Fundamenteel 1.027 Geplaatst 13 uur geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 13 uur geleden 1 minuut geleden zei Thinkfree: Laat je niet zo opdraaien door de media die continu leugens herhalen Volgens diezelfde media hongert Israël de "palestijnen" al twee jaar uit volgens mijn rekensommetje kan een mens maximaal 40 dagen zonder eten en drinken. Jij bent een mooi vb van herhaal een leugen vaak genoeg en mensen gaan het geloven. Ziet u in mij iemand die de media opvolgt? Ik zal het u nog eens zeggen, want ik weet waar onze trouw aan Israel vandaan komt: Deze staat die zich joods noemt wordt niet door joden als joods erkend. Als Israel niet het Israel van de Bijbel is, maar de synagoge van de satan waarvoor Christus waarschuwde, hebben wij geen trouw aan deze staat. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Thinkfree 532 Geplaatst 13 uur geleden Rapport Share Geplaatst 13 uur geleden (bewerkt) En dat een oorlog veel ellende meebrengt is een feit die ze aan zichzelf te wijten hebben, Israël heeft dit niet gewild. 1 minuut geleden zei Fundamenteel: Ziet u in mij iemand die de media opvolgt? Ik zal het u nog eens zeggen, want ik weet waar onze trouw aan Israel vandaan komt: Deze staat die zich joods noemt wordt niet door joden als joods erkend. Als Israel niet het Israel van de Bijbel is, maar de synagoge van de satan waarvoor Christus waarschuwde, hebben wij geen trouw aan deze staat. Wordt je toch lekker moslim, je praat en denkt exact hetzelfde alleen heb jij jezelf het labeltje christen gegeven. 13 uur geleden bewerkt door Thinkfree Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.027 Geplaatst 13 uur geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 13 uur geleden 1 minuut geleden zei Thinkfree: En dat een oorlog veel ellende meebrengt is een feit die ze aan zichzelf te wijten hebben, Israël heeft dit niet gewild. Lol neen en Israel wilt ons ook niet meetrekken in een nieuw regime change. Waar het 100x erger zal stinken dan de vorige. 2 minuten geleden zei Thinkfree: En dat een oorlog veel ellende meebrengt is een feit die ze aan zichzelf te wijten hebben, Israël heeft dit niet gewild. Wordt je toch lekker moslim, je praat en denkt exact hetzelfde alleen heb jij jezelf het labeltje christen gegeven. Ik klink liever als een moslim dan een zionist die wegkijkt bij genocide. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Najrebii 3 Geplaatst 13 uur geleden Rapport Share Geplaatst 13 uur geleden 23 uur geleden zei Figulus: Je verhaal bevat nogal wat tegenstrijdigheden. Je stelt dat Palestina geen staat was in 1948, dus volgens jou waren 'de Palestijnen' geen partij in de oorlog. Tegelijk zeg je dat 'delen van Palestina zijn ingepikt', alsof het om een erkende staat ging met grenzen. Dat wringt. Je kunt niet enerzijds zeggen dat het geen staat was, en anderzijds praten over landroof alsof er sprake was van een soeverein land. Dat is alsof je zegt dat iemand jouw tuin heeft afgepakt terwijl je officieel geen erfgrens of eigendomsakte had. Ook die 250.000 Arabieren die vóór 1948 verdreven of vermoord zouden zijn: dat cijfer lijkt me historisch zwaar overdreven. De grootste vluchtelingenstroom begon ná het VN-verdelingsplan en vooral tijdens de onafhankelijkheidsoorlog zelf, toen de Arabische buurlanden Israël binnenvielen. Dat de oorlog een reactie was op 'etnische zuivering' is een interpretatie achteraf. In werkelijkheid was het verzet tegen het ontstaan van een Joodse staat op wat men als Arabisch land zag. Dat is ideologisch gemotiveerd, niet juridisch. En tot slot: het innemen van land ná een oorlog is niet automatisch een oorlogsmisdaad. Dat hangt sterk af van het verloop van het conflict en het doel van de bezetting. Selectief met termen smijten doet de historische complexiteit geen recht. Het helpt meer als we feiten en definities zuiver houden, in plaats van retorisch te overdrijven. Je vraagt naar mijn mening, maar begint al met een suggestieve conclusie: dat ik zogenaamd 'ga negeren' wat jou niet bevalt. Dat is geen oprechte uitnodiging tot dialoog, maar een retorische val. Daar mag je dan zelf in trappen. Voor zover ik het kan bekijken, is Hamas totaal losgeslagen. Ze gebruiken hun eigen bevolking als menselijk schild, onderdrukken andersdenkenden in Gaza, en er zijn genoeg berichten van lokale bewoners die zeggen dat Hamas geweld gebruikt tegen hun eigen mensen, ook bij voedseldistributie. Dus nee, het zou me helemaal niets verbazen als dat ook daar gebeurt. Mensen die zo weinig waarde hechten aan menselijk leven — ook dat van hun eigen volk — zijn tot alles in staat. Kerel, ik heb je oprecht de links erbij gegeven. Kan je zelf nakijken. Al voor Israel een staat was waren er 250.000 (en volgens de bronnen op wiki, waaronder dus Israelische/Joodse bronnen) mensen gevlucht door het werk van het Israelische leger en de terroristen.. Die had je namelijk onder de Joden, en de leiders van die terroristen werden uiteindelijk de baas in Israel.. Palestina was een landdeel inderdaad. En dat is ingepikt door Joden, onder het mom vna "onze God heeft ons dit 2000 jaar geleden belooft dus we moeten die land weer inpikken. Palestina was geen staat, zoals wij dat kennen. Met een centraal gedeelte dat orders ging uitoefenen of met een leger. Dus zij hadden geen inspraak in of andere Arabische landen Israel gingen aanvallen. Waarom zij dan gestraft werden? Omdat de zionisten altijd al het idee hadden van "wij nemen heel Palestina in, dat is ons ooit belooft door onze God".. Vandaar ook dat men nu heel boos word als andere landen Palestina erkennen. Dan komt er namelijk van het plan "groot Israel" niks.. Je bent gewoon een sneuneus die nooit iets leert van anderen. Die inderdaad zijn idee al klaar heeft (grappig dat jij mij dit verwijt, iets met een splinter en een balk?)... Waar in de wereld kan het gebeuren dat mensen land claimen vanwege een eigen boekwerk dat zegt "Ik, jullie God beloof jullie dit land voor altoos"? Dat kunnen enkel Joden doen en er nog mee wegkomen ook. In Arabisch gebied, stel dat de Joden dit in NL zouden doen dan zou NL hen uitlachen en kapot maken (o, precies wat de Arabieren hebben gedaan toen de eerste Joden kwamen om het land van de Arabieren toe te eigenen. Maar die Arabieren worden nu terroristen genoemd. Terwijl ze precies doen wat iedereen zou doen!).. Daarom is de huidige staat Israel een grote fout wat zo snel mogelijk moet worden hersteld! En dan politiek bedrijven zonder religie erin vermengt graag! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Thinkfree 532 Geplaatst 13 uur geleden Rapport Share Geplaatst 13 uur geleden 1 minuut geleden zei Fundamenteel: Lol neen en Israel wilt ons ook niet meetrekken in een nieuw regime change. Waar het 100x erger zal stinken dan de vorige. Beste is om islam te verwijderen uit Israël, gaat nooit geen vrede worden met een jihadistische religie. Iedereen huilt en schreeuwt als men het over de verplaatsing van Palestijnse arabieren heeft, maar er wordt met geen woord gerept over de miljoenen Iraniërs die op dit moment worden gedeporteerd. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Najrebii 3 Geplaatst 13 uur geleden Rapport Share Geplaatst 13 uur geleden 3 minuten geleden zei Fundamenteel: Ziet u in mij iemand die de media opvolgt? Ik zal het u nog eens zeggen, want ik weet waar onze trouw aan Israel vandaan komt: Deze staat die zich joods noemt wordt niet door joden als joods erkend. Als Israel niet het Israel van de Bijbel is, maar de synagoge van de satan waarvoor Christus waarschuwde, hebben wij geen trouw aan deze staat. Uiteraard is dit Israel niet het Israel van de Bijbel. Dat is er niet meer. Kapot, dood, vernietigd.. Dit Israel het Israel van de Bijbel noemen is hetzelfde als een konijn hebben, die een bepaalde naam geven "blackie" dan gaat het konijn dood. Vijf jaar later koop je eenzelfde soort konijn en noem je het "Blackie" en dan zeggen "Hee, Blackie is niet dood het leeft!"... De christenen zijn verleid en misleid door de Zionisten. Zoveel is duidelijk.. Daarom, maak een einde aan dit huidige Israel. Het is een fout dat hersteld dient te worden. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.027 Geplaatst 13 uur geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 13 uur geleden Zojuist zei Thinkfree: Beste is om islam te verwijderen uit Israël, gaat nooit geen vrede worden met een jihadistische religie. Iedereen huilt en schreeuwt als men het over de verplaatsing van Palestijnse arabieren heeft, maar er wordt met geen woord gerept over de miljoenen Iraniërs die op dit moment worden gedeporteerd. Propaganda van de zionistische lobby die zichzelf graag met joden polariseert en alle moslims op 1 hoop smijt. Moslims zijn meer semiet dan Israeli vandaag he. Wees geen anti semiet. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Thinkfree 532 Geplaatst 13 uur geleden Rapport Share Geplaatst 13 uur geleden 4 minuten geleden zei Fundamenteel: Ik klink liever als een moslim dan een zionist die wegkijkt bij genocide. Dan ga je bij de volgende run in Israël lekker met hamas mee, lekker die joden verkrachten en vermoorden naar vermogen (werkelijke genocide) Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Najrebii 3 Geplaatst 13 uur geleden Rapport Share Geplaatst 13 uur geleden 1 minuut geleden zei Thinkfree: Beste is om islam te verwijderen uit Israël, gaat nooit geen vrede worden met een jihadistische religie. Iedereen huilt en schreeuwt als men het over de verplaatsing van Palestijnse arabieren heeft, maar er wordt met geen woord gerept over de miljoenen Iraniërs die op dit moment worden gedeporteerd. Haha, miljoenen Iraniers die gedeporteerd worden. Ten eerste is dit een whataboutism. Typisch voor de Zionisten goedpraters.. En ten tweede, in welk universum worden op dit moment miljoenen Iraniers gedeporteerd? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Figulus 150 Geplaatst 13 uur geleden Rapport Share Geplaatst 13 uur geleden 46 minuten geleden zei Fundamenteel: Luister: zelfs de orthodoxe joden erkennen Israel niet als joodse staat. Dat is alsof je zou zeggen dat België niet legitiem is omdat een marginale groep Belgen vindt dat het koningshuis onwettig is. Interessant, maar niet representatief. Zelfs binnen de groepen die Israël religieus afwijzen, gaat het zelden over het complete ontkennen van het bestaansrecht, maar eerder over de vorm (seculier vs. theocratisch) en het tijdstip (nu vs. na de komst van de Messias). Dat maakt hun standpunt vooral intern-theologisch, en niet representatief voor het wereldjodendom of relevant voor politieke discussies over Israël-Palestina. Je vergist je flink als je denkt dat orthodoxe joden Israël afwijzen uit solidariteit met Palestijnen. Wat hen stoort, is niet het idee van een joodse staat — integendeel. Ze vinden het gewoon niet theocratisch genoeg. Hun afwijzing is geen steun, maar kritiek uit een heel andere hoek. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.027 Geplaatst 13 uur geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 13 uur geleden 1 minuut geleden zei Najrebii: Uiteraard is dit Israel niet het Israel van de Bijbel. Dat is er niet meer. Kapot, dood, vernietigd.. Dit Israel het Israel van de Bijbel noemen is hetzelfde als een konijn hebben, die een bepaalde naam geven "blackie" dan gaat het konijn dood. Vijf jaar later koop je eenzelfde soort konijn en noem je het "Blackie" en dan zeggen "Hee, Blackie is niet dood het leeft!"... De christenen zijn verleid en misleid door de Zionisten. Zoveel is duidelijk.. Daarom, maak een einde aan dit huidige Israel. Het is een fout dat hersteld dient te worden. Het is waar en ik kan daar getuigenissen over schrijven in bestseller vorm. Ik was ook gegrepen door zionisten, in Amerika viert dat hoogtij en ik volgde vooral Amerikaanse predikanten op. Ik ken de technieken, de excuusjes, de argumenten en noem maar op. 1 keer écht kijken en een dood kind zien was voor mij voldoende om me van die waan te verlossen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Thinkfree 532 Geplaatst 13 uur geleden Rapport Share Geplaatst 13 uur geleden 1 minuut geleden zei Fundamenteel: Propaganda van de zionistische lobby die zichzelf graag met joden polariseert en alle moslims op 1 hoop smijt. Moslims zijn meer semiet dan Israeli vandaag he. Wees geen anti semiet. Moslims zijn meer semiet dan Israëli, zo'n dom statement heb ik nog nooit eerder gehoord, je zal vaste goede vriendjes met najrebii worden. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Najrebii 3 Geplaatst 13 uur geleden Rapport Share Geplaatst 13 uur geleden Zojuist zei Thinkfree: Dan ga je bij de volgende run in Israël lekker met hamas mee, lekker die joden verkrachten en vermoorden naar vermogen (werkelijke genocide) Trap eens niet zo in de propagandamachine van de Zionisten man.. Joden zijn inderdaad verkracht maar niet zoals de zionisten ons deden geloven. Daar is geen enkel bewijs van namelijk.. Geloof je ook nog in de onthoofding van baby's of een baby in een oven? Tevens gaat het om intentie. En Hamas had de intentie niet om heel Israel te vermoorden of zoveel mogelijk. Dus nee, daar is geen sprake van genocide.. En ja, je kan op internet de plan van Hamas nog wel ergens opduikelen. IDF had dat plan al een jaar van te voren. Kan je nagaan hoe erg het verhaal van Hamas, 7 oktober en de IDF (wir haben das nicht gewuscht) stinkt. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.027 Geplaatst 13 uur geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 13 uur geleden Zojuist zei Thinkfree: Moslims zijn meer semiet dan Israëli, zo'n dom statement heb ik nog nooit eerder gehoord, je zal vaste goede vriendjes met najrebii worden. Waarom zijn dna testen dan verboden in Israel? Omdat bv Palestijnen meer semiet zijn dan een Pool of Oekraïner die een Israelisch passport krijgen. Onderzoek eens iets voor je iets dom noemt. 3 minuten geleden zei Figulus: Dat is alsof je zou zeggen dat België niet legitiem is omdat een marginale groep Belgen vindt dat het koningshuis onwettig is. Den dag dat de koning onze grondwet schendt, is hij van de Belgische traditie afgestapt. En zo is dat ook met de overheid van Israël want ze schenden Zijn geboden. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Najrebii 3 Geplaatst 12 uur geleden Rapport Share Geplaatst 12 uur geleden 2 minuten geleden zei Figulus: Dat is alsof je zou zeggen dat België niet legitiem is omdat een marginale groep Belgen vindt dat het koningshuis onwettig is. Interessant, maar niet representatief. Zelfs binnen de groepen die Israël religieus afwijzen, gaat het zelden over het complete ontkennen van het bestaansrecht, maar eerder over de vorm (seculier vs. theocratisch) en het tijdstip (nu vs. na de komst van de Messias). Dat maakt hun standpunt vooral intern-theologisch, en niet representatief voor het wereldjodendom of relevant voor politieke discussies over Israël-Palestina. Je vergist je flink als je denkt dat orthodoxe joden Israël afwijzen uit solidariteit met Palestijnen. Wat hen stoort, is niet het idee van een joodse staat — integendeel. Ze vinden het gewoon niet theocratisch genoeg. Hun afwijzing is geen steun, maar kritiek uit een heel andere hoek. onzin.. ze vinden dat God hen het zelf moet toewijzen en niet de mens.. Weet je wat het probleem is met dit Israel? Dat het is opgetuigd door christen Zionisten. Die ooit gelezen hadden in het OT dat de Joden terug naar Israel zouden komen en dat dan de Messias kwam. Dus ze dachten "als we de staat Israel laten oprichten en de Joden daarheen sturen komt de Messias sneller".. Dus een selffullfilling prophecy. Terwijl orthodoxe Joden meer zijn van een profetie die door God zelf in vervulling gaat.. Die Christelijke Zionisten hadden meteen ook het Joodse probleem opgelost, want hoe meer Joden naar Palestina gingen hoe minder er in Europa overbleven.. Zo antisemiet waren die Christenen dan ook wel weer. Probleem met dit hele gedoe is dat het Israel waar de Bijbel het over had weg was, vernietigd, kapot. En dat Joden die nu naar de staat Israel gaan niet "terugkeren". Want je kan niet terugkeren naar iets dat er nooit is geweest. Echt dom dat mensen nog steeds denken dat het huidige Israel Bijbels Israel is. Hebben jullie geen geschiedenis op school gehad? En wie lijden eronder? Juist, de Palestijnen. Die de Joden niks hebben aangedaan, in tegenstelling tot de christelijke Europeanen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.027 Geplaatst 12 uur geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 12 uur geleden Zojuist zei Najrebii: Weet je wat het probleem is met dit Israel? Dat het is opgetuigd door christen Zionisten. Eerlijker is te zeggen dat niemand de joden wou en ze daar zijn afgezet. En nu wilt niemand ze daar lol. 3 minuten geleden zei Najrebii: Echt dom dat mensen nog steeds denken dat het huidige Israel Bijbels Israel is. Zelfs het Bijbels Israel staat bol van verschikkelijke feiten. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Najrebii 3 Geplaatst 12 uur geleden Rapport Share Geplaatst 12 uur geleden 5 minuten geleden zei Fundamenteel: Waarom zijn dna testen dan verboden in Israel? Omdat bv Palestijnen meer semiet zijn dan een Pool of Oekraïner die een Israelisch passport krijgen. Onderzoek eens iets voor je iets dom noemt. Den dag dat de koning onze grondwet schendt, is hij van de Belgische traditie afgestapt. En zo is dat ook met de overheid van Israël want ze schenden Zijn geboden. Dat DNA testen verboden zijn is onzin hoor. Ik hoor en lees het ook vaak, maar het is gedebunkt. Wel is het zo dat je enkel via de overheid DNA testen kan doen.. Volgens de Israelische overheid omdat er ook veel neppe DNA testen zijn en ze mensen willen behoeden voor fouten.. Laatst zag ik nog een filmpje waarin Joden "terugkeerden" naar Israel. Ik heb zelden mensen gezien die er zo Europees eruit zagen Zelfs ik ben gedeeltelijk Joods. Mijn voorvader was Joods. Dat was een van de mensen die onthoofd is vanwege de Kollumer Oproer. nl.wikipedia.org/wiki/Kollumer_Oproer Citaat De aanvoerders Jan Binnes en Salomon Levy werden onthoofd. Dat is mijn voorvader van mijn moeders kant 😀 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.027 Geplaatst 12 uur geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 12 uur geleden Als christen is er geen uitverkoren land of Israel mee, Israel zijn nu alle bekeerlingen. 1 minuut geleden zei Najrebii: Dat DNA testen verboden zijn is onzin hoor. Ik hoor en lees het ook vaak, maar het is gedebunkt. Wel is het zo dat je enkel via de overheid DNA testen kan doen.. Volgens de Israelische overheid omdat er ook veel neppe DNA testen zijn en ze mensen willen behoeden voor fouten.. Laatst zag ik nog een filmpje waarin Joden "terugkeerden" naar Israel. Ik heb zelden mensen gezien die er zo Europees eruit zagen Zelfs ik ben gedeeltelijk Joods. Mijn voorvader was Joods. Dat was een van de mensen die onthoofd is vanwege de Kollumer Oproer. nl.wikipedia.org/wiki/Kollumer_Oproer Dat is mijn voorvader van mijn moeders kant 😀 Wel het testen van DNA is daar zeer strict en moet altijd langs de overheid passeren. Het is echter self evident dat Palestijnen daar meer semiet dan die Europese joden zijn he Najrebii reageerde hierop 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Najrebii 3 Geplaatst 12 uur geleden Rapport Share Geplaatst 12 uur geleden 5 minuten geleden zei Fundamenteel: Eerlijker is te zeggen dat niemand de joden wou en ze daar zijn afgezet. En nu wilt niemand ze daar lol. Zelfs het Bijbels Israel staat bol van verschikkelijke feiten. Dat klopt ja.. Het Joodse probleem werd opgelost door ze in Palestina los te laten. Zelfs de Nazi's hebben nog meeholpen om veel Joden in Palestina te droppen.. En het Bijbelse Israel is volgens de verhalen er gekomen door het genocideren van de andere volkeren.. En dan de christenen hier en elders maar doen alsof het allemaal aan de moslims ligt en aan de Palestijnen. Als het niet zo schrijnend was zou ik erom kunnen lachen. Veel van die Zionisten zeggne over de Palestijnen "niemand wil ze, dat zal wel een reden hebben!".. Niet wetende dat niemand de Joden wil en ze daarom zijn afgezet in Palestina. Zelfs voor WWII wilde niemand de Joodse vluchtelingen hebben. Of met veel tegenzin. Zo wilde Wilhelmina ze wel helpen maar ver van Den Haag in Drenthe. Kamp Westerbork is opgezet door Joden en betaald door Joden. Voordat de Nazi's NL veroverden en Westerbork gebruikt als doorvoer centrum naar Oost Europa. 19 minuten geleden zei Thinkfree: Moslims zijn meer semiet dan Israëli, zo'n dom statement heb ik nog nooit eerder gehoord, je zal vaste goede vriendjes met najrebii worden. De Palestijnen zijn meer Semiet dan de Israeli, dat klopt als een zwerende vinger.. Misschien, maar dat is een gratis tip, word het tijd voor jou om je eens echt in de zaken te verdiepen? Want je gebrek aan kennis ligt er zo dik bovenop dat het lachwekkende vormen begint aan te nemen. De Palestijnen wonen al 1500 jaar in dat gebied. De meeste Israeli daarentegen woonden al 1900 jaar niet meer in dat gebied. Dus wanneer houd het op dat mensen zich nog een gebied kunnen toeeigenen omdat hun voorouders daar vandaan zouden komen? Mogen de nazaten van de native Americans bijvoorbeeld de huidige Amerikanen uit Amerika trappen? Omdat hun voorouders daar ooit gewoond hebben? Zo ja, waarom niet en zo nee waarom wel? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.027 Geplaatst 12 uur geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 12 uur geleden 3 minuten geleden zei Najrebii: Dat klopt ja.. Het Joodse probleem werd opgelost door ze in Palestina los te laten. Zelfs de Nazi's hebben nog meeholpen om veel Joden in Palestina te droppen.. En het Bijbelse Israel is volgens de verhalen er gekomen door het genocideren van de andere volkeren.. En dan de christenen hier en elders maar doen alsof het allemaal aan de moslims ligt en aan de Palestijnen. Als het niet zo schrijnend was zou ik erom kunnen lachen. Veel van die Zionisten zeggne over de Palestijnen "niemand wil ze, dat zal wel een reden hebben!".. Niet wetende dat niemand de Joden wil en ze daarom zijn afgezet in Palestina. Zelfs voor WWII wilde niemand de Joodse vluchtelingen hebben. Of met veel tegenzin. Zo wilde Wilhelmina ze wel helpen maar ver van Den Haag in Drenthe. Kamp Westerbork is opgezet door Joden en betaald door Joden. Voordat de Nazi's NL veroverden en Westerbork gebruikt als doorvoer centrum naar Oost Europa. Christenen zijn vaak koppige fundamentalisten die het simpelweg zelf niet weten, en dan maar blind vertrouwen. Ik daag ze bij deze allemaal uit eens de Palestijnen te leren kennen en met echte joden in gesprek over judaisme en zionisme te gaan. Want er is een verschil tussen judaisme en sionisme steunen. Zie vooral wat er van de Palestijnen hun land geworden is. Het is dus belangrijk hier unaniem de nepjoden van de joden te scheiden en de génocide te veroordelen. Zodat er eindelijk aan de wederopbouw kan beginnnen. Als het westen Israel niet meer steunt, is haar enige optie nog diplomatie. Maar ze misbruikt nu het westen door in 5 landen tegelijk oorlog te provoceren in de hoop opnieuw uit te breiden. Grenzen toe voor zionisten en God zijn werk laten doen Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Najrebii 3 Geplaatst 12 uur geleden Rapport Share Geplaatst 12 uur geleden 40 minuten geleden zei Thinkfree: Laat je niet zo opdraaien door de media die continu leugens herhalen Volgens diezelfde media hongert Israël de "palestijnen" al twee jaar uit volgens mijn rekensommetje kan een mens maximaal 40 dagen zonder eten en drinken. Jij bent een mooi vb van herhaal een leugen vaak genoeg en mensen gaan het geloven. Daarnaast berooft Israël hun land niet, Israël is aangevallen en hebben terecht hun oorlogsdoelen gezet op het terughalen van de gijzelaars en de eliminatie van de agressors. Haha, je bent echt dom als je denkt dat de media op hand van Hamas/Palestina zou zijn.. Even een mooi voorbeeldje: Als een Israelische gijzelaar dood is dan zie je diens foto. Diens levensgeschiedenis, diens familie, diens hobbies etc. Allemaal om de gijzelaars zou menselijk mogelijk te maken.. Gaan er Palestijnen dood, dan lees je enkel de hoeveelheid. En foto's van bodybags.. Dit om de dood van Palestijnen als cijfers weer te geven. Ontmenselijking van de Palestijnen noemen we dit. Tevens, hoeveel van de gijzelaars zijn gered door acties van de IDF? Acht of zo? Ze hebben drie gijzelaars point blank neergeschoten, terwijl ze met ontbloot bovenlijf en een witte vlag op de IDF afliepen. En tijdens een van de bevrijdingacties hebben ze 200 Palestijnen gedood.. De acties van de IDF zijn (om kort te gaan) niet zo gelukkig gebleken. Dus please, stop met het herhalen van de Zionistische propaganda. In de Hebreeuwse media zeggen de Zionisten overigens letterlijk dat de bevrijding van gijzelaars niet meer zo van belang is. Maar goed, Westerlingen die Hebreeuws kunnen zijn er weinig. En de spokesfiguren van de IDF met Westerse media weten hoe ze de usefull idiots moeten bespelen. Israel beroofd geen land? Nogmaals, ga je eens verdiepen in de situatie in plaats van je domheid ten toon te spreiden. Op de Westbank slopen ze de huizen van Palestijnen en bouwen ze er eigen huizen. Goedgekeurt door de Israelische overheid. In Gaza slopen ze onnodig huizen van Palestijnen. 80% van Gaza is zwaarbeschadigd of zelf helemaal gesloopt. Heb je twee weken dat filmpje gezien van Hamas strijders die twee bulldozers te lijf gingen? Daar zag je die Zionisten live aan het werk. Huizen omduwen, geen steen meer boven de andere. Zelfs de Nazi's deden dit niet! Gelukkig dat de ene zijn recht kreeg toen hij werd gedood door Hamas. Nooit had ik zo'n grijns op mijn gezicht als toen ik dat zag. Oorlogsmisdadigers moeten bestraft worden! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Figulus 150 Geplaatst 12 uur geleden Rapport Share Geplaatst 12 uur geleden 21 minuten geleden zei Najrebii: Zelfs ik ben gedeeltelijk Joods. Mijn voorvader was Joods. Dat was een van de mensen die onthoofd is vanwege de Kollumer Oproer. nl.wikipedia.org/wiki/Kollumer_Oproer Dat is mijn voorvader van mijn moeders kant 😀 Impulsief begon hij aan de strijd, Niet wetend wat hem te wachten leidt. Een daad, snel en zonder berouw, bracht hem nader bij het dodelijk schouw. Het vooruitzicht van de guillotine, zo fel, maakte zijn moed toch minder snel. Een moment van angst, een laatste zucht, zijn impulsief handelen werd zijn vlucht. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.027 Geplaatst 12 uur geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 12 uur geleden (bewerkt) 9 minuten geleden zei Najrebii: En tijdens een van de bevrijdingacties hebben ze 200 Palestijnen gedood.. De logica van Israel: we stoppen pas als Hamas verslagen is. Na het afknallen van kinderen: "ja anders worden die hamas." Het is dus regelrechte genocide waar zelfs babytjes Hamas zijn. 12 uur geleden bewerkt door Fundamenteel Najrebii reageerde hierop 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Figulus 150 Geplaatst 12 uur geleden Rapport Share Geplaatst 12 uur geleden 10 minuten geleden zei Fundamenteel: De logica van Israel: we stoppen pas als Hamas verslagen is. Na het afknallen van kinderen: "ja anders worden die hamas." Het is dus regelrechte genocide waar zelfs babytjes Hamas zijn. Wie kinderen van kleins af aan leert haten, maakt ze niet tot slachtoffers, maar tot toekomstige strijders. Wie daar verantwoordelijk voor is, draagt morele schuld. Als de Palestijnen vrede willen, zullen ze moeten stoppen hun kroost op te voeden tot martelaars. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.027 Geplaatst 12 uur geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 12 uur geleden 1 minuut geleden zei Figulus: Wie kinderen van kleins af aan leert haten, maakt ze niet tot slachtoffers, maar tot toekomstige strijders. Wie daar verantwoordelijk voor is, draagt morele schuld. Als de Palestijnen vrede willen, zullen ze moeten stoppen hun kroost op te voeden tot martelaars. Dus Israel mag babytjes vermoorden zolang hun ouders geen vrede sluiten met genocidale fascisten? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten