Gusto 0 Geplaatst 7 december 2006 Rapport Share Geplaatst 7 december 2006 maar wanneer komt potc3 in de bios dan? Link naar bericht Deel via andere websites
Esther 0 Geplaatst 7 december 2006 Rapport Share Geplaatst 7 december 2006 Juli 2007 Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 8 december 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 december 2006 poster Pirates of the Caribbean 3: At World's End. Link naar bericht Deel via andere websites
Joëlle 0 Geplaatst 16 december 2006 Rapport Share Geplaatst 16 december 2006 creapy.. Maar ik wil 'm wel zien! Link naar bericht Deel via andere websites
Esther 0 Geplaatst 14 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2007 Zo, even dit topic een rotschop geven... want POTC3 komt 23 mei al uit in de lage landen! Ik zit dan net in Duitsland, maar ik ga m'n kaartjes dan wel vast reserveren, want dat is nou net een film die ik niet nagesynchroniseerd wil zien... want er bestaat geen Duitser die Norrington's prachtige zwoele stem goed kan nadoen Link naar bericht Deel via andere websites
magere janhein 0 Geplaatst 14 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2007 ik ga aanstaande maandag naar de pirates of the caribien marathon in zwolle van kwart voor 9 tot ongeveer 4 uur s'nachts XD Link naar bericht Deel via andere websites
Esther 0 Geplaatst 14 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2007 Dat zou ik denk ik pas doen als ik de derde film al een keer gezien heb... anders ben ik na de eerste twee zo uitgeput dat ik bij 3 niet meer goed kan opletten en dat zou zonde zijn... Maar daarna ben ik wel in voor zo'n crazy marathon Link naar bericht Deel via andere websites
magere janhein 0 Geplaatst 14 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2007 als ik het niet goed heb meegekregen kijk ik deel 3 nog later wel een keer , maar zo'n marathon is ubervet XD Link naar bericht Deel via andere websites
Esther 0 Geplaatst 14 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2007 Als je van maffe voice-overs houdt moet je deze eens bekijken: POTC Youtube Hij is wel erg flauw hoor, maar ook best melig! Link naar bericht Deel via andere websites
Clyppan 0 Geplaatst 14 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2007 Ik vond deel II echt zwaar tegenvallen.. het personage van Depp was veel te tweedimensionaal en werd echt te veel uitgemolken.. de hele dronkemans-act.. En het einde? Pff.. alsof ze bij deel 1 en 3 echt dachten "hmm.. we moeten nog even iets ertussen hebben.. verzin maar wat leuks".. Het leek op sommige punten meer op een Looney Tunes tekenfilm, dan een speelfilm. maarja, dat vond ik er van. Link naar bericht Deel via andere websites
Esther 0 Geplaatst 14 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2007 Je hebt helemaal gelijk, maar ik hou van zulke films. Dat zegt vast veel over mijn goede (?) smaak Link naar bericht Deel via andere websites
Clyppan 0 Geplaatst 14 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2007 Ik vond deel 1 wel leuk hoor Link naar bericht Deel via andere websites
magere janhein 0 Geplaatst 14 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2007 Quote: Op maandag 14 mei 2007 19:30:32 schreef SilverUnicorn het volgende: Als je van maffe voice-overs houdt moet je deze eens bekijken: POTC Youtube Hij is wel erg flauw hoor, maar ook best melig! hij is geniaal Link naar bericht Deel via andere websites
Mr. Emilio 0 Geplaatst 14 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2007 Ik vond deel 1 echt niet leuk. Reden genoeg om de andere delen niet te willen zien. Dit heeft niets te maken met JD, want ik vond hem in 21 Hupm street al wel cool. Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 14 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2007 Ik vond deel één best leuk, maar deel twee vond ik ongelooflijk flauw. (Het leuke aan de pirates-films is dat ik altijd nog drie dagen na zit te dromen over hoe fantastisch het moet zijn om op een piratenschip ontvoerd te worden door Cpt. Jack Sparrow, arrr! ) Link naar bericht Deel via andere websites
Polkadot 0 Geplaatst 20 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2007 Helemaal met ^ [comment hierboven] eens! Yay! hij is de ultime piraat!! Ik wil niets verklappen voor de mensen die deel 2 nog niet gezien hebben maar door dat enge beest in het water vond ik het heel lang eng om in het "onbekende" water te zwemmen, want stel je voor hij pakt ineens je enkel ofzo EW! moet er maar niet weer aan denken hwahaha! Link naar bericht Deel via andere websites
Marleentjj 0 Geplaatst 20 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2007 Deel I en II zijn echt ge-wel-dig! Maar ik baal só, PotC III komt woensdag uit en dan ben ik weg met school Maarja ik ga hem vrijdag kijken, echt só zin in En Jack is in het echt veel minder knap Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 7 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2012 Mmmmmmmmmmmmmmmn Pirates^^ Al is de vier niet zo goed meer doordat keira en orlando weg zijn Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 7 januari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 januari 2012 Hé, een oud topic van moi. Op naar Pirates of the Caribbean V! Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten