TTC 1.585 Geplaatst 1 uur geleden Rapport Share Geplaatst 1 uur geleden 10 uur geleden zei Hopper: Toch lijden we omdat we zeggen: "Dit is van mij. Dit moet blijven." Bij macro past micro, maar geen idee of microfaag dan ook bestaat. Sowieso, het zijn niches waar ik werkelijk geen kaas van gegeten heb, en van die verdomde pijn raak ik ook niet vanaf. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Hopper 850 Geplaatst 42 minuten geleden Rapport Share Geplaatst 42 minuten geleden Het geheim van het eeuwige nu is dat de uitweg uit jezelf innerlijk is. Het mooie is dat het Evangelie hier over gaat, de Geest der waarheid zal u de toekomende dingen verkondigen. Johannes 16:13 Maar wanneer Die zal gekomen zijn, namelijk de Geest der waarheid, Hij zal u in al de waarheid leiden; want Hij zal van Zichzelven niet spreken, maar zo wat Hij zal gehoord hebben, zal Hij spreken, en de toekomende dingen zal Hij u verkondigen. Eenvoudig is het niet om de eenvoud te bereiken. Maar het is mogelijk. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.585 Geplaatst 38 minuten geleden Rapport Share Geplaatst 38 minuten geleden 2 minuten geleden zei Hopper: Het geheim van het eeuwige nu is dat de uitweg uit jezelf innerlijk is. Het mooie is dat het Evangelie hier over gaat, de Geest der waarheid zal u de toekomende dingen verkondigen. Johannes 16:13 Maar wanneer Die zal gekomen zijn, namelijk de Geest der waarheid, Hij zal u in al de waarheid leiden; want Hij zal van Zichzelven niet spreken, maar zo wat Hij zal gehoord hebben, zal Hij spreken, en de toekomende dingen zal Hij u verkondigen. Eenvoudig is het niet om de eenvoud te bereiken. Maar het is mogelijk. Wees voorzichtig wanneer je aan die heliopauze komt, daar krijg je informatie over wat er hier op aarde gebeurt. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten