Fundamenteel 1.033 Geplaatst 52 minuten geleden Rapport Share Geplaatst 52 minuten geleden Het is geen geheim meer, de moslims verklaarde Europa de oorlog en zoeken iedere gelegenheid onze grootsteden in brand te steken door vandalisme en plunderen. Toen ik 16 a 18 jaar was criminaliseerde de politie me wel voor minder. Maar de moslim mag Europa de oorlog verklaren, brandstichting plegen, verkrachten en plunderen maar het enige wat volgt zijn belastingverhogingen zonder 1 arrestatie en massa deportaties van moslims? wtf Europa? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Hopper 851 Geplaatst 28 minuten geleden Rapport Share Geplaatst 28 minuten geleden De moslims wachten maar mooi op hun beurt! Sedert gisteren zijn we officieel in oorlog met Rusland, en in oorlog geld het credo: "Wie het eerst komt, die het eerst maalt". Achteraan aansluiten dus voor de heren moslims. (De dames moslima doen niet mee). (Net zoals in de Russisch-Orthodoxe Kerk) (En andere kerken) We hebben even geen tijd voor de islam, de Russisch-Orthodoxe Kerk onder leiding van Patriarch Kirill van Moskou die heult met het Kremlin is eerst aan de beurt. Pff...het is me toch allemaal wat in het veld van goed en kwaad..... Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten