Yara 0 Geplaatst 22 december 2006 Rapport Share Geplaatst 22 december 2006 Counting Crows ~ A Long December Een weggevertje: Laatste Kertmis, gaf ik je mijn hart. Maar de de dag erna, gaf je het weg. Dit jaar, om me van tranen te sparen, geef ik het aan een speciaal iemand. (hihihihihi...) Deze draag ik op aan iedereen die dit nummer zo leuk vindt! Link naar bericht Deel via andere websites
Thorgrem 430 Geplaatst 22 december 2006 Rapport Share Geplaatst 22 december 2006 mariah carrie - Last Christmas Even een tekst opzoeken Link naar bericht Deel via andere websites
Yara 0 Geplaatst 22 december 2006 Rapport Share Geplaatst 22 december 2006 Kom op!!! Dat is niet Mariah!!!!! Link naar bericht Deel via andere websites
Thorgrem 430 Geplaatst 22 december 2006 Rapport Share Geplaatst 22 december 2006 Quote: Op vrijdag 22 december 2006 14:17:05 schreef -eva- het volgende: Kom op!!! Dat is niet Mariah!!!!! Lol Wham? Dit is het uit het engels vertaalde refrein. Sluit bij ons aan in een lied we zullen opstaan en zingen, sta op en laat je gelden zing een lied voor vrijheid sluit bij ons aan in dit lied samen zullen we zingen sta op en laat je gelden Zing het luid, zing het met trots. En dit is geen weggevertje Link naar bericht Deel via andere websites
Yara 0 Geplaatst 22 december 2006 Rapport Share Geplaatst 22 december 2006 Ik weet het!!!! Maar moet nu weg, dus succes!!!! Link naar bericht Deel via andere websites
Thorgrem 430 Geplaatst 22 december 2006 Rapport Share Geplaatst 22 december 2006 Niemand? Is hij zo moeilijk dan? Willen jullie tips? Link naar bericht Deel via andere websites
Yara 0 Geplaatst 22 december 2006 Rapport Share Geplaatst 22 december 2006 Ohnee!! Ik ken hem toch niet! Tips? Link naar bericht Deel via andere websites
snuffie 0 Geplaatst 22 december 2006 Rapport Share Geplaatst 22 december 2006 nee, hij was idd niet makkelijk, maar na even zoeken: a few good men - dropkick murphys Als ik hier lig als ik hier alleen maar lig zou je met me liggen en kortweg de wereld vergeten? Link naar bericht Deel via andere websites
Thorgrem 430 Geplaatst 22 december 2006 Rapport Share Geplaatst 22 december 2006 Snuffie heeft het goed Link naar bericht Deel via andere websites
snuffie 0 Geplaatst 22 december 2006 Rapport Share Geplaatst 22 december 2006 daar ging ik al van uit Link naar bericht Deel via andere websites
Étoile 0 Geplaatst 22 december 2006 Rapport Share Geplaatst 22 december 2006 snow patrol: chasing cars Link naar bericht Deel via andere websites
snuffie 0 Geplaatst 23 december 2006 Rapport Share Geplaatst 23 december 2006 jepz, is helemaal goed!! Link naar bericht Deel via andere websites
Étoile 0 Geplaatst 23 december 2006 Rapport Share Geplaatst 23 december 2006 Ik hoorde je niet vertrekken, ik vraag me af hoe ik hier nog steeds ben. ik wil niks verzetten, het zou mijn herinnering kunnen veranderen Link naar bericht Deel via andere websites
Yara 0 Geplaatst 24 december 2006 Rapport Share Geplaatst 24 december 2006 Here with me ~ Dido Het neemt me over Voelt als bekende spijt Het brengt me op gang Er zijn veel dingen die ik had moeten zeggen Ik vind het moeilijk maar ik zal het proberen Ik zal het proberen Voor alle keren Voor alle tranen Voor alle pijn die ik veroorzaakt heb Bied ik mijn verontschuldigingen aan Leg mijn trots neer Geef nog één kans voor je wegloopt Link naar bericht Deel via andere websites
Étoile 0 Geplaatst 24 december 2006 Rapport Share Geplaatst 24 december 2006 I apologize- krezip deze kon ik zonder google Link naar bericht Deel via andere websites
Yara 0 Geplaatst 24 december 2006 Rapport Share Geplaatst 24 december 2006 Heel goed! Link naar bericht Deel via andere websites
Étoile 0 Geplaatst 24 december 2006 Rapport Share Geplaatst 24 december 2006 Waar je leidt, ik zal volgen. overal, waar je me verteld heen te gaan. als je het nodig hebt, het nodig hebt dat ik bij je ben ik zal volgen, waar jij me leidt. voor de meisjes (niet dat de jongens niet mogen raden hoor ) Link naar bericht Deel via andere websites
Yara 0 Geplaatst 24 december 2006 Rapport Share Geplaatst 24 december 2006 Ik wist het meteen!!! Dat is de titelsong van gilmore girls!!!! Link naar bericht Deel via andere websites
Étoile 0 Geplaatst 24 december 2006 Rapport Share Geplaatst 24 december 2006 ja, alleen nog de titel en de groep Link naar bericht Deel via andere websites
Yara 0 Geplaatst 24 december 2006 Rapport Share Geplaatst 24 december 2006 Carole King ~ Where you lead! Veel te veel wegen die je kan kiezen We leren zo veel, maar weten nooit Waar we moeten kijken Of wanneer we moeten stoppen met kijken Link naar bericht Deel via andere websites
Rainbow6 0 Geplaatst 6 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2007 K's choice - Almost happy Far too many ways to go We learn so much but never know Where to look Or when we should stop looking NOU IK We hebben de kans om de bladzijden om te slaan We kunnen schrijven wat we willen schrijven We moeten de eindjes aan elkaar knopen voordat we veel ouder worden We zijn allemaal iemands dochter We zijn allemaal iemands zoon Hoe lang kunnen we naar elkaar kijken Door het vizier van een pistool Link naar bericht Deel via andere websites
cp 0 Geplaatst 6 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2007 Rebecca St. James - You're the Voice Link naar bericht Deel via andere websites
Rainbow6 0 Geplaatst 6 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2007 eigenlijk moet ik het fout keuren want het origineel is niet van haar maar jij mag Link naar bericht Deel via andere websites
cp 0 Geplaatst 6 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2007 gelukkig (eigenlijk wist ik ook dat er nog een bestond met die tekst) nu is het tijd voor een Hollandse: I don't live for you anymore You don't have to try To keep standing here And dominate me I had to endure too much I've had enough of all your (kuren) So its time to send you away alleen jammer dat ik geen idee heb hoe je 'kuren' kan vertalen Link naar bericht Deel via andere websites
Feebs 0 Geplaatst 6 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2007 Marcoo!!!!!!!!!!!!!! Ik leef niet meer voor jou! Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten