Fundamenteel 1.030 Geplaatst 7 maart Rapport Share Geplaatst 7 maart ... door enkel aanvallen op joden als antisemitisme te kaderen? Waarom doen ze dit? Zodat hun aanvallen op Semitische christenen en moslims in de statistiek verloren gaan? Wat zou maskeren dat ze de grootste antisemiet in ALLE tijdperken zijn. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.030 Geplaatst 7 maart Auteur Rapport Share Geplaatst 7 maart tuck tack... Alleen is er nu geen uitzondering meer. Alle joden zijn door hun religie potentieel dader... Ge had opzij moeten stappen in mijn eigen land bitch ass. Ik hoop dat de wereld u snel ziet zoals ge uzelf liet zien in onze thuissteden. Freaking nazi die ge zijt, ALLEMAAL Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.030 Geplaatst 7 maart Auteur Rapport Share Geplaatst 7 maart Misschien zie ik het anders na 10 miljoen... Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.030 Geplaatst 7 maart Auteur Rapport Share Geplaatst 7 maart Zelfs na de nazi duitsers, is de jood erger. De nazi duits zal wel een tegenreactie op die nazi joden zijn. Men kon in onze landen altijd zeggen "een dode x of y is een goede x of y" zeggen''. Zeg nu eens dat alle joden nazi zijn en een dode een goede is. Alle joden zijn nazi. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.030 Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 1 uur geleden Ik heb mezelf wat laten gaan, omdat het ook ernstige feiten zijn die joden plegen. Maar ik ben tot de vaststelling gekomen dat de joden de waren antisemieten zijn omdat ze doen alsof ze de enige semieten van tel zijn terwijl ze Semitische moslims en christenen genocideren. Erger dan antisemtisme is antichristisme, en dat zijn alle joden. Hun lust naar een beloofde land, waardoor ze zelfs de Messias vermoordden, maakt hen nazi waar Duitsland een puntje aan kan zuigen. Zelfs de nazi waren zo kwaadaardig niet dat ze politici moesten chanteren met sekstapes of omkoping. Eindelijk is de wereld wakker en staan 15 miljoen joden tegenover enkele miljarden zielen die niet langer gebrainwasht zijn de jood als slachtoffer van WO2 maar als dader te zien. Wees trouw aan Hem, weet dat de joden Hem vermoordden en weet dat er in realiteit geen jood meer is. Een jood is het equivalent van een nazi. Openbaringen 3:9 Zie, Ik geef u enigen uit de synagoge van de satan, van hen die zeggen dat zij Joden zijn en het niet zijn, maar liegen. Zie, Ik zal maken dat zij komen en aan uw voeten aanbidden en erkennen dat Ik u liefheb. Mattheus 27:25 En het hele volk antwoordde en zei: Zijn bloed zij op ons en op onze kinderen Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.030 Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 1 uur geleden (bewerkt) OMG het is echt de laatste oorlog. De joden staan exposed en gaan verdelgd worden na millennia de aarde te teisteren. Zelfs in de landen waar ze naartoe vluchten, zullen hun kinderen over tijd geassimileerd worden zoals Hitlerjeugd. Ze zijn antichristenen die zich boven alle wetten poogden plaatsen als kinderen van de duivel die ze zijn. Johannes 8:44 Gij zijt uit uw vader de duivel, en de begeerten van uw vader wilt gij doen. Hij was een moordenaar van het begin af, en heeft niet in de waarheid gestaan, omdat er in hem geen waarheid is. 43 minuten geleden bewerkt door Fundamenteel Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten