Robert Frans 1.653 Geplaatst 9 juni 2005 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2005 CHRISTELIJKE VARIANT OP... Stel, je komt een geweldig goede band of artiest tegen. Alleen een probleem, ze zijn niet bepaald christelijk, maar eerder satanisch. Dus zou je graag een christelijke variant op deze band of artiest zien. Dat is dus een band of artiest met dezelfde kwaliteit en muziekstijl, maar dan ook geschikt voor christenen. Als je zoiets zoekt, dan kun je users mee laten helpen door je vraag nu in dit topic te stellen. Het kan om een band, een artiest of een nummer gaan. Post hier alleen als je iemand met zo'n vraag wil helpen of zelf zo'n vraag hebt. De discussie of deze vraag onzin is of niet is hier niet aan de orde. Als je het onzin vindt, post hier dan niet. Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 13 juni 2005 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2005 Ik zoek eigenlijk een soort van Christelijke versie van HIM, maar ik kan er niet echt een vinden. Ik heb er 1 gevonden, namelijk 'The Awakening', maar ik kan er helemaal nergens iets van vinden. Weet iemand een andere, of weet iemand hoe ik aan muziek van hun kan komen? Link naar bericht Deel via andere websites
Troel 0 Geplaatst 13 juni 2005 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2005 Bestellen in de cd-winkel misschien? Link naar bericht Deel via andere websites
Esther 0 Geplaatst 13 juni 2005 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2005 Kijk maar eens op de site van Bol.com, daar hebben ze zat cd's van 'The Awakening'. Zo moeilijk is er dus niet aan te komen Link naar bericht Deel via andere websites
rupz 0 Geplaatst 13 juni 2005 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2005 tja, nightwish is tog ook niet erg christelijk, daar zoek ik nog eens een egte goeie variant van Link naar bericht Deel via andere websites
Ol Moth 0 Geplaatst 13 juni 2005 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2005 ik ken geen directe Nightwish copy bands.. maar aan christelijke power metal kan ik je wel helpen (het genre van nightwish) Theocracy: een christelijke Powermetalband met een mannelijke zanger, mooie melodien en hele vette riffs en solo's heel mooi en briljant.. mijn favo Chr Powermetal band.. Site: www.Theocracymusic.com bij discography zijn audio samples te beluisteren Narnia: een christelijke Powermetalband ook met mannelijke zanger. vind niet la hun liedjes mooi maar er zitten wel erg mooie leidjes tussen. probeereens : Inner Sanctum, The Lost Son, Living Water Site: www.narniaworld.com weet alleen niet of daar samples te vinden zijn Divine Fire: nog een christelijke powerband wat bombastischer en misschien wat meer in de richting van Nightwish.. maar mij verveeld het vrij snel.. voor jou nog alsnog het proberen waard.. Site: http://www.divinefire.net/home.htm dat was een beetje aan de Chr Power waar ik je aan kon helpen.. laat me weten wat je ervan vind Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 13 juni 2005 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2005 Seventh Avenue is ook zeer goed.. Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 13 juni 2005 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2005 Quote: Op maandag 13 juni 2005 15:22:22 schreef SilverUnicorn het volgende: Kijk maar eens op de site van Bol.com, daar hebben ze zat cd's van 'The Awakening'. Zo moeilijk is er dus niet aan te komen hmm.. dan zal het vast komen, omdat ik blond ben Link naar bericht Deel via andere websites
Caesarion 0 Geplaatst 13 juni 2005 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2005 Quote: Op maandag 13 juni 2005 15:39:53 schreef Ol Moth het volgende: ik ken geen directe Nightwish copy bands.. maar aan christelijke power metal kan ik je wel helpen (het genre van nightwish) Theocracy: een christelijke Powermetalband met een mannelijke zanger, mooie melodien en hele vette riffs en solo's heel mooi en briljant.. mijn favo Chr Powermetal band.. Site: www.Theocracymusic.com bij discography zijn audio samples te beluisteren Narnia: een christelijke Powermetalband ook met mannelijke zanger. vind niet la hun liedjes mooi maar er zitten wel erg mooie leidjes tussen. probeereens : Inner Sanctum, The Lost Son, Living Water Site: www.narniaworld.com weet alleen niet of daar samples te vinden zijn Divine Fire: nog een christelijke powerband wat bombastischer en misschien wat meer in de richting van Nightwish.. maar mij verveeld het vrij snel.. voor jou nog alsnog het proberen waard.. Site: http://www.divinefire.net/home.htm dat was een beetje aan de Chr Power waar ik je aan kon helpen.. laat me weten wat je ervan vind helemaal geen powermetal,..dat is echt heel wat anders,.. Helloween enzo. Link naar bericht Deel via andere websites
Ol Moth 0 Geplaatst 13 juni 2005 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2005 *zucht* Nightiwsh is zeker wel powermetal. .en in power metal heb je inderdaad helloween achtig werk. maar je hebt ook bombastischer werk en symphonischer. .dat is zeker wel nightwish.. Link naar bericht Deel via andere websites
Ann 0 Geplaatst 13 juni 2005 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2005 tis al gelijk hoe die muziek nomet denk ik...waarom hebben jullie daar zo'n discussie over,het gaat om de muziek niet de naam Link naar bericht Deel via andere websites
Ol Moth 0 Geplaatst 13 juni 2005 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2005 weet ik het.. ik probeer alleen iemand te helpen.. Link naar bericht Deel via andere websites
Eli7 0 Geplaatst 13 juni 2005 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2005 Ik ken Nightwish niet, maar iemand die Nightwish wel kent vond dat het leek op Saviour Machine Link naar bericht Deel via andere websites
AkkA 0 Geplaatst 19 juni 2005 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2005 uhhhm apparte vergelijking. Ik hoor t er niet in. Nightwish is te goed.. Christelijke power is ook nog Harmony. Volgens mij heeft Sonata Arctica ook gelovige leden. En die zijn echt über goed. Link naar bericht Deel via andere websites
Caesarion 0 Geplaatst 19 juni 2005 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2005 Quote: Op maandag 13 juni 2005 15:54:04 schreef Ann het volgende: tis al gelijk hoe die muziek nomet denk ik...waarom hebben jullie daar zo'n discussie over,het gaat om de muziek niet de naam neen,..'t gaat om De Emotie Link naar bericht Deel via andere websites
AkkA 0 Geplaatst 20 juni 2005 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2005 En als je een band goed vindt is het ook wel een handige manier om nog leukere bands te vinden.. Link naar bericht Deel via andere websites
swanheart 0 Geplaatst 20 juni 2005 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2005 probeer via zpoc(downloadprogramma)maar eens the awakening te zoeken..daar heb ik hun muziek vandaanzpoc is een christelijk downloadprogramma, je moetm wel even instaleren Link naar bericht Deel via andere websites
Caesarion 0 Geplaatst 20 juni 2005 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2005 Cool,..en bestaan er ook Chr. supermarkten?? Link naar bericht Deel via andere websites
AkkA 0 Geplaatst 20 juni 2005 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2005 zou je nie op christian downloads m aan vragen das 10 keer makkelijker (spam) Link naar bericht Deel via andere websites
S. 0 Geplaatst 28 juni 2005 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2005 marylin manson, christelijke variant>????? Link naar bericht Deel via andere websites
BookerT 0 Geplaatst 28 juni 2005 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2005 ik vraag me af of er christelijke mathcore bestaat.. als converge en dillinger escape plan niet omdat ik een christelijk alternatief wil maar gewoon nieuwsgierig Link naar bericht Deel via andere websites
S. 0 Geplaatst 2 juli 2005 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2005 en dan een op rammstein, of metallica, nickelback, megadeth, muse, system of a down, sum 41, the offspring???? sja, ik ben nou eenmaal niet zo bekend bij christelijke bands Link naar bericht Deel via andere websites
AkkA 0 Geplaatst 2 juli 2005 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2005 megadeth gewoon t nieuwe album kopen. rest wordt lastiger. offspring en sum.. punk bands zat. Link naar bericht Deel via andere websites
S. 0 Geplaatst 3 juli 2005 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2005 sja, maar welke dan Link naar bericht Deel via andere websites
bart1984 0 Geplaatst 3 juli 2005 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2005 Is er ook een christelijke variant van, Slayer, morbid angel, God dethroned???? Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten