Alex Tromp 0 Geplaatst 3 juni 2005 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2005 Heeft iemand al gesprekken met buitenkerkelijken gehad over creationisme? Hoe is dit gegaan? Ik merk dat het onderwerp dankzij de uitspraken van Maria van der Hoeve op dit gebied erg actueel is, met name in wetenschappelijke kringen. Link naar bericht Deel via andere websites
Abbath 0 Geplaatst 3 juni 2005 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2005 Ik snap niet dat iemand zich kan laten bekeren door het creationisme. Die theorie rammelt aan alle kanten en een evolutionair atheïst krijg je er echt niet mee om. Ook een andersgelovige niet, want meeste creationistische stromingen zijn toch ECHT heel erg christelijk georienteerd. Link naar bericht Deel via andere websites
BookerT 0 Geplaatst 3 juni 2005 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2005 thijs is ook buitenkerkelijk bovendien waarom moet je een anderr overtuigen van creationisme? en mensen kunnen anderen niet bekeren Link naar bericht Deel via andere websites
Annatar 0 Geplaatst 3 juni 2005 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2005 Waarom zou je iemand anders niet kunnen bekeren? Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 3 juni 2005 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2005 dat kan alleen God Link naar bericht Deel via andere websites
Annatar 0 Geplaatst 3 juni 2005 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2005 Ah... daarom zijn er zoveel moslim-proselieten. Link naar bericht Deel via andere websites
Alex Tromp 0 Geplaatst 4 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 juni 2005 De slecht lezende users van het meeting forum zijn weer actief hoor... Deze vraag was dus juist voor Christenen bedoeld Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 6 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2005 Quote: Op vrijdag 03 juni 2005 19:49:28 schreef Alex Tromp het volgende: Heeft iemand al gesprekken met buitenkerkelijken gehad over creationisme? Hoe is dit gegaan? Ik merk dat het onderwerp dankzij de uitspraken van Maria van der Hoeve op dit gebied erg actueel is, met name in wetenschappelijke kringen. Ja, ik heb er wel gesprekken over gehad. Maar ik zal er maar niet verder op in gaan omdat ik mijn post toch nog een beetje opbouwend wil houden. Bekeren via creationisme: Eerlijk gezegd denk ik dat het creationisme "bekering" juist in de weg staat (omdat ze het als dé christelijke uitleg zien). En dan bedoel ik vooral het YE creationisme. Link naar bericht Deel via andere websites
DetectedDestiny 0 Geplaatst 6 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2005 Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 9 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2008 Bekeren via creationsime? Hehe. Link naar bericht Deel via andere websites
audacity 0 Geplaatst 10 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2008 Admod note: off topic posts verwijderd Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten