Spring naar bijdragen

Schrijf jij ook?


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 111
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

een hoop schrijvers hier.

ikzelf schrijf dingen van me af. problemen, dilemma's, pijnlijke dingen in heden en verleden. een soort dagboek. soms aan mensen gericht soms niet. bijvoorbeeld aan iemand die me pijn heeft gedaan. het is gevoelsuiting. ik ben een binnenvetter en praat niet graag over m'n eigen problemen. ik schrijf ze op. soms op m'n weblog, soms in een schrift of boek. ik houdt het voor mezelf...

ik vind het echt een talent wanneer iemand echt goed weet te schrijven. tegenwoordig schrijft iedereen, maar niet iedereen heeft talent. het is een gift van God.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik schrijf zinnen die rijmen sommige vinde ze raps.. maar ik kan niet rappen dus dat is het niet, en een gedicht is meestal anders opgebouwd en is een gavesmile.gif dat weet ik wel.

Of het is dat ik van me af schrijf of dat ik het nooit meer wil vergetensmile.gif

noujah ik gah pitten, ja nu al kom net van alpha weekend(super gaaf)en ben beetje ziek

Gods onmisbare zegen voor iedereensmile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik schrijf sinds kort ook veel. Vooral ook dingen van me afschrijven, of als ik iets aan mensen wil vertellen maar niet op de woorden kan komen schrijf ik het vaak eerst op, dat gaat voor mij veel makkelijker. Ik probeer ook een weblog bij te houden, al kan ik daar wel vaker wat posten. Ik vind het echt heerlijk om dingen gewoon op te schrijven, vaak ook omdat ik op dat moment weer een stukje van mezelf leer dat ik eerder nog niet wist.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 3 weeks later...

Ik probeer sinds kort ook een serieuze blog bij te houden, omdat ik niet meer zoveel tijd heb voor internet. Ik heb toch wel een aantal mensen die ik regelmatig spreek via msn/internet, dus daarom heb ik besloten een blog bij te houden.

Zie mijn profiel voor link.

-edit- of klik op mijn huisje. widegrin.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Ik ben al een paar weken bezig met een nieuw verhaal. Het gaat over een fantasywereld in de 2e dimensie, Yearol. Ik ben nu heel die wereld aan het ontwerpen (In het crea-topic staan al wat huisjes uit Yearol).

Ikzelf ben de hoofdpersoon, voor de verandering! Ik word naar de 2e dimensie getransporteerd, of hoe je het ook wil noemen. Ik ben dan de gene die Yearol moet bevrijden van de slechte mutant Marvillain die half elf, half draak is. (Ooit was hij een elf, maar hij wou Yearol overnemen en stal de krachten van een draak om machtiger te worden.)

Marvillain werd opgesloten in Fort Omnitor door een draak. Maar die draak wist dat Marvillain op een dag zou ontsnappen, sterker dan ooit!

Daarom maakte de draak voordat hij stierf het DrakenHarnas en het DrakenZwaard en stopte zijn ziel erin!

Ook voorspelde de draak dat de verlosser uit de lucht zal komen!

Nou, dit kan opgevat worden als '...de verlosser uit de lucht, zal komen' of '...de verlosser uit de lucht zal komen'.

Nou gaat het hier om het 2e, want als ik naar de 2e dimensie getransporteerd word, val ik uit de lucht en beland in Yearol.

Maar goed! Zo word ik dus de Drakenridder! En dat is niet nageaapt van Eragon, want daar hebben ze drakenrijders! boosrood.gif En ik had het idee over een drakenridder al in mijn hoofd voordat ik hoorde over Eragon.

Wie snapt het nog? smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 1 month later...
  • 3 months later...

ik schrijf wel eens als ik niets de doen heb maar ik doe het niet echt vaak ik doe het bijvoorbeeld als ik verdrietig ben met dat soort dingen is het wel persoonlijk maar soms is het wel fijn watn dan kan je erover praten maar soms wil ik dat niet cry.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

ik schrijf wel eens als ik niets de doen heb maar ik doe het niet echt vaak ik doe het bijvoorbeeld als ik verdrietig ben met dat soort dingen is het wel persoonlijk maar soms is het wel fijn watn dan kan je erover praten maar soms wil ik dat niet
cry.gif

ook wel is gedaan maar als ik het later terug lees heb ik zo iets van delete het snel.

ik schijf niet echt gedichten ik probeer een boek te schijven. nosmile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 months later...

Ik schrijf af en toe 'gedichten' (of iets wat er op moet lijken knipoog_dicht.gif) maar meestal zijn ze heel erg down, omdat ik op dat moment mn emoties op een of andere manier moet verwoorden.. (Soms int engels, soms int nederlands) En af en toe schrijf ik ook verhalen.. maar die houd ik meestal voor mezelf. Just for fun.. en ze zijn niet supergoed ofzo, maar ik vind het toch leuk om te doen

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb heel lang in een dagboek geschreven, trouw, maar uiteindeijk voelde het toch niet goed als ik het teruglas en ik was er te lui voor gewordenpuh2.gif

Nu schrijf ik nog wel eens (nogal depressieve, dat moet ik eerlijk toegeven) verhaaltjes van tien regels ofzo. Soms gaat dat over mezelf, maar meestal over gefantaseerde personen

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 4 weeks later...
  • 1 month later...

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid