Figulus 151 Geplaatst 9 uur geleden Rapport Share Geplaatst 9 uur geleden (bewerkt) Ik laat me niet regeren door een homo die over links gaat. Je wil de EU in de kont kruipen? Typisch homofiel gedachtengoed... Bah! Stelletje anus- en penissnijdende viezeriken. Die normalisatie kan je in je kont steken. En met de rest die er op heeft gestemd. Krijg de chlamydia, gonorroe, genitale wratten, herpes, hiv en syfilis maar. Ik moet blijkbaar bescherming aantrekken. 9 uur geleden bewerkt door Figulus Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Figulus 151 Geplaatst 1 minuut geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 1 minuut geleden Ik eis tolerantie, geen morele heropvoeding. Wat ik afwijs, hoef ik niet te vieren. En mijn afwijzing maakt mij geen vijand van de samenleving. Veel mensen ervaren vandaag niet: “je mag anders leven” maar: “je móét het normaal vinden, en zwijgen als je dat niet doet.” Dat voelt als morele herprogrammering, niet als vrijheid. Punt. Jouw vrijheid gaat niet ten koste van de mijne. Wat vroeger als afwijking gold, wordt nu niet alleen getolereerd maar normatief opgelegd. En dat voelt voor mij grensoverschrijdend. Waag het eens om mij aan te spreken op gedrag... Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten