Spring naar bijdragen

Michael W. Smith


Aanbevolen berichten

Quote:
Op donderdag 27 april 2006 21:14:48 schreef jeffrey_1989 het volgende:

Haha dat klopt ieder zijn eigen smaak. Maar ik ben nou wel benieuwd of iemand me kan uitleggen wat er nou echt mis is met hem en niet zomaar van hij heeft een kinderstemmetje zegmaar. Maja ik vind het wel fijne muziek en dat hoeft natuurlijk niet iedereen te vinden
puh2.gif

Ach...

Voor mij de minpunten:

- Mensen die als een soort idol verheven worden die iedereen geweldig dient te vinden voel ik een afkeer voor. Voor veel christenen is Michael Smith een idol.

- Zijn muziek is zoetsappig. Niet mijn smaak.

- Hij ziet er gladjes uit als een ideale schoonzoon. Tja, Wouter Bos mag ik ook niet. knipoog_dicht.gif

- Zijn naam Micheal W Smith. In Nederland gebruiken we die methode van namen weergeven niet. Waarom dan toch hem steeds W noemen?

Maar goed, je vroeg er om. knipoog_dicht.gif Ieder z'n smaak.

Bij mij telt vooral dat eerste punt het zwaarst.Het gevoel dat 'de christen' die Micheal Smith fantastisch zou moeten vinden.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 147
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Omdat het lekker bekt. Dezelfde reden waarom François Boulanger vroeger Lingo presenteerde en niet Frans Bakker, zoals hij bij de burgerlijke stand staat ingeschreven. Zelfde reden als waarom Katja Schuurman versus Bridget Maasland ook gewoon Katja vs. Bridget werd. En de reden waarom niemand de achternaam van Nance kent. Het bekt gewoon allemaal wat beter.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ok daar heb ik tenminste wat aan aan dat soort reactiespuh2.gif. Dan is het me ten minste duidelijk waarom je iemand niet mag. En wat betreft een idool, tsja ik denk wel dat veel mensen tegen hem op kijken. Maar dit hangt ook wel van de persoon af. Ik kijk echt niet op naar hem. Ik vind dat hij een mooie stem heeft (ok misschien niet echt een mannelijke stem maja dat hebben meer mensen). En het is voor mij een zanger net als Robbie williams of wie dan ook (hij komt het eerst in me op). En ja ik vroeg erom. Dus bedankt!puh2.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 1 month later...

Ik vind al zijn muziek een beetje hetzelfde, saai. Er zit niet veel variatie in. Sommige artiesten kunnen me gewoon niet blijven boeien, net als Norah Jones, met haar hese stemmetje heb ik het nu ook wel weer gehad.

Geef mij maar Bebo Norman, Toby Mac of bijvoorbeeld Hillsong United smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op zaterdag 03 juni 2006 17:23:01 schreef Thijs het volgende:

ik hoorde laatst nog wat mws ''muziek''.Echt ik snap niet waarom mensen zo gek zijn op die man.

Die man is oud en maf enzo.. Maar hij is een worshipleader.. Als je van 'worshippen' houdt, is het gewoon geweldig om daar te zijn smile.gif Kan het mij schelen of een goede worhipleader nou Michael heet of Piet.. Zijn cd's zijn prut, behalve worship en worship again knipoog_dicht.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 3 weeks later...

Quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 19:13:02 schreef kaki het volgende:

ik vind Michael w smith wel heel goed.....!!!

wist je dat hij bijna was overleden....????

Dan heeft hij geluk vergeleken met de duizenden die elke dag wel sterven, bijvoorbeeld omdat ze dood geknald worden of omdat ze geen eten hebben.

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid