Holla 0 Geplaatst 3 december 2005 Rapport Share Geplaatst 3 december 2005 With or without you van u2! super mooi nummer de volgende: Dit is geen disco Het is ook geen nette zakenclub Dit is Los Angeles “Al wat ik wil is wat plezier voordat ik dood ga†zegt de man naast me zomaar het is een voorstel wat nergens op slaat Hij zegt William te heten, maar ik weet Dat het Bill is of Billy, Mac of Buddy En ik vind hem ronduit lelijk Link naar bericht Deel via andere websites
Josminator 0 Geplaatst 3 december 2005 Rapport Share Geplaatst 3 december 2005 All I wanna Do - Sheryl Crow! Waar ben je heen gegaan, Joe Dimaggio, Onze natie draait zijn eenzame ogen naar jouw. Wat zegt u daar, mevrouw ......... noterende Joe is vertrokken, en weggegaan. Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 3 december 2005 Rapport Share Geplaatst 3 december 2005 Mrs Robinson! Link naar bericht Deel via andere websites
Josminator 0 Geplaatst 3 december 2005 Rapport Share Geplaatst 3 december 2005 Quote: Op zaterdag 03 december 2005 19:35:58 schreef Iriacynthe het volgende: Mrs Robinson! Inderdaad, nu jouw beurt om een vertaalde tekst te plaatsen! Succes Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 3 december 2005 Rapport Share Geplaatst 3 december 2005 Soms voel ik me alsof ik geen partner heb, soms voel ik me alsof mijn enige vriend de stad waar ik woon is, de stad der engelen, eenzaam als ik ben wenen wij samen. Hij is misschien niet geweldig goed vertaald, maar zo moeilijk lijkt hij me nu niet. Alleszins succes. Link naar bericht Deel via andere websites
*Deborah* 0 Geplaatst 3 december 2005 Rapport Share Geplaatst 3 december 2005 red hot cilli peppers - under the bridge Link naar bericht Deel via andere websites
Holla 0 Geplaatst 3 december 2005 Rapport Share Geplaatst 3 december 2005 En nu mag jij een vertaalde tekst neerposten *Deborah* Link naar bericht Deel via andere websites
*Deborah* 0 Geplaatst 3 december 2005 Rapport Share Geplaatst 3 december 2005 de manier waarop jij in licht baad, herinnerd me aan die nacht, god legde me neer in jou rozentuin van vertrouwen, en ik was weggevaagd, met niets meer te zeggen. een hulpeloze dwaas. ja ik was verloren in een bezwijmeling van vrede, jij bent als wat voor mij nodig is om te vinden. zo wanneer de tijd goed is, kom naar mij liefje, kom naar mij mss ook wel raar vertaald maar ik doe mn best Link naar bericht Deel via andere websites
Josminator 0 Geplaatst 4 december 2005 Rapport Share Geplaatst 4 december 2005 The Dolphin's Cry - Live! Hier een pittige! (denk ik althans) We spijbelden van school, moesten weg zien te komen van die dwazen. We leerden meer van een plaatje van 3 minuten, dan we ooit op school hadden gedaan. Vannacht hoor ik het geluid van de buurt-drummer, ik kan voelen hoe mijn hart begint te pompen, je zegt dat je moe bent, je ogen wilt sluiten, en je dromen wilt volgen. Link naar bericht Deel via andere websites
Josminator 0 Geplaatst 4 december 2005 Rapport Share Geplaatst 4 december 2005 Refrein dan maar! We maakten een belofte, waarvan we hadden gezworen hem nooit te vergeten. Niet terugtrekken liefste, geen overgave. Als soldaten in een winternacht, met een gelofte tot verdedigen, niet terugtrekken liefste, geen overgave. Link naar bericht Deel via andere websites
Eru Iluvatar 0 Geplaatst 5 december 2005 Rapport Share Geplaatst 5 december 2005 No Surrender van Bruce Springsteen. Van al die kerels wil ze jou hebben! Stiekem staat haar hart in brand, terwijl ze wacht tot jij haar ten dans vraagt. Kom op, zet die stap, dit is je kans. Link naar bericht Deel via andere websites
Josminator 0 Geplaatst 5 december 2005 Rapport Share Geplaatst 5 december 2005 Knap geraden Eru! Ga nu mijn hoofd breken op die van jouw! Link naar bericht Deel via andere websites
Josminator 0 Geplaatst 9 december 2005 Rapport Share Geplaatst 9 december 2005 Nee Eru, werkelijk geen idee! (En heb ook de indruk dat dit niet zo'n heel populair spel is) Link naar bericht Deel via andere websites
Eru Iluvatar 0 Geplaatst 9 december 2005 Rapport Share Geplaatst 9 december 2005 Probeer is te achterhalen wat er in het Engels zou kunnen staan, en google dat. Zo heb ik die van jou gevonden. Link naar bericht Deel via andere websites
Josminator 0 Geplaatst 9 december 2005 Rapport Share Geplaatst 9 december 2005 Ja ok! Zo is t inderdaad makkelijk, maar niet zo leuk! hahaha Ik ben trotser op mezelf als ik hem zelf raad! Je antwoord is Ayreon - Day Eleven: Love (nooit van gehoord! lol) Jezus, Jezus help me, ik sta alleen in deze wereld, en in een 'verklote' wereld ook nog eens vertel me, vertel me het verhaal, die ene over de eeuwigheid, en hoe het straks allemaal gaat worden. Link naar bericht Deel via andere websites
Eru Iluvatar 0 Geplaatst 9 december 2005 Rapport Share Geplaatst 9 december 2005 In een oogopslag ik zie hem zo voor als ie dat live zingt... Super mooi. U2 natuurlijk, met Wake Up Dead Man. Afgelopen kerst, gaf ik je mijn hart. Maar de volgende dag gaf je hem weg. Tis de tijd van het jaar en gebrek aan inspiratie zullen we zeggen. Link naar bericht Deel via andere websites
Josminator 0 Geplaatst 9 december 2005 Rapport Share Geplaatst 9 december 2005 Hahaha, ik gun een ander de eer deze te 'raden'. (Krijg zelfs bij de Nederlandse vertaling al de Sky-Radio jeuk!) Link naar bericht Deel via andere websites
Eru Iluvatar 0 Geplaatst 9 december 2005 Rapport Share Geplaatst 9 december 2005 Quote: Op vrijdag 09 december 2005 19:40:53 schreef Josminator het volgende: (Krijg zelfs bij de Nederlandse vertaling al de Sky-Radio jeuk!) Dat slaat bij mij meestal over in een nauwelijks te bewdingen drang om alles wat op een radio lijkt uit het raam te werpen Link naar bericht Deel via andere websites
*Deborah* 0 Geplaatst 9 december 2005 Rapport Share Geplaatst 9 december 2005 Quote: Op vrijdag 09 december 2005 19:38:08 schreef Eru Iluvatar het volgende: In een oogopslag ik zie hem zo voor als ie dat live zingt... Super mooi. U2 natuurlijk, met Wake Up Dead Man. Afgelopen kerst, gaf ik je mijn hart. Maar de volgende dag gaf je hem weg. Tis de tijd van het jaar en gebrek aan inspiratie zullen we zeggen. is dat nie dat nummer van mariah cary? Link naar bericht Deel via andere websites
Eru Iluvatar 0 Geplaatst 9 december 2005 Rapport Share Geplaatst 9 december 2005 maak je nou een grapje? Link naar bericht Deel via andere websites
*Deborah* 0 Geplaatst 9 december 2005 Rapport Share Geplaatst 9 december 2005 ja Link naar bericht Deel via andere websites
Eru Iluvatar 0 Geplaatst 9 december 2005 Rapport Share Geplaatst 9 december 2005 dat scheelt. Link naar bericht Deel via andere websites
*Deborah* 0 Geplaatst 9 december 2005 Rapport Share Geplaatst 9 december 2005 ik geef gewoon t antwoord niet Link naar bericht Deel via andere websites
ArjenV 0 Geplaatst 9 december 2005 Rapport Share Geplaatst 9 december 2005 Waarom 'geef' je dan al wel de artiest weg? Link naar bericht Deel via andere websites
Ol Moth 0 Geplaatst 9 december 2005 Rapport Share Geplaatst 9 december 2005 Quote: Op vrijdag 09 december 2005 19:38:08 schreef Eru Iluvatar het volgende: In een oogopslag ik zie hem zo voor als ie dat live zingt... Super mooi. U2 natuurlijk, met Wake Up Dead Man. Afgelopen kerst, gaf ik je mijn hart. Maar de volgende dag gaf je hem weg. Tis de tijd van het jaar en gebrek aan inspiratie zullen we zeggen. Last christmans i gave you my heart But the very next day you gave it away. George Micheal met 'last christmas'? Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten