najjreb86 1 Geplaatst 2 uur geleden Rapport Share Geplaatst 2 uur geleden 2 uur geleden zei leren_schoen: Als je baby’s gooit in ovens en de volgende dag valt er een bom op je hoofd er is weinig liefde in dat verhaal ik denk dat veel mensen alleen een ernstig oordeel op hun hals halen. Liefde en genade zie ik wel dat mensen te eten hebben/het overleven maar ik denk niet met als einddoel voor deze overgeblevene Palestijnen alsnog Israel van de map te vegen. Die liefde/genade is volgens mij toch echt van de Vader. Is het dan het juiste advies om die provisie te gebruiken om Israel te blijven aanvallen? Weer die leugens over baby's in een oven. Babies nota bene. Terwijl zelfs de leugenaar die dat verzonnen heeft het "maar" op 1 baby hield.. Maar dat is allang gedebunked. Er zijn "maar" 2 babies gedood tijdens de militaire aanval van Hamas (ja militaire aanval, aangezien Israel al sinds 2008 in oorlog is met Gaza). Door een schot en door een RPG. Niet door in een oven te stoppen. Dat was een leugen om 7 oktober te laten lijken op de holocaust. Echt, als je het doorziet dan zie je het door.. En kan je het niet meer ontzien. En de naam Israel mag van de kaart gevogen worden. Heeft in elk geval niks te maken met het Bijbelse Israel dat al sinds 120 "nC" niet meer bestaat. 5 uur geleden zei Hopper: Nu zitten mensen mystiek te bespreken die er de ballen verstand van hebben. Dat is jammer, want daar is mystiek niet voor bedoeld. Maar ja, alles van waarde is weerloos... Ik kan de regel van IBA niet eens vinden, bij Hadewijch gaat het om de liefde. Men moet in allen tide Der minnen wesen blide Ende hare volghen in elke side, In allen weghen daer si gheleidt; Men moet hare leven blide Ende den rouwe dan also na ghereidt. (Men moet ten allen tijde blij zijn om de liefde en haar overal volgen, langs alle wegen waarop ze voorgaat; men moet om haar blij zijn en dan even bereid te lijden.) Lijden en liefde gaan samen in de mystiek, dat heeft zo zijn redenen. (Anders was het geen mystiek, maar logica) Je zus, zijn alle mensen die menen ingewijd te zijn zo arrogant? Of alleen jij? Ik heb medelijden met mensen die samen met jou moeten leven.. Die krijgen ook iedere dag te horen "jullie zijn slechts de natuurlijke mens, geen wonder dat je het niet begrijpt".. Als die Geest waar jij zo vol van bent zulke dikke nekken maakt, geef mijn portie dan maar aan fikkie. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Hopper 840 Geplaatst 1 uur geleden Rapport Share Geplaatst 1 uur geleden 58 minuten geleden zei najjreb86: Ik heb medelijden met mensen die samen met jou moeten leven.. Die krijgen ook iedere dag te horen "jullie zijn slechts de natuurlijke mens, geen wonder dat je het niet begrijpt".. Als die Geest waar jij zo vol van bent zulke dikke nekken maakt, geef mijn portie dan maar aan fikkie. Jij bent dan ook een ongelovige. Ga je je nu beklagen dat je ongelovig bent? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
najjreb86 1 Geplaatst 47 minuten geleden Rapport Share Geplaatst 47 minuten geleden 15 minuten geleden zei Hopper: Jij bent dan ook een ongelovige. Ga je je nu beklagen dat je ongelovig bent? Nee, ik beklaag de mensen die met jou moeten samenleven.. Je bent een arrogante kwal geworden (of je was het al).. Echt ik heb in mijn leven nog nooit iemand meegemaakt die zo arrogant was als jij. Het kan ook zijn dat je onzeker bent en daarom jezelf overschreeuwt? Met je "alle mensen met een andere mening dan mij zijn natuurlijke mensen, ik ben de enige geestelijke mens"... Ga naar een psycholoog of zo, met je zelfingenomen kwalheid. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
leren_schoen 59 Geplaatst 46 minuten geleden Rapport Share Geplaatst 46 minuten geleden (bewerkt) 1 uur geleden zei najjreb86: Weer die leugens over baby's in een oven. Babies nota bene. Terwijl zelfs de leugenaar die dat verzonnen heeft het "maar" op 1 baby hield.. Maar dat is allang gedebunked. Er zijn "maar" 2 babies gedood tijdens de militaire aanval van Hamas (ja militaire aanval, aangezien Israel al sinds 2008 in oorlog is met Gaza). Door een schot en door een RPG. Niet door in een oven te stoppen. Dat was een leugen om 7 oktober te laten lijken op de holocaust. Echt, als je het doorziet dan zie je het door.. En kan je het niet meer ontzien. En de naam Israel mag van de kaart gevogen worden. Heeft in elk geval niks te maken met het Bijbelse Israel dat al sinds 120 "nC" niet meer bestaat. Ik wou nog bijvoegen dat: Ja, de meeste mensen zullen Palestijnen adviseren om door te vechten. Ook hier. Dan geen baby (althans dat is wss wel zo), ze schieten wel gewoon allemaal mensen dood. Dan kan je hier ook iedereen dood gaan schieten dat zijn dezelfde soort mensen. het is wel gewoon terreur weet je. Je moet niet doen alsof dat niet zo is Vanwege dit soort redenen, het land van Israel is van Palestijnen incl het Joodse erfgoed, etc Ze konden gewoon politiek versterken binnen hun grenzen. Ze vechten eigenlijk omdat ze vinden dat: Jeruzalem en andere steden met Joodse erfgoed of komaf van Palestina zijn. De hele staatskas ging naar tunnels graven. En de wereld zegt ga door, weet je. Jij ook. Eigenlijk zijn jullie de laagste onderkruipsels want je doet zelf niks behalve terreur motiveren. Ik vind dat jullie allemaal moeten vechten ik zeg het je eerlijk 43 minuten geleden bewerkt door leren_schoen Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
najjreb86 1 Geplaatst 39 minuten geleden Rapport Share Geplaatst 39 minuten geleden Zojuist zei leren_schoen: Ik wou nog bijvoegen dat: Ja, de meeste mensen zullen Palestijnen adviseren om door te vechten. Ook hier. Dan geen baby (althans dat is wss wel zo), ze schieten wel gewoon allemaal mensen dood. Dan kan je hier ook iedereen dood gaan schieten dat zijn dezelfde soort mensen. het is wel gewoon terreur weet je. Je moet niet doen alsof dat niet zo is Vanwege dit soort redenen, het land van Israel is van Palestijnen incl het Joodse erfgoed, etc Ze konden gewoon politiek versterken binnen hun grenzen. Ze vechten eigenlijk omdat ze vinden dat: Jeruzalem en andere steden met Joodse erfgoed of komaf van Palestina is. Dat is niet wss wel zo. Dit was propaganda.. Man, je kan gewoon de Israelische files lezen. Dan lees je dat er 2 baby's zijn gedood. En die zijn gedood door schoten. Niet door een baby in een oven te stoppen. Je snapt toch wel dat dit erg lijkt op de holocaust en dat Israel er in het begin alles aan te doen was om 7 oktober op een tweede holocaust te doen lijken? Zodat ze lekker konden genocideren met toestemming van de rest van de wereld? Tevens doe je alsof het om alle Palestijnen gaat, maar Hamas was "maar" 30.000 man sterk voor 7 oktober. Van de 2 miljoen. Dus scheer ze aub niet allemaal over 1 kam.. Het gaat mij om het feit dat Israel al sinds 2008 Gaza onder siege heeft. Dit bewijzen ze keer op keer door die flottila tegen te houden. Als ze geen blokkade hebben om Gaza, dan zouden die boten gewoon in en uit kunnen varen. Maar de IDF arresteert de bemanningen van de vloten al in internationale wateren bij Kreta. Alsof Israel dat water ook al zichzelf heeft toegeeigend.. En een blokkade is een oorlogsdaad, dus dan is de 7 oktober actie ook een oorlogsdaad. Neemt niks weg van de erge dingen die men heeft gedaan overigens. Wat bedoel je met "Joods erfgoed"? Even serieus, denk je dat Joden iets mogen hebben omdat hun voorouders er 1900 jaar geleden woonden? Stel dat ik erachter kom dat ik Spaanse roots heb, mag ik dan een huis en land van Spanjaarden claimen omdat mijn voorouders er toevallig 1900 jaar geleden woonden? Dit is overigens een retorische vraag. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
leren_schoen 59 Geplaatst 37 minuten geleden Rapport Share Geplaatst 37 minuten geleden Zojuist zei najjreb86: Dat is niet wss wel zo. Dit was propaganda.. Man, je kan gewoon de Israelische files lezen. Dan lees je dat er 2 baby's zijn gedood. En die zijn gedood door schoten. Niet door een baby in een oven te stoppen. Je snapt toch wel dat dit erg lijkt op de holocaust en dat Israel er in het begin alles aan te doen was om 7 oktober op een tweede holocaust te doen lijken? Zodat ze lekker konden genocideren met toestemming van de rest van de wereld? Tevens doe je alsof het om alle Palestijnen gaat, maar Hamas was "maar" 30.000 man sterk voor 7 oktober. Van de 2 miljoen. Dus scheer ze aub niet allemaal over 1 kam.. Het gaat mij om het feit dat Israel al sinds 2008 Gaza onder siege heeft. Dit bewijzen ze keer op keer door die flottila tegen te houden. Als ze geen blokkade hebben om Gaza, dan zouden die boten gewoon in en uit kunnen varen. Maar de IDF arresteert de bemanningen van de vloten al in internationale wateren bij Kreta. Alsof Israel dat water ook al zichzelf heeft toegeeigend.. En een blokkade is een oorlogsdaad, dus dan is de 7 oktober actie ook een oorlogsdaad. Neemt niks weg van de erge dingen die men heeft gedaan overigens. Wat bedoel je met "Joods erfgoed"? Even serieus, denk je dat Joden iets mogen hebben omdat hun voorouders er 1900 jaar geleden woonden? Stel dat ik erachter kom dat ik Spaanse roots heb, mag ik dan een huis en land van Spanjaarden claimen omdat mijn voorouders er toevallig 1900 jaar geleden woonden? Dit is overigens een retorische vraag. Oke maar ik stop met lezen ruman want je zegt gewoon in je eerste zin, schiet maar twee baby’s dood... dan ben je goed je verstand verloren toch Omdat je zegt maar vindt dat heel Israel van jou is? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
najjreb86 1 Geplaatst 10 minuten geleden Rapport Share Geplaatst 10 minuten geleden 1 minuut geleden zei leren_schoen: Oke maar ik stop met lezen ruman want je zegt gewoon in je eerste zin, schiet maar twee baby’s dood... dan ben je goed je verstand verloren toch Omdat je zegt maar vindt dat heel Israel van jou is? Dat zeg ik helemaal niet. Ik schrijf zelfs "maar".. Om te laten zien dat twee baby's gedood al erg genoeg is.. Ik zeg enkel dat het idee dat er een baby in een oven gestopt is en toen de oven aangezet dat dit een propagandastunt is.. Om Hamas nog erger te demoniseren dan hoe ze zichzelf hebben laten zien op 7 oktober. researchgate.net/publication/382456184_Legal_and_Ethical_Dimensions_of_Misinformation_in_Conflict_Zones_Case_Study_of_the_'Babies_in_Ovens'_Allegation_and_International_Responses_to_the_Israeli-_Palestinian_Conflict www.oct7factcheck.com/Beheaded-Babies-289f74c6a9c1809fb605ff426cfc488d Ik hoop dat je dit leest en dan terugkomt op "die baby's in oven".. oct7factcheck.com/baby-found-in-oven Citaat The final death count from October 7 included one 9-month old baby (Mila Cohen) and a toddler (Omer Siman-tov 2 or 4 years old). Both were with their families when they were died. Neither were found in an oven. Omer’s home was set fire and the family’s bodies were found badly charred. It is possible that reports of a charred baby led to someone spreading a rumor that the baby was cooked in an oven, that Eli Beer then repeated. However, it should be noted that Beer’s statement was detailed and specific: “we saw a baby in the oven. These bastards put these babies in an oven and turned on the oven” renders this a fabrication.” This is false. Beer, who ran a media circuit in his orange vest reaching millions of people across a global audience should be considered highly unreliable. Iedereen weet dat propaganda om de vijand te demoniseren (nog erger dan Hamas zichzelf deed tijdens 7 oktober) van alle dag is. Zo stelden de Britten in het begin van WWI dat de Duitsers in Frankrijk een Brit aan een schuurdeur spijkerden (kruisigden) om zo de haat tegen de Duitsers nog meer op te laten laaien. 24 minuten geleden zei leren_schoen: Omdat je zegt maar vindt dat heel Israel van jou is? Daar kan ik geen touw aan vastknopen. Nu nog in het Nederlands.. Ik zeg dat de Joden die sinds 120 nC verdreven werden uit Israel nergens meer recht op hebben. En dan al helemaal niet de mensen die 1900 jaar later leven. Er is geen enkel volk in de Wereld en in de geschiedenis bekend dat een gebied kon claimen omdat hun voorouders er 1900 jaar geleden woonden. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten