Anne13 0 Geplaatst 20 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2006 Weet ik dat . stop je oren dicht!*begint te zingen* Yoho, yoho, a pirates life to meeeeee! Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 21 mei 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 mei 2006 Quote: Op zaterdag 20 mei 2006 20:48:59 schreef Anne13 het volgende: Weet ik dat . stop je oren dicht!*begint te zingen* Yoho, yoho, a pirates life to meeeeee! We pillage, we plunder, we rifle, and loot, Drink up, me 'earties, yo ho. We kidnap and ravage and don't give a hoot, Drink up me 'earties, yo ho. Yo ho, yo ho, a pirate's life for me Lyrics kun je ook vinden met google Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 29 mei 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 mei 2006 http://www.filmtotaal.nl/module.php?section=newsDetails&newsID =7130&titel=Pirates_beelden Heel veel nieuwe pics van PotCII. Keira ziet er weer net zo mooi uit als altijd! http://adisney.go.com/disneypictures/pirates/main.html Hier de officiele site die ook vernieuwd is! Link naar bericht Deel via andere websites
krokeledokus 0 Geplaatst 30 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2006 http://www.comingsoon.net/films.php?id=6175 Voor een voorproefje! Link naar bericht Deel via andere websites
spongerob 0 Geplaatst 31 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2006 hmmm het is een sequel dus ik hou mijn hart vast:S de enigste goede sequel is the godfather 2 ik hoop dat dit ook die kant op gaat want ik denk dat het allemaal uitgemolken is btw deel een is leuk van potc Link naar bericht Deel via andere websites
krokeledokus 0 Geplaatst 1 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2006 sequel.. pardon? 't is dat? Link naar bericht Deel via andere websites
Anne13 0 Geplaatst 1 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2006 Een vervolgverhaal. In dit geval dus een film, met meerdere delen. Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 3 juni 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 juni 2006 Quote: Op donderdag 01 juni 2006 00:26:57 schreef spongerob het volgende: hmmm het is een sequel dus ik hou mijn hart vast:S de enigste goede sequel is the godfather 2 ik hoop dat dit ook die kant op gaat want ik denk dat het allemaal uitgemolken is btw deel een is leuk van potc Ohoh, Spider-Man II was beter dan deel I. X-Men II was ook beter dan deel I. LotR II, III waren ook beter dan I. Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 3 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2006 MWAH, Lotr is toch totaal in zijn geheel totaal heerschend, ook deel 1, helemaal geweldig net als 2 en 3, maar daar zijn meer grote veldslagen. Link naar bericht Deel via andere websites
Annatar 0 Geplaatst 3 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2006 Je kunt de LotR-films niet los van elkaar zien omdat het eigenlijk gewoon een grote geweldige film is die toevallig op 6 schijfjes staat. Bij de tweede en de derde film vond ik de veldslagen inderdaad ge-wel-dig maar deel een had dan weer Imladris, Moria en Lothlórien. Maar ok, BOT maar weer. Link naar bericht Deel via andere websites
Anne13 0 Geplaatst 3 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2006 Goed plan, Bot gaan . Whieeee, ik ga misschien met mijn uberparty naar de bios, voor PotC. Als ik dan genoeg geld heb . Link naar bericht Deel via andere websites
Lupa 0 Geplaatst 3 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2006 Wanneer komt deel 2 eigenlijk uit? Heb een trailer gezien en ik ben een beetje bang dat het een nogal afgezaagd vervolg gaat worden(zo'n mislukte avonturenfilm), maar tja, met Johhny Dept kan het toch niet heel erg mislukken(Toch?) Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 3 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2006 * *nath* zegt: "Me I'm dishonest. and you can always trust a dishonest man to be dishonest. honestly, it's the honest ones you want to watch out for, because you can never predict when they are going to go something incredibly stupid" Link naar bericht Deel via andere websites
hantiej 0 Geplaatst 5 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2006 Quote: Op zaterdag 03 juni 2006 12:20:05 schreef Lord Voldemort het volgende: [...] Ohoh, Spider-Man II was beter dan deel I. X-Men II was ook beter dan deel I. LotR II, III waren ook beter dan I. Ice age 2 was ook tal keer beter dan 1 Link naar bericht Deel via andere websites
oikie 0 Geplaatst 5 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2006 Quote: Op zaterdag 03 juni 2006 18:51:27 schreef Lupa het volgende: Wanneer komt deel 2 eigenlijk uit? Heb een trailer gezien en ik ben een beetje bang dat het een nogal afgezaagd vervolg gaat worden(zo'n mislukte avonturenfilm), maar tja, met Johhny Dept kan het toch niet heel erg mislukken(Toch?) Deel 2 komt uit op 3 juli. Ik heb er weinig zin in. Heb het helemaal gehad met Orlando Bloom en Keira Knightley. Das wel lastig, want ze zitten beide in de film. Link naar bericht Deel via andere websites
oikie 0 Geplaatst 5 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2006 Quote: Op donderdag 01 juni 2006 00:26:57 schreef spongerob het volgende: de enigste goede sequel is the godfather 2 Er zijn zat andere goede sequels! Maar die mag ik niet noemen, want dan gaan we offtopic. Link naar bericht Deel via andere websites
Anne13 0 Geplaatst 5 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2006 * Anne13 weet niks meer te zeggen over PotC... >.<" Link naar bericht Deel via andere websites
krokeledokus 0 Geplaatst 5 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2006 Ik wel.. heb net een poster gekocht!! en die ga ik op mn deur hangen... Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 7 juni 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 juni 2006 Quote: Op maandag 05 juni 2006 21:15:22 schreef krokeledokus het volgende: Ik wel.. heb net een poster gekocht!! en die ga ik op mn deur hangen... Oehh Welke poster? Ik heb een supergrote waar Jack helemaal opstaat. Link naar bericht Deel via andere websites
krokeledokus 0 Geplaatst 7 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2006 ehm.. hoe beschrijf je zoiets.. iig alleen zijn hoofd. ik ga ff kijken of er op internet een plaatje van is.. vast wel. Link naar bericht Deel via andere websites
krokeledokus 0 Geplaatst 7 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2006 these!!! Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 20 juni 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 juni 2006 Dees hangt op mijn deur! Link naar bericht Deel via andere websites
krokeledokus 0 Geplaatst 20 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2006 heelaas ik kan hem niet zien! Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 20 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2006 Een poster van een mooi rood kruis. Prachtig, Lord Voldemort Of is het deze? Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 20 juni 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 juni 2006 Grapjas! Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten