Spring naar bijdragen

Mode door de eeuwen heen


Dit is...  

  1. 1. Dit is...

    • Een doelloos topic; er valt niets te discussieren
      11
    • drie keer niets, want de plaatjes doen het niet
      0
    • leuk, want nu kan ik mode bewonderen
      6
    • super, want nu kan ik mijn smaak showen
      2


Aanbevolen berichten

Gewone Victoriaanse laarsjes zijn ongelooflijk in de laatste seizoenen, de mijne komen gewoon uit de shoe discount voor dertig euro ofzo. Met een kanten randje heb ik wel eens zien staan op schoenensites, maar ik weet niet of online bestellen een optie voor je is? Nuja, ik kan me de sites toch niet meer herinneren, misschien weet google raad.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 63
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Gast Anon_phpbb

Hoi, bedankt voor je snelle reactie! Ja online wil ik ze wel bestellen, maar helaas heb ik ze nog niet via google kunnen vinden.

Ik heb ze geloof ik pas bij OTTO gezien, maar daar staan ze nu niet meer bij helaas.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Ik vind het ook prachtig, maar die reproductiejurken kosten zooooo ongelooflijk veel! Ik heb wel een hoepelrok en een aantal korsetten, blouses en rokken en een paar enkellaarsjes in Victoriaanse stijl, maar het blijft toch bij een hededaagse, versimpelde versie, zo'n 'echte' jurk kan ik helaas niet betalen.

Zelf maken is een optie, als je met een naaimachine overweg kan moet het lukken, op internet zijn er waarschijnlijk genoeg patronen van te vinden smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik ben veel te onnauwkeurig en lui bij het naaien, een floderrok lukt me nog net maar iets waarbij het nauw moet steken niet. Nuja, deftig leren naaien staat al wel lang op het to-do-lijstje.

Dino: ik ben even gaan terugzoeken op een ander forum waar ooit schoenen gepost zijn die lijken te beantwoorden aan jouw beschrijving en ik vond deze, hopelijk ben je er iets mee:

link

link

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb

Quote:

Jaren '20, '30 en '40, echt vintage (dus geen reproducties) van de website

Leuk topic! Bij deze moest ik meteen denken aan tuniekje van de H&M .. alles komt altijd weer terug puh2.gif

[afbeelding]


Samengevoegd:

oke gaat wat mis.. nou ja die derde die iria plaatste hier op deze pagina..

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 1 month later...

Je praat echt kolder momenteel. Heb je te lang in de kerk gezeten en ben je bedwelmd door wierrook en rozengeur?

- Hoezo, alleen licht en donker bestaan?

- Hoezo, tijd bestaat niet?

- Hoezo, is mode geldmakerij en ijdelheid

- Hoezo, dus zwart..

Het slaat echt ja nergens op.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Je praat echt kolder momenteel. Heb je te lang in de kerk gezeten en ben je bedwelmd door wierrook en rozengeur?

- Hoezo, alleen licht en donker bestaan?

- Hoezo, tijd bestaat niet?

- Hoezo, is mode geldmakerij en ijdelheid

- Hoezo,
dus
zwart..

Het slaat echt ja nergens op.

Zou zeggen zet je snappertje wat hoger en lees nog is goed.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ok, onze Heilige Dos heeft besloten dat alleen licht en donker bestaan en dat alle kleuren niet bestaan. Dat past wel bij hem, zwartwit als hij alleen kan denken.

Ik denk dat door openbaring van de Hogere hij dus danig van zijn Aperopo is - 'Gij weet toch dat enkel zwart en wit bestaan, O Mensenkind, de Openbaringen van Sacre Dos 1:4 - dat hij ook spontaan moeite met goed formuleren heeft gekregen. Ach, dat overkwam de Heilige Lukas (of Markus) ook wel die 'ankertouw' als 'kameel' schreef in het Grieks, we vergeven hem.

tijd niet een indeling van de mens om de ander uit te buiten en hem

Wat zegt Sanctus Dos hier nou eigenlijk. Tijd is niet een indeling van de mens? Of zegt Sanctus Dos hier dat tijd niets meer dan een indeling van de mens is om anderen uit te buiten? Ik weet het niet en hier zullen ook Plato en Socrates over zwijgen. Tijd bestaat, om de stomme reden dat je niet kunt zeggen dat de mens iets maakt en toch niet bestaat. Vreemd, maar misschien zien we hier dan wat invloed van Einsteins relativiteitstheorie? Sanctus Dos moet veel mensen geïnspireerd hebben. Marx en Engels moeten de 'Apocalypsis Sacredosou' gelezen hebben. Ze keerden zich ook fel tegen de onderdrukking van de arbeidersklasse (uiteraard met uitganspunt de vernietiging van de kapitalistische modenazi's).

Exegese is vrij, gelukkig yes.gif

dus tijd bestaat niet Apocalypsis Sacredosou 1:5

Dit moet een hogere manier van spreken en denken zijn. Tijd bestaat niet omdat mensen het bedachten hebben om zo anderen voor hen te laten slaven.

zo ook in de mode niet is een geldmakerij en ijdelheid Apocalypsis Sacredosou 1:6

Aangezien de tijd niet bestaat, bestaat het ook niet in de mode. Dat lijkt mij nogal logisch inderdaad.

dus laat de mode tijdloos zijn en de kleur zwart. Apocalypsis Sacredosou 1:7

Aangezien de tijd niet bestaat, bestaat tijdloos ook niet. Tijd bestaat niet dus kan er ook geen tijd-loos zijn. Omdat tijd niet bestaat moet het dus zwart zijn, hier moet de Sacre Dos toch een hoger idee bij hebben. Alleen licht en donker bestaan. Doelt hij (vzmh) hier mee op 'wit' en 'zwart'? En waarom dan juist de keuze voor 'zwart' en niet voor 'wit'? Of 'donker' of 'licht'. Helaas hebben de woorden van Sacre Dos een eind... Wat jammer dat wij deze spreker met gulden mond, die de raadselen van de tijd heeft durven te doorzien, die de Demonische Mode heeft doorstoken niet kunnen bevragen over zijn denkbeelden..

We zullen altijd in de tijdloze licht-duisternis ronddolen, niet begrijpende wat Sacre Dos ons wilde zeggen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid