alvast. Bless Link naar bericht Deel via andere websites
Lightwoman_4uss 0 Geplaatst 13 december 2006 Rapport Share Geplaatst 13 december 2006 Ik heb ook de akkoorden van het nummer... Moet ik alleen ff zoeken ^^ Nummer is niet alleen door Arnaud Jochem maar ook door Steven van Kranenburg... Link naar bericht Deel via andere websites
audacity 0 Geplaatst 26 april 2007 Rapport Share Geplaatst 26 april 2007 misschien moet je een muziekboek aanschaffen van opwekking, te koop bij elke christelijke boekwinkel Link naar bericht Deel via andere websites
thijssieboi 0 Geplaatst 26 april 2007 Rapport Share Geplaatst 26 april 2007 Hij is niet van opwekking, dus dan kan je lang zoeken.. Link naar bericht Deel via andere websites
Jipperd 0 Geplaatst 26 april 2007 Rapport Share Geplaatst 26 april 2007 Admod note: oproep weggehaald liedjes etc. hebben een autersrecht. op Credible willen wij geen verspreiding bevorderen van autersrechtelijk beschermde zaken! Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 16 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2007 DAt is inderdaad zo'n mooi lied. Mn moeder kan hem niet zingen zonder een traantje te laten. Link naar bericht Deel via andere websites
Jipperd 0 Geplaatst 23 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2007 Admod note: Post die tegen de Faq* ingaat en een reactie daarop (niet tegen de faq in maar niet meer nodig) weggehaalt. *Aanbieden van illegale software, muziek, spullen en alles wat nog meer niet legaal is. Links naar dergelijke sites/ software mogen niet gepost worden. Omtrent het aanbieden van muziek is nogal onduidelijkheid. Wij hanteren het principe dat het aanbieden van muziek alleen is toegestaan wanneer de artiest hier zelf (schriftelijke) toestemming voor heeft gegeven.bron Link naar bericht Deel via andere websites
Yara 0 Geplaatst 24 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2007 Voor de mensen die dit nummer graag willen hebben, hij staat nu op de nieuwste tieneropwekking. Dus dan kan je daar gewoon het liedboek van kopen en voila! Ik vind het alleen niet zo'n mooie versie, maar ach, hij staat er wel op! Link naar bericht Deel via andere websites
xelizabethb 0 Geplaatst 3 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2013 ik heb de cd met dat lied er op! maar ik heb geen gitaar akkoorden van dat lied, wil iemand mij die sturen? Gr, Elizabeth Link naar bericht Deel via andere websites
Ken Yehuwdiy 0 Geplaatst 3 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2013 ik heb de cd met dat lied er op! maar ik heb geen gitaar akkoorden van dat lied, wil iemand mij die sturen? Gr, Elizabeth Misschien kan je hier wat mee? Link naar bericht Deel via andere websites
dingo 166 Geplaatst 3 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2013 ik heb de cd met dat lied er op! maar ik heb geen gitaar akkoorden van dat lied, wil iemand mij die sturen? Gr, Elizabeth Voor een euro heb je een pdf die je 4x mag afdrukken verkrijgbaar bij Bladmuziek Opwekking. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten