TTC 1.585 Geplaatst 6 uur geleden Rapport Share Geplaatst 6 uur geleden 5 uur geleden zei Hopper: Het is aan jou niet besteedt, jij leeft in de illusie van de onvervulde toekomst waar jij wenst te verschijnen. Apart is de bedenking dat sommige oefeningen in de ene richting elegant werken, maar in de andere richting tot een tsunami aan opties leidt. En de oefening is op zichzelf dermate simpel dat zoiets zelfs ongeloofwaardig wordt, haast onverteerbaar voor de nietige ikjes die we ook maar zijn. Keep the humor, keep it human, humble. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
IKBENANDERS 24 Geplaatst 4 uur geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 4 uur geleden (bewerkt) 7 uur geleden zei Hopper: Sommige dingen begrijp je dan weer wel, angst is verbonden met het gevoel van wat nog komen gaat (het toekomstige). Het toekomstige kan nooit nu aanwezig zijn (let op het woordje aanwezig). De tragiek van de mens, altijd maar op de vlucht voor wat nog komen moet, slaaf van de toekomst. Waardoor deze mens het begrip "aanwezigheid" niet kent. Ik beleef mijn angst in het nu; jij ook hoor. 4 uur geleden bewerkt door IKBENANDERS Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Hopper 850 Geplaatst 1 uur geleden Rapport Share Geplaatst 1 uur geleden 2 uur geleden zei IKBENANDERS: Ik beleef mijn angst in het nu; jij ook hoor. Inderdaad, het ik beleeft zijn angst in het nu. Ook al is er niks aan de hand. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.585 Geplaatst 33 minuten geleden Rapport Share Geplaatst 33 minuten geleden 1 uur geleden zei Hopper: Inderdaad, het ik beleeft zijn angst in het nu. Ook al is er niks aan de hand. Nu begin je weer over het boeddhisme, normaal is dat met een zacht belletje. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten