Spring naar bijdragen

Wie heeft er ervaring met...


Aanbevolen berichten

Post hier je vragen of ervaringen over allelei spullen!

Wie heeft er ervaring met....

deze camera?

Zit er sterk over te denken om deze aan te schaffen, hij kan vrij veel voor een goeie prijs.

Iemand negatieve of positieve reacties?

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Wie heeft er ervaring met....

dit soort fietsen

Sommige zeggen dat hij vrij zwaar trapt door het gewicht aan de voorkant ipv aan de achterkant...

Iemand negatieve of positieve reacties?

Link naar bericht
Deel via andere websites

enigste neagieve wat ik heb kunnen vinden is dat ze lichtelijk duur zijn als je ze nieuw koopt. Nou moet ik zeggen dat ik vanochtend voor het eerst deze versie tegen ben gekomen... oma transportfiets (die foto)...

zie mezelf al bij de fietsenwinkel ' hallo, ik zoek een omatransportfiets....

maar goed, hij fiets lekker dus? geen last van het gewicht voorop?

Link naar bericht
Deel via andere websites

He Dwarrel,

Misschien is het handig om te bedenken wat je verwacht van de camera.

Wat wil je ermee gaan doen?Mee op vakantie,voor je hobby of voor zo af en toe?De eisen die je aan de camera stelt hangen echt af van wat je er zelf mee wilt.Ik ben zelf een amateurtje maar ben er wel achter dat een camera op het gezicht kopen geen goede keuze is,dus goed van je dat je om ervaringsdeskundigen vraagt..knipoog_dicht.gif

Wat betreft de fiets,Ik heb een gele 'oma'fiets.

In de winkel kun je vragen naar een Old Dutch Batavus fiets.Dat staat er bij mij op mn frame tenminste.Ik vind em lekker fietsen,lekker stevige 'wegligging' (of is dat alleen bij auto's..knipoog_dicht.gif) en niet zwaar trappend.Aangezien ik er nog niet uit ben hoe ik die 'spam' verstop achter een woordje heb ik de link naar batavus old dutch in je profiel gezet..bye.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op zaterdag 04 maart 2006 11:39:15 schreef Dwarrel het volgende:

Post hier je vragen of ervaringen over allelei spullen!

Wie heeft er ervaring met....

camera?

Zit er sterk over te denken om deze aan te schaffen, hij kan vrij veel voor een goeie prijs.

Iemand negatieve of positieve reacties?

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Wie heeft er ervaring met....

soort fietsen

Sommige zeggen dat hij vrij zwaar trapt door het gewicht aan de voorkant ipv aan de achterkant...

Iemand negatieve of positieve reacties?

fietsen doe ik weinig.. maar oma fietsen zijn briljant!!

over de camera... http://www.dpreview.com/reviews/specs/Samsung/samsung_a502.asp

zo op het eerste gezicht lijkt het me een leuk huis/tuin/keuken toestel. Heb 't zelf overigens niet zo op samsung. maar dat is iets persoonlijks..

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...

Quote:
Op maandag 20 maart 2006 16:41:41 schreef jeroeno het volgende:

ik ben opzoek naar een goeie TFT scherm voor een degelijke prijs max 200-250 euri.

iemand aanbevelingen?

het aantal inch laat ik aan jullie over welke ik het beste kan nemen.

Als je een resolutie van 1280x1024 wil voor de 17' gaan. Een 19' kan niet hoger, maar kost alleen meer. Als je over de 20' gaat (wat denk ik niet mogelijk is voor 250 Euro, je moet blij zijn als je een 17' voor 250 vindt) is het wel weer de moeite. Ga nooit voor een B-merk, maar zorg dat je echt een goed merk in handen hebt.

Destijds heb ik een 19' Philips LCD gekocht voor pakweg 400 Euro. Dat was nog voor de zomervakantie begon, en ondertussen zijn de prijzen gigantisch omlaag gekeldert.

Dus: Als je kan een 19', want groter = leuker = beter, maar een 17' zal ook goed genoeg zijn.

Link naar bericht
Deel via andere websites

weet wel als je een telefoon provider neemt bijvoorbeeld kpn

en je gaat dan later overop tele 2 bijvoorbeeld

je wordt dan redelijk vaak lastig gevallen waarom je over bent gestapt op tele 2 door kpn.

dus een tip van mij: neem de juiste provider.

adsl via planet heb ik nog nooit last van gehad.

je moet van te voren wel bedenken wat je precies met de adsl netwerk wilt gaan doen.

als je bijvoorbeeld films gaat downloaden dan zal ik een duurdere snellere abonement nemen.

maar als je alleen wilt crediblen zal ik een goedkopere iets langzamere abonement nemen.

voor de tv zaken kan ik je niet verder helpen smile.gif

voor verdere vragen hoor ik het wel bye.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

zelf ben ik inderdaad geneigd naar de bekende namen te gaan!

maar goed, voor adsl van bv xs4all heb je wel telefonie van kpn nodig... dus dan denk ik, haal dan alles van kpn vandaan... kwa kosten scheelt het niet veel...

vraag me alleen af of tele2 of scarlet ed wel betrouwbaar zijn... Ik bedoel; kpn zal niet snel faillet gaan...

Link naar bericht
Deel via andere websites

Vooral van scarlet heb ik dingen gehoord... Problemen met aansluitingen met rekeningen, en de bereikbaarheid van het bedrijf is helemaal erg.

Ze hebben in ons dorp ook reclame gelopen voor scarlet. Wat blijkt, scarlet kan hier helemaal niet worden aangesloten ^_^

Maar KPN is ook niet helemaal zuiver, al doet het het bij ons prima.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Tele2 zal ook niet snel failliet gaan hoor Jeroeno, dat is nog groter dan KPN knipoog_dicht.gif. Versatel heeft altijd goede kwaliteit geboden en ik denk niet dat die kwaliteit nu ineens minder is, omdat ze overgenomen zijn door Tele2.

De keuze hangt af van wat je wil doen. Ga je heel veel bellen, of ga je heel veel downloaden. Waar ligt de prioriteit en dan kan je wellicht daarin een goede combinatie vinden bij een van de aanbieders.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 1 month later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid