Mr. Emilio 0 Geplaatst 9 november 2009 Rapport Share Geplaatst 9 november 2009 Mijn nieuwste cd is The Psalm Project. link Ik ben er helemaal weg van. Voor mij niet te vergelijken met Psalmen Voor nu omdat in dit project zoveel mogelijk de orginele tekst en melodie worden gevold. Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 9 november 2009 Rapport Share Geplaatst 9 november 2009 Mijn nieuwste CD: Eric Vloeimans' Fugimundi - Live at Yoshi's (2009) Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 9 november 2009 Rapport Share Geplaatst 9 november 2009 Quote: Op zaterdag 07 november 2009 18:34:55 schreef RawRanX het volgende: [...] Omdat ik wederom mijn wachtwoord kwijt ben van discogs... Sorry voor het ongemak. Potverdorie. Ik heb een nieuwe aangemaakt. Ik ga er vandaag alles hopelijk inzetten en dan dump ik mijn linkje hier. Link naar bericht Deel via andere websites
Kurt 0 Geplaatst 9 november 2009 Rapport Share Geplaatst 9 november 2009 Ik heb een account, maar nog niets ingevoerd. Link naar bericht Deel via andere websites
-JmB- 0 Geplaatst 9 november 2009 Rapport Share Geplaatst 9 november 2009 Quote: Op zaterdag 07 november 2009 17:12:42 schreef BookerT het volgende: Laatste aanwinst: Thin Lizzy-Live And Dangerous En meteen maar even je plaatje aangepast om dat te vieren Die cd heb ik ook, al heel lang Link naar bericht Deel via andere websites
BookerT 0 Geplaatst 9 november 2009 Rapport Share Geplaatst 9 november 2009 Ja, Phil Lynott is een geweldige zanger vind ik. Schijnt ook een sympathieke kerel geweest te zijn. Link naar bericht Deel via andere websites
-JmB- 0 Geplaatst 9 november 2009 Rapport Share Geplaatst 9 november 2009 In Dublin staat een mooi standbeeld van de man. Opmerkelijk is dat Dubliners meer van Phil gecharmeerd zijn dan van Bono. Kan ik me persoonlijk goed voorstellen, datdanweerwel. Link naar bericht Deel via andere websites
BookerT 0 Geplaatst 9 november 2009 Rapport Share Geplaatst 9 november 2009 Ach, dat ben ik ook Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 9 november 2009 Rapport Share Geplaatst 9 november 2009 Vandaag het nieuwe album van Snow Patrol uit!! Die kan gewoon niet slecht zijn Link naar bericht Deel via andere websites
Dannyr 37 Geplaatst 9 november 2009 Rapport Share Geplaatst 9 november 2009 Ik heb dat laatste album van Michael Jackson This is it gekocht. Het is wel weer een verzamelaar met maar een paar nieuwe nummers. Omdat ik nog geen verzamelaar had van Jackson heb ik deze maar gekocht. Uiteraard is het wel een beetje lijkenpikkerij want er zijn al zoveel verzamelaars uitgebracht met veel van dezelfde nummers als die op de cd 'this is it' staan. Maar sony wist natuurlijk dat de fans het toch wel zouden kopen. Ik moet zeggen dat het album zelf erg mooi is vormgegeven als een boekwerkje met mooie kleurenfoto's van de laatste repetities van Michael Jackson. Helaas dat ze de studioversies hebben gebruikt van al zijn gouwe ouwe hits. Als het de live ingezongen stukken van zijn repetities waren geweest was ik wat enthousiaster geweest over dit album. Maar goed Jackson blijft tijdloos Link naar bericht Deel via andere websites
BookerT 0 Geplaatst 9 november 2009 Rapport Share Geplaatst 9 november 2009 Cd's die er binnenkort bij komen: Motorhead-Ace of spades en Pink Floyd-Wish you were here Link naar bericht Deel via andere websites
Dannyr 37 Geplaatst 9 november 2009 Rapport Share Geplaatst 9 november 2009 Wat dacht je van de laatste cd van Frans Bauer Was jullie al opgevallen dat er een heel christelijk nummer op staat, namelijk het nummer; In de bijbel staat geschreven? Niet verwacht he van Frans Link naar bericht Deel via andere websites
BookerT 0 Geplaatst 9 november 2009 Rapport Share Geplaatst 9 november 2009 Ons Frans is katholiek, maar ik weet niet in hoeverre hij praktiserend is Link naar bericht Deel via andere websites
Kurt 0 Geplaatst 9 november 2009 Rapport Share Geplaatst 9 november 2009 Quote: Op maandag 09 november 2009 20:13:18 schreef Mister_L het volgende: Vandaag het nieuwe album van Snow Patrol uit!! Die kan gewoon niet slecht zijn Ik vind Snow Patrol nog altijd een bijzonder overschatte band met een handjevol prachtige en bijzonder aangrijpende nummers (het nummer 'Run' doet me heel veel), maar verder voornamelijk goedkope rommel. Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 9 november 2009 Rapport Share Geplaatst 9 november 2009 Quote: Op maandag 09 november 2009 20:42:05 schreef Kurt het volgende: [...] Ik vind Snow Patrol nog altijd een bijzonder overschatte band met een handjevol prachtige en bijzonder aangrijpende nummers (het nummer 'Run' doet me heel veel), maar verder voornamelijk goedkope rommel. Jammer... maar smaken verschillen Link naar bericht Deel via andere websites
xxlisetxx 0 Geplaatst 9 november 2009 Rapport Share Geplaatst 9 november 2009 Quote: Op maandag 09 november 2009 20:13:18 schreef Mister_L het volgende: Vandaag het nieuwe album van Snow Patrol uit!! Die kan gewoon niet slecht zijn Helemaal mee eens Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 10 november 2009 Rapport Share Geplaatst 10 november 2009 Volgende week trouwens het nieuwe John Mayer album... Daar ga ik desnoods nog voor voor de deur liggen Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 10 november 2009 Rapport Share Geplaatst 10 november 2009 Ik daag je uit Link naar bericht Deel via andere websites
Mr. Emilio 0 Geplaatst 10 november 2009 Rapport Share Geplaatst 10 november 2009 Quote: Op dinsdag 10 november 2009 09:29:29 schreef Morphogenesis het volgende: Ik daag je uit X2 (X2 ) Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 10 november 2009 Rapport Share Geplaatst 10 november 2009 Nah alsie gewoon op voorraad is vind ik dat niet zo nodig Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 10 november 2009 Rapport Share Geplaatst 10 november 2009 Als jij voor de deur, en in het midden des nachts, dà à r vòòr de deur slaapt, èn foto's maakt, of laat maken, betaal ik de cd voor je Maar alleen op vertoon van foto's van jou, zo niet slapend, èn met de desbetreffende cd in je handen Link naar bericht Deel via andere websites
Mr. Emilio 0 Geplaatst 10 november 2009 Rapport Share Geplaatst 10 november 2009 Dit wil ik zien.... Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 10 november 2009 Rapport Share Geplaatst 10 november 2009 Ik wil niet als zwerver opgepakt worden! Daarnaast vind ik het onverantwoord van je dat je mij in de vrieskou wil laten slapen Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 10 november 2009 Rapport Share Geplaatst 10 november 2009 Je mag een slaapzak meenemen Of een tent. Of een Caravan. Maar we gaan verder in de profielen Ik wil binnenkort eens gaan kijken of ik alle cd's kan halen van epica enzo Beetje alles compleet maken Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 16 november 2009 Rapport Share Geplaatst 16 november 2009 Nieuwe album John Mayer!! Heerlijk weer (hoe kan het ook anders) Nieuwe albums van Snow Patrol en Michael Buble Ook de nieuwe albums van Muse en Pearl Jam (nahja weet niet hoe nieuwe ze zijn, Muse iig wel aardig nieuw), maar wat zijn die goed zeg Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten