Anne13 0 Geplaatst 3 januari 2006 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2006 Within Temptation - Destroyed Ik moet proberen mezelf te bevrijden, Van de gedachten in mijn hoofd, Gebruik de tijd die ik heb, Ik kan geen vaarwel zeggen, Ik moet het goed maken, omdat ik weet, Omdat ik weet dat het het einde waard is, Dat de pijn die ik voel langzaam zal verdwijnen, Het zal goed komen. Lastig te vertalen... Link naar bericht Deel via andere websites
Linkin-Liz 0 Geplaatst 6 januari 2006 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2006 3 dagen later en niemand weet 't nog. Een hint? Link naar bericht Deel via andere websites
annia 0 Geplaatst 7 januari 2006 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2006 Within temptation - Pale We zijn slechts een moment in de tijd, een knippering van een oog, een droom van de blinden, visioenen van een stervend brein. Ik hoop dat je het niet begrijpt Link naar bericht Deel via andere websites
Linkin-Liz 0 Geplaatst 7 januari 2006 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2006 Anathema - Shroud Of False Dan de vijfde engel goot zijn kom Op de troon van het dier En zijn koninkrijk viel in duisternis En in pijn en ziekte Link naar bericht Deel via andere websites
Josminator 0 Geplaatst 8 januari 2006 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2006 Saviour Machine - Te plague and the Darkness Het was niet eens echt droevig, de manier waarop ze vaarwel zeiden. Maar misschien deed het wel zo'n pijn dat ze niet kon huilen. Hij pakte zijn bezittingen in, liep uit de deur, en reed weg, en zij werd het meisje van gisteren. Link naar bericht Deel via andere websites
Anne13 0 Geplaatst 8 januari 2006 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2006 Eagles - The girl from yesterday O mijn Jezus, stuur voor ons onze schulden weg, red ons van het vuur van de onderwereld, leid ons naar de hemel Zij hebben alle geesten, met name hen, van jouw medelijden, het meest nodig Dit is lastig, het is Latijn. 1 voordeel, het is direct van een site, omdat ik het niet zelf kon vertalen. Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 8 januari 2006 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2006 After forever - Mea culpa Mijn Vader houdt me in Zijn Handen Met littekens van nagels Die ik daar gezet heb Maar voor een bepaalde reden Houdt Hij nogsteeds met Zijn hele Hart van me Link naar bericht Deel via andere websites
Linkin-Liz 0 Geplaatst 10 januari 2006 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2006 Underoath - A Love So Pure. Meisjes kunnen spijkerbroeken dragen En hun haar kort knippen Shirts en laarzen dragen Want het is oke om een jongen te zijn Link naar bericht Deel via andere websites
Anne13 0 Geplaatst 10 januari 2006 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2006 Madonna - what it feels like for a girl Leer me hoe te zien en bevrijd het ongeloof in mij Wat we krijgen is wat we zien, de doodsangst van de geest. Door jou wordt onze levensadem verslonden en onze ziel gevangen. Nou ja, twee soort van coupletten. Het is zo wel heel makkelijk, want het is een belangrijk stukje. Link naar bericht Deel via andere websites
das fritsel 0 Geplaatst 11 januari 2006 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2006 das alles? hmz... wel moeilijk... Link naar bericht Deel via andere websites
Linkin-Liz 0 Geplaatst 11 januari 2006 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2006 Quote: Op dinsdag 10 januari 2006 20:05:56 schreef Anne13 het volgende: Madonna - what it feels like for a girl Door jou wordt onze levensadem verslonden en onze ziel gevangen. Laten we afspreken dat iedereen wat meer geeft dan 1 zin. Link naar bericht Deel via andere websites
Anne13 0 Geplaatst 12 januari 2006 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2006 Ja, oke, maar zo word ie wel heel makkelijk dan... Maar vooruit. Link naar bericht Deel via andere websites
gerartje 0 Geplaatst 12 januari 2006 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2006 waar blijft ie dan Link naar bericht Deel via andere websites
Linkin-Liz 0 Geplaatst 12 januari 2006 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2006 Link naar bericht Deel via andere websites
rowanescence 0 Geplaatst 14 januari 2006 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2006 Epica - The Phantom Agony Het is de top 10 lijst van dingen die me het meest bewegen Het is de top 10 lijst van dingen die me het meest dwarszitten Het is de top 10 lijst van dingen die me het meest bangmaken succes Link naar bericht Deel via andere websites
Linkin-Liz 0 Geplaatst 14 januari 2006 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2006 Tegan & Sara - The First. Wat is liefde? Het zou om ons moeten gaan Het zou om vertrouwen moeten gaan schat Link naar bericht Deel via andere websites
Josminator 0 Geplaatst 14 januari 2006 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2006 Fat Joe - What's luv Gelijk de dolfijnen die je begeleiden, breng je ons naast je, om het donker te verlichten, en ons de weg te wijzen. Link naar bericht Deel via andere websites
*Deborah* 0 Geplaatst 15 januari 2006 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2006 anastacia - i'm outta love Link naar bericht Deel via andere websites
Josminator 0 Geplaatst 15 januari 2006 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2006 Deed bovenstaande aanwijzing je aan Anastacia's I'm outta Love denken? Nee toch?? Link naar bericht Deel via andere websites
*Deborah* 0 Geplaatst 15 januari 2006 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2006 Quote: Op zondag 15 januari 2006 15:00:06 schreef Josminator het volgende: Deed bovenstaande aanwijzing je aan Anastacia's I'm outta Love denken? Nee toch?? nee? Link naar bericht Deel via andere websites
Miracle 0 Geplaatst 16 januari 2006 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2006 John Denver - Calypso I want you, you want me I know a little place where they won't find us You may devour me Link naar bericht Deel via andere websites
Anne13 0 Geplaatst 17 januari 2006 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2006 K3 - Heyah mama ofzo. Ik zal overwinnen, In geweld is stilte, Oh nee, Het kan niet ongedaan gemaakt worden, Ik zal overwinnen, Wetend dat ik de enige ben, Ik zal overwinnen, Het is de enige manier om door te kunnen gaan. Link naar bericht Deel via andere websites
Linkin-Liz 0 Geplaatst 19 januari 2006 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2006 Within Temptation - Overcome. Je hebt trouwens een mini foutje gemaakt: Het is 'wetend dat ik NIET de enige ben'. Ik wou dat ik in jouw armen was Zoals die Spaanse gitaar En je zou me bespelen, heel de nacht door Tot de ochtend Link naar bericht Deel via andere websites
Anne13 0 Geplaatst 19 januari 2006 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2006 Oh ja, oeps. Toni braxton - Spanish guitar Door en door zal de regen vallen Als tranen van een ster, als tranen van een ster Door en door zal de regen zeggen Hoe breekbaar wij zijn, hoe breekbaar wij zijn. Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 19 januari 2006 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2006 The Beatles - Hey Jude Ik zoek alle dagen om jou te vinden Ik weet niet zeker naar wat ik zoek Ik weet het, als ik jou zie Tot dat, verstop ik mij in mijn slaapkamer De hele nacht opblijvend, om een liefdeslied te schrijven Een liefdeslied voor niemand Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten