Tomega 324 Geplaatst 1 uur geleden Rapport Share Geplaatst 1 uur geleden (bewerkt) 50 minuten geleden zei TTC: Alweer, heb je al eens bekeken wat je op haast wonderbaarlijke manier telkens opnieuw negeert? En dan komt er weer een reeks kronkelzinnen waarin het vooral ontbeert aan relevante kennis met betrekking tot de vraag die je gesteld wordt. Tja, laat ons het maar liever vaag en mistig houden, zodat je degelijk studiewerk in diskrediet kan blijven brengen, en wrevel blijven genereren. Dank u vriendelijk meneer voor uw antwoord en uw tijd en uw geduld. Ik zal u ruimte geven om uw hoogstaand onderwerp - door u gestart naar aanleiding en met gebruikmaking van een reactie van mij - op gepaste wijze te voeren met wie daarin voldoende onderlegd zijn, en door u niet teboekgesteld worden als wrevel opwekkende vaag en mistig bijdragende diskwalificerende dissonant. 32 minuten geleden bewerkt door Tomega Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.569 Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 1 uur geleden 7 minuten geleden zei Tomega: Dank u vriendelijk meneer voor uw antwoord en uw tijd en uw geduld. Ik zal u ruimte geven om uw hoogstaand onderwerp naar aanleiding van een reactie van mij op gepaste wijze te voeren met wie daarin voldoende onderlegd zijn, en door u niet te boekgesteld worden als wrevel opwekkende vaag en mistig bijdragende diskwalificerende dissonant. Zo gaat het nu eenmaal, alsof er geen boek geschreven werd. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Tomega 324 Geplaatst 1 uur geleden Rapport Share Geplaatst 1 uur geleden Zojuist zei TTC: Zo gaat het nu eenmaal, alsof er geen boek geschreven werd. Dank u beleefd voor uw uitnodigend antwoord! Bedoel je de bijbel of bedoel je een heel scala aan filosofieboeken waarin van die prachtige visualisaties staan om iets moeilijks naderbij te brengen? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.569 Geplaatst 51 minuten geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 51 minuten geleden (bewerkt) 10 minuten geleden zei Tomega: Dank u beleefd voor uw uitnodigend antwoord! Bedoel je de bijbel of bedoel je een heel scala aan filosofieboeken waarin van die prachtige visualisaties staan om iets moeilijks naderbij te brengen? Niet echt, ik bedoelde kinderboeken waarin gewaarschuwd wordt voor wat komen gaat, fluweelzacht. 51 minuten geleden bewerkt door TTC Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Tomega 324 Geplaatst 37 minuten geleden Rapport Share Geplaatst 37 minuten geleden (bewerkt) 14 minuten geleden zei TTC: Niet echt, ik bedoelde kinderboeken waarin gewaarschuwd wordt voor wat komen gaat, fluweelzacht. Kinderboeken hebben van oudsher een duidelijke moraal en een goed einde. Zelfs gruwelijke volksverhalen worden als sprookjes vol moraal en goede zeden aan kinderen verkocht. En waar de moderne kinderboeken daarvan afwijken, is er ook meer affiniteit met de emotie van de doelgroep, dan met de van oudsher beoogde moraal van de doelgroep, welke moraal vandaag de dag van weeromstuit - als was het samenhangend daarmee verbonden - ook tanend is. Dus moet ik toch enigszins door jou in het vage en in de mist gelaten, gissen dat je doelt op iets als de waarschuwing tegen het kwaad, met als mogelijke nuance dat de intrinsieke moraal is dat het sowieso goed gaat komen, en zelfs fluweelzacht. 36 minuten geleden bewerkt door Tomega Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.569 Geplaatst 7 minuten geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 7 minuten geleden 28 minuten geleden zei Tomega: Kinderboeken hebben van oudsher een duidelijke moraal en een goed einde. Zelfs gruwelijke volksverhalen worden als sprookjes vol moraal en goede zeden aan kinderen verkocht. En waar de moderne kinderboeken daarvan afwijken, is er ook meer affiniteit met de emotie van de doelgroep, dan met de van oudsher beoogde moraal van de doelgroep, welke moraal vandaag de dag van weeromstuit - als was het samenhangend daarmee verbonden - ook tanend is. Dus moet ik toch enigszins door jou in het vage en in de mist gelaten, gissen dat je doelt op iets als de waarschuwing tegen het kwaad, met als mogelijke nuance dat de intrinsieke moraal is dat het sowieso goed gaat komen, en zelfs fluweelzacht. Zo zie je, het wordt altijd omgekeerd, terug de mallemolen in. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten