Spring naar bijdragen

Christelijke internetRadio: Sevenfm


Aanbevolen berichten

Seven FM is een internetradio station dat sinds 1 mei de hele dag christelijke muziek draait.

Ga naar www.sevenfm.nl en klik op listen rechts bovenin om naar de beste en mooiste christelijke muziek te luisteren!

Ik zelf luister er regelmatig naar en ik wil wel eens weten wat jullie er van vinden! Luister en plaats hier je reactie.

vr.gr. Tom

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 77
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Ik zal es luisteren.. of ik blijf plakken weet ik nog niet, maar zal het eens proberen knipoog_dicht.gif

Vaag... zie ik ineens een 'beachmasters' reclame banner over mijn scherm komen bij sevenfm.nl verbaasd.gif Ik ben zelf ook wel eens met beachmasters op vakantie geweest.. maar dat is echt geen Christelijke jongeren organisatie. Alles voor het geld verbaasd.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dus ga je overal reclame voor maken verbaasd.gif Beachmasters wordt toch vooral geassocieerd met zuipen, n*uken, zuipen, feesten, zuipen en dat nog een paar keer herhalen.

Nou weet ik uit eigen ervaring dat dat beeld lang niet altijd op gaat. Maar om nou te zeggen dat het in de buurt komt bij wat SevenFM wil uitdragen.. totaal niet lijkt me.

Ze maken zich daar niet heel geloofwaardig mee vind ik.

Maar goed, even kijken wat voor muziek ze draaien knipoog_dicht.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid