Spring naar bijdragen

Catechisatie is ouderwets.  

1 lid heeft gestemd

  1. 1. Catechisatie is ouderwets.

    • Mee eens.
      3
    • Ligt eraan wat er gebeurt op catechisatie.
      26
    • Niet mee eens.
      23
    • Je kunt er beter een club van maken.
      1
    • Wat is catechisatie?
      2
    • Laat jongeren zelf zeggen wat ze gaaf vinden!
      5


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 55
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Quote:
Op woensdag 04 oktober 2006 10:17:45 schreef MartineV het volgende:

:E
hehe, maar ik denk dat de groep met wie je catechisatie volgt heel vele uitmaakt.

ook vooral wie de catechesatie geeft veel uitmaakt..

ga wel eens mee met mn vriendin en die dominee is zo interessant, die verteld alles zo boeiend, dan is het leuk om erheen te gaan

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 months later...

Toen ik nog op cath. zat hebben we de romeinen brief helemaal behandeld..paar jaar over gedaan, was echt super interessant, ook nog een jaar kerkgeschiedenis gehad en laatste jaar werkten we uit het boekje: discipelschap...

Mja wij hebben vrij jonge dominee en die had echt leuke voorbeelden enz. en na hij wist/weet gewoon wat er bij ons leefde/leeft en nja mij trok dat wel, vond cath. altijd erg leuk big-smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb tot m'n 12e ofzo cat. gehad... t was altijd superleuk! Eén van de dingen uit de kerk waar ik wél met plezier naartoe ging. Nu is het niet meer =( Ik zit nu bij de jeugd van een andere kerk, maar toch...

Wat wij deden? Praten! Meestal had de leiding een heel plan uitgestippeld voor de avond en eindigden we heel ergens anders... maar t was wel altijd heel leuk!

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 1 month later...
Gast Anon_phpbb

Bij ons wordt cathechesatie door een ouderling gegeven die regelmatig de wet leest tijdens de eredienst, maar niet weet dat de wet als vindplaats Exodus 20 heeft (serieus en triest). Dit even O/T.

Momenteel zijn we vacant, daarvoor gaf de dominee cathechisatie, waarbij een vorm van discussie/van gedachten wisselen mogelijk was. Op cathechisatie o.i.d. is openheid en contact mijns inziens erg belangrijk.

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid