Mark1987 0 Geplaatst 9 november 2006 Rapport Share Geplaatst 9 november 2006 Ik heb een jas van P.O.D. Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 9 november 2006 Rapport Share Geplaatst 9 november 2006 Quote: Op donderdag 09 november 2006 10:35:38 schreef Dante het volgende: [...] Grapjas het is Veil, kan gebeuren ^^ Ik heb momenteel alleen maar een Sacrificium shirtje en enkele niet-band shirts maar wel christelijk (keltische kruizen zijn stoer!) Edit: Ik ben jaloers op dat Horde shirt... enig idee waar je die een beetje betaalbaar kunt krijgen? link Redelijk goedkoop, 17 pleuro is een schappelijke prijs, niet veel duurder dan Dis-order. Ze accepteren paypal, geniale shizzle! Check die maten~, het is ook gaaf dat Aussies grotere maten doen dan hier in Europa waar we toch wel wat langer zijn gemiddeld volgens mij. Link naar bericht Deel via andere websites
Dante 0 Geplaatst 9 november 2006 Rapport Share Geplaatst 9 november 2006 Maar Dis-Order heeft geen Horde toch? Najah is iig goed te doen dan, dat wordt weer een keer mijn geld plunderen, zo'n kvlt shirt kun je niet laten liggen natuurlijk Link naar bericht Deel via andere websites
das fritsel 0 Geplaatst 9 november 2006 Rapport Share Geplaatst 9 november 2006 dat shirt van horde is idd erg tr00 maar het flauwe is gewoon dat het shirt die Audiophile heeft, het shirt met het gebroken satanic pentagram, nog veel vetter is... Link naar bericht Deel via andere websites
Dante 0 Geplaatst 9 november 2006 Rapport Share Geplaatst 9 november 2006 Ik heb idd een aantal verschillende gezien... ik wil ze allemaal, ALLEMAAL!!! Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 9 november 2006 Rapport Share Geplaatst 9 november 2006 Als iemand nog shirts kan vinden van Deliverance (US uiteraard)... Link naar bericht Deel via andere websites
Jelmer 0 Geplaatst 10 november 2006 Rapport Share Geplaatst 10 november 2006 Quote: Op donderdag 09 november 2006 00:07:12 schreef Audiophile het volgende: -Silencer, Death - Pierce Me Silencer , heerschende zooi. Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 11 november 2006 Rapport Share Geplaatst 11 november 2006 Quote: Op zaterdag 11 november 2006 00:52:38 schreef Jelmer het volgende: [...] Silencer , heerschende zooi. Hehe, kijk, de kenners! KVLT!!! Link naar bericht Deel via andere websites
Jelmer 0 Geplaatst 11 november 2006 Rapport Share Geplaatst 11 november 2006 Quote: Op zaterdag 11 november 2006 01:58:37 schreef Audiophile het volgende: [...] Hehe, kijk, de kenners! KVLT!!! hehe, grimm Ik ben benieuwd naar 'Lebensgefahr ', dat nieuw project van die Nattramn. P.s. Ik denk ook wel dat je Nyktalgia (vooral het nummer Exitus Letalis) en Ondskapt (het eerste album) zal waarderen Link naar bericht Deel via andere websites
Joëlle 0 Geplaatst 12 november 2006 Rapport Share Geplaatst 12 november 2006 ik heb 'n bandshirt van Reuben Morgan En wil heel graag van Delirious eentje Link naar bericht Deel via andere websites
Jipperd 0 Geplaatst 12 november 2006 Rapport Share Geplaatst 12 november 2006 mijjn broertjes hebben ook die van reuben morgan, gesigneerd en al en ik ben nog steeds bandshirtloos Link naar bericht Deel via andere websites
Joëlle 0 Geplaatst 12 november 2006 Rapport Share Geplaatst 12 november 2006 ik heb de zwart met wit logo Link naar bericht Deel via andere websites
Jipperd 0 Geplaatst 12 november 2006 Rapport Share Geplaatst 12 november 2006 mijn oudste broertje ook Link naar bericht Deel via andere websites
Dante 0 Geplaatst 12 november 2006 Rapport Share Geplaatst 12 november 2006 Quote: Op zondag 12 november 2006 01:51:32 schreef Joëlle het volgende: ik heb 'n bandshirt van Reuben Morgan En wil heel graag van Delirious eentje Die twee waren afgelopen vrijdagavond live in Barneveld Kwas erbij, maar ik heb de shirts niet gecheckt Er stond wel een standje... Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 12 november 2006 Rapport Share Geplaatst 12 november 2006 Quote: Op zondag 12 november 2006 00:26:26 schreef Jelmer het volgende: [...] hehe, grimm Ik ben benieuwd naar 'Lebensgefahr ', dat nieuw project van die Nattramn. P.s. Ik denk ook wel dat je Nyktalgia (vooral het nummer Exitus Letalis) en Ondskapt (het eerste album) zal waarderen Stay brutal! Je hebt zo'n sample op de Diagnose:lebensgefahr site, maar het is toch meer ambient en totaal iets anders dan Silencer? Ik moet toch echt metal hebben hoor... Ik heb die namen voorbij horen komen, ik check het wel eens uit. Link naar bericht Deel via andere websites
FigmentuM 0 Geplaatst 15 november 2006 Rapport Share Geplaatst 15 november 2006 Hoe kom ik aan bandshirts van Eluveitie of Antestor? Via FD in ieder geval niet meer. Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 12 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2007 hallo, ik ben op zoek naar bandshirts van de band de newsboys, heeft iemand hier enig idee hoe ik daaraan kan komen? groetjes harmie Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 14 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2007 Quote: Op vrijdag 12 oktober 2007 23:55:14 schreef harmie het volgende: hallo, ik ben op zoek naar bandshirts van de band de newsboys, heeft iemand hier enig idee hoe ik daaraan kan komen? groetjes harmie link Gewoon googlen op 'bandnaam + merchandise', werkt prima Link naar bericht Deel via andere websites
Holla 0 Geplaatst 14 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2007 Ik heb hier de girly van met de tekst 'Alles stil om mijnentwil, voor vandaag'. Hananja heeft 'm ook en volgens mij heeft Raido er ook een t-shirt van maar dat weet ik niet meer zeker. Link naar bericht Deel via andere websites
LodewijkNapoleon 0 Geplaatst 14 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2007 Quote: Op zondag 14 oktober 2007 19:36:15 schreef NienkeJ het volgende: [afbeelding] Ik heb hier de girly van met de tekst 'Alles stil om mijnentwil, voor vandaag'. Hananja heeft 'm ook en volgens mij heeft Raido er ook een t-shirt van maar dat weet ik niet meer zeker. Wat is dat dan? Een titel van een lied? Link naar bericht Deel via andere websites
Holla 0 Geplaatst 14 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2007 Van een band die een album heeft gemaakt in de vorm van een liedboek, met liederen in oud-nederlands. Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 14 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2007 Ah, at the close of every day. Van die band (heb ik wel live gezien) heb ik het album 'zalig zijn de armen van geest'. Link naar bericht Deel via andere websites
Dante 0 Geplaatst 15 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2007 Yay ^^ As I Lay Dying shirt besteld! Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 15 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2007 hoihoi ja maar op de site van de newsboys kan je alleen shirts enzo betalen met een creditcard en aangezien ik die niet heb, word dat lastig maar bestaat er hellemaal geen nederlandse site waar ze christelijke bandsshirts verkope? groetjes harmie Link naar bericht Deel via andere websites
Laurens777 0 Geplaatst 15 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2007 mijn bandkledingkastje: Samengevoegd: btw link is uberchille christelijke metalwinkel, shirts en cd's. Ze doen voor je wat ze kunnen! Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten