Esther 0 Geplaatst 18 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2006 Deze week ga ik weer!!! donderdag om precies te zijn! Link naar bericht Deel via andere websites
Étoile 0 Geplaatst 18 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2006 ik ga zaterdagavond , ik heb er zin in Link naar bericht Deel via andere websites
Helena 0 Geplaatst 18 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2006 Hij was grappig. T kijken waard. Link naar bericht Deel via andere websites
hopeloos 0 Geplaatst 18 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2006 ben benieuwd wanneer hij op dvd uitkomt... Link naar bericht Deel via andere websites
EssoX 0 Geplaatst 20 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2006 Eergister geweest, was een dikke tegenvaller. Vond het een slappe aftreksel van deel 1, en het acteerwerk van Depp viel mij ook tegen. Deel 3 kijk ik lekker op dvd, neem niet de moeite om daarvoor naar de bios te gaan. Groetjes Ferry Link naar bericht Deel via andere websites
iilS 0 Geplaatst 20 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2006 dr zyn maar 2dingen die ik doe onder die film. Johnny Depp & Orlando Bloom bewonderen af en toee een beetje schrikke. :-P Link naar bericht Deel via andere websites
Esther 0 Geplaatst 20 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2006 De tweede keer was ie nog leuker! Had ik ook meer tijd om Norrie in de gaten te houden tijdens het zwaardgevecht Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 21 juli 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 juli 2006 http://withthemind.com/forums/index.php?showtopic=352 Daar zie je een review van het script van PotC3. Geen idee of het waar is wat daar staat. Maar het zijn grote spoilers. Link naar bericht Deel via andere websites
Fata Morgana 0 Geplaatst 25 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2006 Ik vind deel 1 wel oke..maar deel 2 hoef k niet te zien.. Ik vind het echt van die Hollywoodfilms, met veel actie, veel mooi uitgekauwde vecht-scenes en vooral hoofdrolspelers die heel erg toevallig er ook nog eens leuk uit zien.. Ik vind dat ze ruwere types hadden moeten uitkiezen... Link naar bericht Deel via andere websites
Divalici0us 0 Geplaatst 26 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2006 Echt een super film Link naar bericht Deel via andere websites
Skippy 0 Geplaatst 29 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2006 Ik vond hem wel aardig, maar hij was minder melig dan de vorige film. De sc? op het eiland met die inheemse stam was wel erg gaaf, net zoals het gevecht tussen Norrington, Sparrow en Turner. En SilverUnicorn, ik vind Norrington nog steeds een rare gast, maar hij was in deze film wel verassend. Ben je nu tevreden ? Link naar bericht Deel via andere websites
BeautifullEmptiness 0 Geplaatst 29 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2006 ikke heeft laatst POTC 2 gezien...en ik blijf erbij : Ikke vind dat ze geen POTC 2 hadden mogen maken. Kvond hem opzich wel aardig, maar er waren teveel dezelfde grapjes als in 1 , en het stoorede me vaak. Ik had er zoveel van verwacht (zeker om Jack Sparrow weer te zien ) maar ikke vond hem toch erg tegenvallen ... Link naar bericht Deel via andere websites
Joëlle 0 Geplaatst 31 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2006 yeah, 'k ga er met een stel vrienden binnenkort naar toe! Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 31 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2006 POTC2 is LEUK Link naar bericht Deel via andere websites
Ignatius Maria 0 Geplaatst 31 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2006 Ik vind het wel leuke films, maar ben wel verbaasd dat ze een eigen topic hebben... Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 31 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2006 Ik vond de tweede nogal zwak, de plot hing precies aan elkaar van random stukjes en beetjes verhaal en de humor bouwde nogal veel voort op de vorige film. Langs de andere kant: gaat er dan iemand naar Pirates kijken voor het verhaal? Johnny 'hee kijk, ik ben een sexy piraat' Depp mag van mij best twee uur en half over het groot scherm huppelen hoor. Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 1 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2006 Depp speelt toch Will? Ik vind Elizabeth iig mooier Link naar bericht Deel via andere websites
Michie23 0 Geplaatst 1 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2006 Ik denk Jack Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 1 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2006 Quote: Op dinsdag 01 augustus 2006 08:41:44 schreef Michie23 het volgende: Ik denk Jack Ok... in dat geval ga ik ook voor Jack Link naar bericht Deel via andere websites
Étoile 0 Geplaatst 1 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2006 Quote: Op dinsdag 01 augustus 2006 01:33:59 schreef Iriacynthe het volgende: Langs de andere kant: gaat er dan iemand naar Pirates kijken voor het verhaal? Johnny 'hee kijk, ik ben een sexy piraat' Depp mag van mij best twee uur en half over het groot scherm huppelen hoor. helemaal mee eens , al rolde ik af en toe van m'n stoel van het lachen, vooral bij die achtervolgingen op dat eiland met die hele volksstam Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 1 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2006 Oh, hij was zeker grappig soms, ik vond het gewoon nogal meer van hetzelfde, het bekende sequel-fenomeen dus. Link naar bericht Deel via andere websites
Esther 0 Geplaatst 9 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2006 Quote: Op zaterdag 29 juli 2006 21:27:41 schreef Skippy het volgende: Ik vond hem wel aardig, maar hij was minder melig dan de vorige film. De sc? op het eiland met die inheemse stam was wel erg gaaf, net zoals het gevecht tussen Norrington, Sparrow en Turner. En SilverUnicorn, ik vind Norrington nog steeds een rare gast, maar hij was in deze film wel verassend. Ben je nu tevreden ? Waha, sorry voor de late reactie Ik was op vakantie in Norrie's thuisland (aka Engeland) toen je dat berichtje schreef! Maar ik ben zeker tevreden, lol Al is Beckett ook wel interessant... maar wat aan de kleine kant en niet scruffy genoeg Link naar bericht Deel via andere websites
Holla 0 Geplaatst 9 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2006 Quote: Op dinsdag 01 augustus 2006 01:33:59 schreef Iriacynthe het volgende: Johnny 'hee kijk, ik ben een sexy piraat' Depp mag van mij best twee uur en half over het groot scherm huppelen hoor. Maar ik vond Captain Jack Sparrow in deel 2 wel minder 'cool' dan in deel 1.. en het was gemeen dat hij in dat monster terecht komt Tis een leuke film Link naar bericht Deel via andere websites
Esther 0 Geplaatst 10 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2006 Quote: Op woensdag 09 augustus 2006 16:45:49 schreef holla het volgende: [...] Maar ik vond Captain Jack Sparrow in deel 2 wel minder 'cool' dan in deel 1.. en het was gemeen dat hij in dat monster terecht komt Tis een leuke film Methinks, nee meknows dat ie daar wel weer uitkomt Die hele franchise draait op Sparrow, dus die kunnen ze niet zomaar killen. En ik hoop dat Beckett's rol groter is in 3! Link naar bericht Deel via andere websites
Anne13 0 Geplaatst 10 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2006 Het is nu zeker: ik ga naar POTC 2 met mijn vriendinnen! Ik heb deel 1 op het Nawaka nog een keer gezien, en nu weer geleend van iemand, dus ik kan hem onbeperkt kijken . Heerlijk genieten x). Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten