Raido 0 Geplaatst 13 januari 2006 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2006 Dat komt omdat in het engels je daar geen verschil in hebt. Lacrimosa heeft christen leden, maar maakt gewoon gothic metal ofzo, in het engels is het dan gewoon een Christian band, terwijl wij een het over Christelijke bands hebben als het echt ook over God gaat.. In het Engels is Slechtvalk dus een Christian band, in het Nederlands heb je dat verschil niet, ik heb christelijk en christenlijk eens geopperd maar dat was niet goed Link naar bericht Deel via andere websites
SheWarrior 0 Geplaatst 13 januari 2006 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2006 Ik bedoel toch echt een christelijke band. Als in christelijke muziek. Mensen die er niet heen wilde omdat het christelijk was enzo. En heel veel mensen zeiden het is christelijk dit en dat. Dus ik dacht, laat ik ze eens een mailtje sturen, en toen zeiden ze dat Het mag dan in het engels een christian band zijn,maargoed Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 16 januari 2006 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2006 de beste christelijke band, ik heb nu echt een duidelijke keuze gemaakt, uit het lijstje dat ik eerder gepost heb. UnderOATH is namelijk mijn favoriete christelijke band!! Link naar bericht Deel via andere websites
BookerT 0 Geplaatst 16 januari 2006 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2006 neal morse...hoewle dat geen band Link naar bericht Deel via andere websites
huibertjan 0 Geplaatst 23 februari 2006 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2006 Relient K is echt vet !! Link naar bericht Deel via andere websites
Eli7 0 Geplaatst 23 februari 2006 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2006 Om toch even wat minder herrie naar voren te brengen. Ik vind Jars Of Clay ook meesterlijk. Maar dan eigenlijk alleen hun tweede en derde album (Much Afraid en If I Left The Zoo). Het is muziek die je moet leren luisteren voordat het echt heel mooi wordt en het heeft teksten waar je lang over na kunt denken en je je erg in kunt herkennen (elk mens faalt...). Voor de rest klinkt het een beetje als folk/pop/rock. Link naar bericht Deel via andere websites
Groninger 0 Geplaatst 23 februari 2006 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2006 jeee, ik ken wel 1 groep die hier is genoemd - U2 En Micheal W Smith, maar dat zou ik niet echt in het rijtje muziek willen stoppen. Daar is het vééél te makkelijk voor Kortom.. ik luister blijkbaar alleen maar seculiere muziek. Dat bevalt me eigenlijk best wel goed. * Zet Royksopp nog maar een keer op Link naar bericht Deel via andere websites
zouteloos 0 Geplaatst 24 februari 2006 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2006 Thy Majestie is zekerweten de beste van wat ik toe nu toe heb gehoord... Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 24 februari 2006 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2006 THY MAJESTIEEEE!!! *headbangt* Link naar bericht Deel via andere websites
Treggats 0 Geplaatst 25 februari 2006 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2006 Pillar ow en Demon Hunter, Extol, Immortal Souls, Theocracy, Kutless, 12 Stones, O.C. Supertones, The Spirit That Guides Us and Thy Majesty Edit: naampje goedgeschreven en naampje toegevoegd Link naar bericht Deel via andere websites
halloa 0 Geplaatst 25 februari 2006 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2006 Switchfoot Delirious? Third Day michael w smith david crowder band HILLSONG BAND Link naar bericht Deel via andere websites
Gilrea 0 Geplaatst 25 februari 2006 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2006 KESULLOT!! whoehoehoehoeee Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 25 februari 2006 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2006 Quote: Op zaterdag 25 februari 2006 12:32:26 schreef Treggats het volgende: Pillar ow en Demon Hunter, Extol, Immortal Souls, Theocrazy, Kutless, 12 Stones, O.C. Supertones, The Spirit That Guides Us Theocrazy (de gestoorde God?) volgens mij bedoel je Theocraty Link naar bericht Deel via andere websites
Treggats 0 Geplaatst 25 februari 2006 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2006 ehhh * Treggats moet eens nodig op de cd gaan kijken Link naar bericht Deel via andere websites
Treggats 0 Geplaatst 25 februari 2006 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2006 * Treggats heeft even gekeken het was Theocracy *runs off to adapt the list Link naar bericht Deel via andere websites
zouteloos 0 Geplaatst 26 februari 2006 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2006 Theocracy in wel gezellige muziek ja, alleen soms is de zang wat zouteloos. Link naar bericht Deel via andere websites
BookerT 0 Geplaatst 26 februari 2006 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2006 theocracy is wel leuk! alleen de zang is idd zouteloos, om maar over de drums te zwijgen Link naar bericht Deel via andere websites
jeffrey_1989 0 Geplaatst 28 februari 2006 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2006 het verbaast me dat ik een beetje weinig de wereld band tegen kom namelijk Hillsong united!!!! dat is gewoon ubervet Link naar bericht Deel via andere websites
BookerT 0 Geplaatst 28 februari 2006 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2006 Quote: Op dinsdag 28 februari 2006 16:45:09 schreef jeffrey_1989 het volgende: het verbaast me dat ik een beetje weinig de wereld band tegen kom namelijk Hillsong united!!!! dat is gewoon ubervet Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 28 februari 2006 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2006 Quote: Op zondag 26 februari 2006 15:44:28 schreef Thijs het volgende: theocracy is wel leuk! alleen de zang is idd zouteloos, om maar over de drums te zwijgen Zang vind ik het meeste ruk, daarom heeft het bij mij afgedaan, en de drums nou ja... kijk het is leuker dat het lekker donderd (zoals soms bij Lunatica of After Forever). Maar Thy Majestie vind ik heerlijk Link naar bericht Deel via andere websites
LaRosa 0 Geplaatst 28 februari 2006 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2006 Dead Can Dance, zonder wtijfel niet alleen omdat ik dat nu luister en het me altijd uit donkere stemmingen helpt...maar gewoon omdat het zulke supermuziek is. Link naar bericht Deel via andere websites
zouteloos 0 Geplaatst 28 februari 2006 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2006 Quote: Op dinsdag 28 februari 2006 18:07:00 schreef LaRosa het volgende: Dead Can Dance, zonder wtijfel niet alleen omdat ik dat nu luister en het me altijd uit donkere stemmingen helpt...maar gewoon omdat het zulke supermuziek is. Aparte muziek ja. nooit eerder van gehoord om eerlijk te zijn maar ik luister nu ff wat. hm, bij sommige liedjes zit je wel lange tijd te wachten totdat ze nou eens écht beginnen, en dan zijn ze alweer afgelopen Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 28 februari 2006 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2006 Quote: Op dinsdag 28 februari 2006 18:07:00 schreef LaRosa het volgende: Dead Can Dance, zonder wtijfel niet alleen omdat ik dat nu luister en het me altijd uit donkere stemmingen helpt...maar gewoon omdat het zulke supermuziek is. Zijn HUN christen? Link naar bericht Deel via andere websites
hopeloos 0 Geplaatst 28 februari 2006 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2006 Quote: Op dinsdag 28 februari 2006 21:19:14 schreef Raido het volgende: [...] Zijn HUN christen? Nee, maar ZIJ misschien wel Link naar bericht Deel via andere websites
jeffrey_1989 0 Geplaatst 28 februari 2006 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2006 Quote: Op dinsdag 28 februari 2006 17:17:08 schreef Thijs het volgende: [...] haha volgens mij ben jij het daar niet mee eens he thijs? Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten