najjreb86 1 Geplaatst 1 uur geleden Rapport Share Geplaatst 1 uur geleden 2 uur geleden zei leren_schoen: Als je baby’s gooit in ovens en de volgende dag valt er een bom op je hoofd er is weinig liefde in dat verhaal ik denk dat veel mensen alleen een ernstig oordeel op hun hals halen. Liefde en genade zie ik wel dat mensen te eten hebben/het overleven maar ik denk niet met als einddoel voor deze overgeblevene Palestijnen alsnog Israel van de map te vegen. Die liefde/genade is volgens mij toch echt van de Vader. Is het dan het juiste advies om die provisie te gebruiken om Israel te blijven aanvallen? Weer die leugens over baby's in een oven. Babies nota bene. Terwijl zelfs de leugenaar die dat verzonnen heeft het "maar" op 1 baby hield.. Maar dat is allang gedebunked. Er zijn "maar" 2 babies gedood tijdens de militaire aanval van Hamas (ja militaire aanval, aangezien Israel al sinds 2008 in oorlog is met Gaza). Door een schot en door een RPG. Niet door in een oven te stoppen. Dat was een leugen om 7 oktober te laten lijken op de holocaust. Echt, als je het doorziet dan zie je het door.. En kan je het niet meer ontzien. En de naam Israel mag van de kaart gevogen worden. Heeft in elk geval niks te maken met het Bijbelse Israel dat al sinds 120 "nC" niet meer bestaat. 5 uur geleden zei Hopper: Nu zitten mensen mystiek te bespreken die er de ballen verstand van hebben. Dat is jammer, want daar is mystiek niet voor bedoeld. Maar ja, alles van waarde is weerloos... Ik kan de regel van IBA niet eens vinden, bij Hadewijch gaat het om de liefde. Men moet in allen tide Der minnen wesen blide Ende hare volghen in elke side, In allen weghen daer si gheleidt; Men moet hare leven blide Ende den rouwe dan also na ghereidt. (Men moet ten allen tijde blij zijn om de liefde en haar overal volgen, langs alle wegen waarop ze voorgaat; men moet om haar blij zijn en dan even bereid te lijden.) Lijden en liefde gaan samen in de mystiek, dat heeft zo zijn redenen. (Anders was het geen mystiek, maar logica) Je zus, zijn alle mensen die menen ingewijd te zijn zo arrogant? Of alleen jij? Ik heb medelijden met mensen die samen met jou moeten leven.. Die krijgen ook iedere dag te horen "jullie zijn slechts de natuurlijke mens, geen wonder dat je het niet begrijpt".. Als die Geest waar jij zo vol van bent zulke dikke nekken maakt, geef mijn portie dan maar aan fikkie. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Hopper 840 Geplaatst 14 minuten geleden Rapport Share Geplaatst 14 minuten geleden 58 minuten geleden zei najjreb86: Ik heb medelijden met mensen die samen met jou moeten leven.. Die krijgen ook iedere dag te horen "jullie zijn slechts de natuurlijke mens, geen wonder dat je het niet begrijpt".. Als die Geest waar jij zo vol van bent zulke dikke nekken maakt, geef mijn portie dan maar aan fikkie. Jij bent dan ook een ongelovige. Ga je je nu beklagen dat je ongelovig bent? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten