Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

• 2 weeks later...

Ik heb mezelf wat laten gaan, omdat het ook ernstige feiten zijn die joden plegen.

Maar ik ben tot de vaststelling gekomen dat de joden de waren antisemieten zijn omdat ze doen alsof ze de enige semieten van tel zijn terwijl ze Semitische moslims en christenen genocideren.

Erger dan antisemtisme is antichristisme, en dat zijn alle joden. Hun lust naar een beloofde land, waardoor ze zelfs de Messias vermoordden, maakt hen nazi waar Duitsland een puntje aan kan zuigen. Zelfs de nazi waren zo kwaadaardig niet dat ze politici moesten chanteren met sekstapes of omkoping.

Eindelijk is de wereld wakker en staan 15 miljoen joden tegenover enkele miljarden zielen die niet langer gebrainwasht zijn de jood als slachtoffer van WO2 maar als dader te zien.

Wees trouw aan Hem, weet dat de joden Hem vermoordden en weet dat er in realiteit geen jood meer is. Een jood is het equivalent van een nazi.

Openbaringen 3:9 Zie, Ik geef u enigen uit de synagoge van de satan, van hen die zeggen dat zij Joden zijn en het niet zijn, maar liegen. Zie, Ik zal maken dat zij komen en aan uw voeten aanbidden en erkennen dat Ik u liefheb.

Mattheus 27:25 En het hele volk antwoordde en zei: Zijn bloed zij op ons en op onze kinderen

Link naar bericht
Deel via andere websites

OMG het is echt de laatste oorlog. De joden staan exposed en gaan verdelgd worden na millennia de aarde te teisteren. Zelfs in de landen waar ze naartoe vluchten, zullen hun kinderen over tijd geassimileerd worden zoals Hitlerjeugd.

Ze zijn antichristenen die zich boven alle wetten poogden plaatsen als kinderen van de duivel die ze zijn.

Johannes 8:44 Gij zijt uit uw vader de duivel, en de begeerten van uw vader wilt gij doen. Hij was een moordenaar van het begin af, en heeft niet in de waarheid gestaan, omdat er in hem geen waarheid is.

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites