IKBENANDERS 24 Geplaatst 1 uur geleden Rapport Share Geplaatst 1 uur geleden Als je nadenkt ben je nooit in het nu Als je voelt ben je altijd in het nu. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Hopper 850 Geplaatst 42 minuten geleden Rapport Share Geplaatst 42 minuten geleden Als je nadenkt kan dat alleen in het nu plaatsvinden. Als je voelt kun je alleen gevoelens voelen welke zich nu afspelen. (Maar het nu kun je niet voelen) Als je denkt dan kunnen je gedachten alleen over iets toekomstigs of iets uit het verleden gaan. Het moment nu -het actuele moment- kan op geen enkele wijze gedacht worden......... Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.585 Geplaatst 37 minuten geleden Rapport Share Geplaatst 37 minuten geleden 5 minuten geleden zei Hopper: Als je nadenkt kan dat alleen in het nu plaatsvinden. Als je voelt kun je alleen gevoelens voelen welke zich nu afspelen. (Maar het nu kun je niet voelen) Als je denkt dan kunnen je gedachten alleen over iets toekomstigs of iets uit het verleden gaan. Het moment nu -het actuele moment- kan op geen enkele wijze gedacht worden......... Wat voel je nu? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
IKBENANDERS 24 Geplaatst 35 minuten geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 35 minuten geleden 1 minuut geleden zei TTC: Wat voel je nu? Ik voel ik voel wat jij niet voelt … en het is … Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.585 Geplaatst 33 minuten geleden Rapport Share Geplaatst 33 minuten geleden 1 minuut geleden zei IKBENANDERS: Ik voel ik voel wat jij niet voelt … en het is … Geen idee, hoe zou ik dat kunnen voelen? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten