Kerkganger 0 Geplaatst 18 mei 2005 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2005 Best Cowle Radio Link naar bericht Deel via andere websites
Thomas89 0 Geplaatst 18 mei 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 mei 2005 tnx men...voor alle positieve commentaar ...en de technische probleemtjes komen door de lichte verbouwing Link naar bericht Deel via andere websites
Thomas89 0 Geplaatst 19 mei 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 mei 2005 Jullie horen het dus ...Seven FM is COOL ...luister dus allemaal!!! Link naar bericht Deel via andere websites
Wouter 0 Geplaatst 9 juli 2005 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2005 Laat ik is wat toevoegen over Seven FM. Seven FM is 24/7 (dus 24 uur per dag, 7 dagen per week) te beluisteren via www.sevenfm.nl @ Verder heeft elk station natuurlijk z'n sterken punten. De sterkste punten van Seven FM zijn dat wij de luisteraars de mogelijkheid geven om nummers aan te vragen via de site (en deze nummers worden dan ook nog binnen 15 minuten gedraait*) verder zijn we zoveel mogelijk live, dat wil dus zeggen dat er een DJ z'n programma uitzend. Dit is al een groot verschil met andere stations. Verder zijn we ook zeer interactief. Ondere andere via de msn (studio@seven.fm) en via onze hotline 0707 55 10 82 En over samenwerken met Bright fm, ik zal er niet teveel over zeggen maar daar zien zij geen mogelijkheden in (helaas) omdat we een verschillende doelgroep hebben. Bright is toch meer voor de wat oudere mens, terwijl wij juist de jongeren aan willen spreken. Dit wou ik even toevoegen en volgens mij is dat wel gelukt en voor verdere vragen kunnen jullie mij altijd aanschieten Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 26 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2006 Leuk om te lezen dat mensen zo enthousiast zijn. Dus als je zin hebt in afwisseling luister je naar seven.fm !!! Groetjes van 1 van de dj's op de zondagavond. Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 26 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2006 Quote: Op woensdag 26 juli 2006 11:03:14 schreef Smarty het volgende: Leuk om te lezen dat mensen zo enthousiast zijn. Dus als je zin hebt in afwisseling luister je naar seven.fm !!! Groetjes van 1 van de dj's op de zondagavond. Last.fm to da bone! Link naar bericht Deel via andere websites
Joëlle 0 Geplaatst 30 september 2006 Rapport Share Geplaatst 30 september 2006 in bright gaat het telkens over sevemFM.. dat kan hier Vind het opzich een leuk station, alleen ben niet zo'n fan van al die dance Link naar bericht Deel via andere websites
BookerT 0 Geplaatst 30 september 2006 Rapport Share Geplaatst 30 september 2006 Wel leuk dat je ook Neal Morse kan aanvragen Link naar bericht Deel via andere websites
Joëlle 0 Geplaatst 30 september 2006 Rapport Share Geplaatst 30 september 2006 ja, die request werkt flex! Zelfs nu ze al zo'n poos bezig zijn krijg je 'n request er in ongeveer 'n uur doorheen Link naar bericht Deel via andere websites
Wouter 0 Geplaatst 12 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2006 ik log na lange tijd weer is in en dit is leuk om zo is terug te lezen ben eigenlijk ook wel benieuwd of er nog mensen zijn die na het zien van onze banner zijn blijven luisteren ... Link naar bericht Deel via andere websites
jeffrey_1989 0 Geplaatst 12 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2006 Ik neem aan van wel. En ja het is goed als ik het ook maar weer een keer ga luisteren. *khep gewoon te veel muziek wat ik kan luisteren (waaronder dus ook radio's)* Link naar bericht Deel via andere websites
aj 0 Geplaatst 12 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2006 Ik ben door de banner gaan luisteren, luister nu dagelijks enkele uurtjes. Vorige week begon ik het alleen alweer zat te worden omdat je heel vaak dezelfde muziek hoort, maar deze week begint me dat weer wat mee te vallen. Link naar bericht Deel via andere websites
Mattijs 0 Geplaatst 12 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2006 Wat vindt seven er als adverteerder trouwens van dat Bright in de toolbar zit? Als een adverteerder van HOT bij mij dat zou merken, dan krijg ik daar wel een opmerking over. Link naar bericht Deel via andere websites
Joëlle 0 Geplaatst 12 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2006 Quote: Op donderdag 12 oktober 2006 18:23:13 schreef Wouter het volgende: ik log na lange tijd weer is in en dit is leuk om zo is terug te lezen ben eigenlijk ook wel benieuwd of er nog mensen zijn die na het zien van onze banner zijn blijven luisteren ... Ik wel, luister soms echt uren per dag. Link naar bericht Deel via andere websites
Eli7 0 Geplaatst 12 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2006 Quote: Op donderdag 12 oktober 2006 23:17:35 schreef Joëlle het volgende: [...] Ik wel, luister soms echt uren per dag. Ikke ook. Link naar bericht Deel via andere websites
Wouter 0 Geplaatst 1 november 2006 Rapport Share Geplaatst 1 november 2006 Quote: Op donderdag 12 oktober 2006 22:47:25 schreef Mattijs het volgende: Wat vindt seven er als adverteerder trouwens van dat Bright in de toolbar zit? Welke toolbar? zou natuurlijk leuk zijn als seven fm dan ook in die toolbar zit .... en anders download je de seven fm toolbar @ www.seven.fm/toolbar Link naar bericht Deel via andere websites
aj 0 Geplaatst 2 november 2006 Rapport Share Geplaatst 2 november 2006 Quote: Op woensdag 01 november 2006 22:54:44 schreef Wouter het volgende: [...] Welke toolbar? zou natuurlijk leuk zijn als seven fm dan ook in die toolbar zit .... en anders download je de seven fm toolbar @ www.seven.fm/toolbar De Credible toolbar, eignelijk beetje hetzelfde idee als de SevenFM toolbar. Link naar bericht Deel via andere websites
Glenn 0 Geplaatst 2 november 2006 Rapport Share Geplaatst 2 november 2006 Quote: Op donderdag 12 oktober 2006 22:47:25 schreef Mattijs het volgende: Wat vindt seven er als adverteerder trouwens van dat Bright in de toolbar zit? Als een adverteerder van HOT bij mij dat zou merken, dan krijg ik daar wel een opmerking over. Zou je eens moeten vragen aan de adverteerder. Feit is dat het exclusieve recht wat prijziger is Link naar bericht Deel via andere websites
Joëlle 0 Geplaatst 23 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2007 Flex! deed om 12.00 een request en die word nu gedraait. Toppie mensen! Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 4 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2007 Bright.FM is veel proffesioneler! SevenFM is een computer op een zolderkamer. Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 4 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2007 dat maakt dan weer niet uit he, muziek is muziek Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 5 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2007 Quote: Op zondag 04 maart 2007 20:10:17 schreef cyou het volgende: SevenFM is een computer op een zolderkamer. Sky ook Link naar bericht Deel via andere websites
Wouter 0 Geplaatst 11 september 2007 Rapport Share Geplaatst 11 september 2007 Quote: Op zondag 04 maart 2007 20:10:17 schreef cyou het volgende: SevenFM is een computer op een zolderkamer. ben ik echt heel erg benieuwd op welke zolderkamer dat dan is... Seven FM draait toch al best wel een tijdje vanaf een zeer mooie lokatie, heeft ook nog nooit vanaf een zolder gedraait! en al was het wel zo .. het gaat toch om het eindproduct, dan is Seven FM veel verder dan een B.FM. Seven FM zit alleen niet op de kabel, maar wel weer overal te ontvangen via umts/gprs maar goed, mijn smaak is bevooroordeeld Link naar bericht Deel via andere websites
Joost 0 Geplaatst 11 september 2007 Rapport Share Geplaatst 11 september 2007 Ik vind dat Seven FM behoorlijk gegroeid is hoor tot een echt christelijk jongerenstation. Was in het begin wat negatief (zo van: nóg zo'n zender), maar je ziet toch wel dat Seven FM een hele andere doelgroep heeft dan Bright FM. Alleen is Bright FM in theorie ook gewoon overal te beluisteren via UMTS/GPRS, ze hebben er alleen geen pda pagina van gemaakt Link naar bericht Deel via andere websites
ThijsK 0 Geplaatst 11 september 2007 Rapport Share Geplaatst 11 september 2007 maar bij Bright FM zijn ze een stel commerciële walletjes snoepers. Sorry dat ik het moet zeggen, maar betalen voor stereo geluid vind ik niet beplaad christelijk. Seven FM lukt t toch ook gewoon normaal? Waarom hun niet Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten