Spring naar bijdragen

Je Cd-kast vulling


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 681
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Quote:

Omdat hij niet voor de deur heeft gelegen.
knipoog_dicht.gif

Mister_L, wat vind je zo goed aan de nieuwe Muse-plaat?

Ten eerste: Bedankt smile.gif maar mn warme bedje is eht wel waardknipoog_dicht.gif

Ten tweede: Ik weet niet precies wat ik er zo goed aan vindt... hem em nu 2 keer gehoord. Maar het spreekt me gewoon aan. Al moet ik zeggen dat er een paar nummers tussen zitten die echt zuigenyes.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Ja ach.. er blijven ook nieuwe psalmberijmingen, psalmen voor nu, zonen van Korah, psalmprojecten uit komen. Hoezo oude wijn in nieuwe zakken?

Maar volgens mij is dat iig veel minder hyperig. Wat ik eerder zei lijkt meer op dezelfde oude wijn in nog meer dezelfde zakken die pretenderen nieuw te zijn.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Ik vind het eenbeetje teveel van hetzelfde: Jamie C. brengt een succesvolle cd uit en ineens zijn er 20 artiesten die ook die 'sound' hebben; Amy Wijnkelder heeft een hitje en ineens heeft men ook oog voor tal van andere duffy's puffy's, Adelle's en hoe ze ook allemaal maar mogen heten.

Blijkbaar is er dan vraag naar smile.gif

En sommige mensen zijn dan commercieel genoeg ingesteld om het ook maar over die boeg te gooien

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Heb een kerst-cd gekregen van de 3 tenoren...
noparty.gif
Ben blij dat het nog geen sinterklaas is want dan kan ik luisteren nog even uitstellen. (Kadootje van mijn vrouw...
widegrin.gif
)

Heb gisteren toch maar even een stukje gesluisterd en hij is echt VERSCHRIKKELIJK SLECHT! rofl.gif Zelfs een kerst-cd van de Josti-band met Marianne Weber kan niet zo slecht zijn.

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid