Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

24 minuten geleden zei Najrebii:

Grensverleggend of niet.. Ik zou maar indammen als ik jou was...

Dat maak ik zelf wel uit. Met je grote bek.

1 uur geleden zei Najrebii:

godverdommene

Echt zo inconsequent. Ik stel voor dat je gewoon je eigen godheid vraagt om je te vervloeken.

La’ana Allah ‘alayya.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 478
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ik weet niet in welk universum jij leeft, maar in de mijne staat het de Palestijnen momenteel niet vrij om te vluchten. Ik heb maps gezien door de IDF zelf uitgegeven waar ze de Palestijnen naartoe ge

Wat betekent genocide dan voor u? Mensen naar 1 locatie forceren, elektriciteit, water en voedsel afsnijden? Vrouw, kind en man afknallen zonder wapens in de hand? De hele regio platbombarderen? 

Het begrip genocide is niet zomaar een label voor gruwelijk oorlogsgeweld of disproportioneel optreden. Het is een juridisch begrip met een duidelijke definitie: de intentie om een volk, geheel of ged

Op 13-9-2025 om 21:37 zei Figulus:

Dat maak ik zelf wel uit. Met je grote bek.

Echt zo inconsequent. Ik stel voor dat je gewoon je eigen godheid vraagt om je te vervloeken.

La’ana Allah ‘alayya.

KErel, je bent zot..

Ten eerste: Ik heb altijd mijn bedenkingen bij als je GVD zegt dat je dan de joods/christelijke god iets vraagt. God is maar een term. JHWH of Jehovah is de naam van jullie god..

En ik heb geen god, dus ook allah niet (wat gewoon God is in het Arabisch, maar soit, dat soort dingen weet jij waarschijnlijk niet. Want "mijn volk gaat ten onder door gebrek aan kennis")..

En als er 1 iemand hier is met een grote bek dan ben jij het wel. Maar je voert nooit iets uit. Ik heb net nog gewerkt, terwijl jij waarschijnlijk in je bed bent blijven liggen.. Of met de hond uit bent gegaan om moslims te verwensen.

Op 14-9-2025 om 08:11 zei Figulus:

Er is niet zoiets als een Palestijnse religie.. Maar wat weet zoon maori nou?

Een beetje domme rituelen doen, denkend dat mensen bang worden van mannen met gekke danspasjes. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 10-9-2025 om 16:46 zei Najrebii:

Kom maar hier, idioot met je grote bek....

Ik lust eerst jouw hondje rauw en dan jou als toetje..

kijk, een van je terroristenkameraadjes met een grote bek. Beetje explosiefjes gooien en verstoppertje spelen. Een Mechelse herder is genoeg om een stuk uit zijn arm te bijten. Moet jij eens opletten wat mijn fijne pitje met jou gaat doen. ;)

Je houdt geen smoel meer over om een toetje mee op te eten.

Link naar bericht
Deel via andere websites
21 uur geleden zei Figulus:

kijk, een van je terroristenkameraadjes met een grote bek. Beetje explosiefjes gooien en verstoppertje spelen. Een Mechelse herder is genoeg om een stuk uit zijn arm te bijten. Moet jij eens opletten wat mijn fijne pitje met jou gaat doen. ;)

Je houdt geen smoel meer over om een toetje mee op te eten.

O o wat stoer..

De IDF, wat zijn ze toch zonder hun vliegtuigen en hun tanks en hondjes...

Dan heb ik veel meer respect voor de zogenaamde terroristen die voor hun land/staat opkomen.. Beter dan de nazi Zionisten van de IDF welke genocide plegen. 

Zou mooi zijn als ik die lui eens tegenkom in Nederland, zonder hun tanks, vliegtuigen en andere dingen. Dan ram ik ze helemaal in elkaar. En nee, dat is geen grote bek. Maar een waarschuwing.

Link naar bericht
Deel via andere websites
54 minuten geleden zei Najrebii:

Daarom hou ik zo van katten :D

Ja, dat snap ik wel. Soort zoekt soort. De “schijtlijster” is een beetje misleidend, want lijsters blijven vaak gewoon op hun plek. Een kat daarentegen… ja, die rent meestal als een gek weg zodra ze hun behoefte o.i.d. hebben gedaan. Ik opteer daarom voor de "schijtkat". “Schijtkat” klinkt veel eerlijker en treffender.

Link naar bericht
Deel via andere websites
21 uur geleden zei Figulus:

Ja, dat snap ik wel. Soort zoekt soort. De “schijtlijster” is een beetje misleidend, want lijsters blijven vaak gewoon op hun plek. Een kat daarentegen… ja, die rent meestal als een gek weg zodra ze hun behoefte o.i.d. hebben gedaan. Ik opteer daarom voor de "schijtkat". “Schijtkat” klinkt veel eerlijker en treffender.

Katten zijn leuke dieren. En ze hebben mensenkennis. Vandaar dat jij ze kent als "ze rennen weg". Ik ken ze als "ze komen naar me toe"..

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...
Op 29-6-2025 om 15:21 zei Fundamenteel:

We hebben niet gewonnen. De eerste wereldoorlog werd door BE gewonnen, bij de tweede lag iedereen meteen achterover de witte vlag te zwaaien. En nu een derde ontketenen terwijl er decennia bespaard is op defensie is en we geld en handen te kort komen in de zorg en onderwijs is zelfvernietigend. 

Matteüs 24:7

Want volk zal opstaan tegen volk, en koninkrijk tegen koninkrijk, en er zullen nu hier, dan daar, hongersnoden en aardbevingen zijn.

Israël  vs  Gaza

Israël + VS   vs    Iran

China     vs   Taiwan

Oekraïne + NAVO    vs    Rusland

Soedan

Bosnië en Kosovo (nog altijd instabiel)

Congo, Haïti, Burkina Faso, Mali, Niger

Syrië

Jemen

[quote]Dat die oorlogszuchtigen de zak krijgen en de volgende generatie maar eens lekker egoïstisch aan eigen land denkt. [/quote]

Dat is niet de oplossing. En dat weet je ook.

Ondertussen in de VS en Europa

VS tegen de eigen bevolking.

Op 18-9-2025 om 18:56 zei Figulus:

:+

bewerkt door Flawless victory
Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 1-10-2025 om 10:14 zei Flawless victory:

:+

Dat is geen hond, dat is een Sweil; een kruising tussen een swiffer en een dweil. De enige hond die je na een regenbui direct in de schoonmaakkast kunt zetten. De Sweil komt standaard met de staart tussen de benen - voor die extra dweilfunctie die zelfs de lastigste hoekjes meeneemt.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Figulus:

Dat is geen hond, dat is een Sweil; een kruising tussen een swiffer en een dweil. De enige hond die je na een regenbui direct in de schoonmaakkast kunt zetten. De Sweil komt standaard met de staart tussen de benen - voor die extra dweilfunctie die zelfs de lastigste hoekjes meeneemt.

WAt ben jij toch een jankerdje idioot..

Dat is een hond die het moet afleggen tegen een kat. En dus jouw idee dat katten schijtlijsterds zijn ondermijnend.

Tevens heb ik katten het zien opnemen tegen wolven, vossen, beren en wat al niet meer. Net als honden overigens. Dieren zijn gewone mooie beesten in tegenstelling tot mensen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Figulus:

Nooit meer oorlog... maak die import messentrekkers dat maar wijs.

Boeiend?

Een paar doden? Daar kijken de Zionisten niet meer van op. Die doden 100 burgers per dag..

Kan je de hypocrisie zien van de Westerse samenleving..

All animals are equal but some are more equal. 

Citaat

15:46

Deel deze update

Sinds vanmorgen 45 doden gemeld door Israëlische aanvallen op Gaza

Bij Israëlische bombardementen en beschietingen in Gaza zijn sinds vanmorgen tientallen doden gemeld. Ziekenhuizen zeggen tegen nieuwszender Al Jazeera dat er zeker 45 Palestijnen zijn gedood. Dertien van hen zouden zijn omgebracht toen ze in Zuid-Gaza voedsel probeerde nte bemachtigen.

Het leger van Israël heeft geen informatie vrijgegeven over de beschietingen. Minister Katz van Defensie zegt dat Palestijnen vandaag een laatste kans krijgen om het belegerde Gaza-Stad te verlaten. Het leger lijkt de stad in de strijd tegen Hamas te gaan verwoesten; de afgelopen weken zijn tientallen flats in het dichtbevolkte gebied tot ontploffing gebracht.

bron: nos.nl/liveblog/2584494-45-doden-gemeld-in-gaza-door-israelische-aanvallen-geen-activistenboot-heeft-gaza-bereikt

Dus doei met je hypocriete eenzijdige gezwam iedere keer.

Die Katz mag van mij ook wel over het lijden heen zijn, hoe erg ik ook van katten en poezen hou.

Citaat

13:36

Deel deze update

Israël: geen boot van activistenvloot heeft Gaza bereikt

Geen van de boten van de activistenvloot voor Gaza is erin geslaagd het Palestijnse gebied te bereiken. Dat meldt het Israëlische ministerie van Buitenlandse Zaken. De opvarenden zijn "veilig en in goede gezondheid", aldus het ministerie op X. "Ze zijn veilig op weg naar Israël, vanwaar ze naar Europa worden gedeporteerd."

De activisten meldden dat één boot, de "Mikeno", de Gazastrook tot op enkele kilometers naderde. Dit werd ook aangegeven door een online scheepsvolgsysteem van de organisatie achter de vloot. Het Israëlische leger ontkende deze informatie echter, verwijzend naar een fout in de locatie van het schip, meldt The Times of Israel.

Volgens organisatie Global Sumud Flotilla zouden ongeveer 500 activisten op ruim veertig schepen naar Gaza onderweg zijn geweest. Onder hen de Zweedse activiste Greta Thunberg. Op het moment dat Israël de schepen enterden, bevonden zij zich op internationale wateren. Israël heeft daar geen rechtsmacht.

Vanochtend werd ook duidelijk dat de Nederlandse boot Mohammad Bhar was onderschept. De zeven opvarenden zijn aangehouden. Zes van hen hebben de Nederlandse nationaliteit, een heeft de Franse nationaliteit, melde een woordvoerder van de organisatie.

De totale Nederlandse delegatie bestond uit zestien mensen. Daarvan hebben er tien de Nederlandse nationaliteit.

Die Zionisten denken ook maar overal de macht te hebben.

Geen wonder dat anti Semitisme groeiende is. Zolang de normale Joden zich niet uitspreken tegen de Zionisten worden ze over 1 kam geschoren (precies zoals de Zionisten willen!). 

Ik heb de entering van die vloot gezien, en die "soldaten" leken wel Nazi's.. Befehl ist Befehl, understurmfuhrer!

Zou een Nederlandse premier zeggen tegen Nederlandse soldaten dat ze op internationale wateren een schip moesten enteren dan zou men wel drie keer nadenken. Enkel piraten zou men enteren, geen onbewapende schepen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 uur geleden zei Najrebii:

Ik heb de entering van die vloot gezien, en die "soldaten" leken wel Nazi's.. Befehl ist Befehl, understurmfuhrer!

Zou een Nederlandse premier zeggen tegen Nederlandse soldaten dat ze op internationale wateren een schip moesten enteren dan zou men wel drie keer nadenken. Enkel piraten zou men enteren, geen onbewapende schepen.

Niet hard genoeg.

bewerkt door Figulus
Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 2-10-2025 om 17:49 zei Figulus:

Ach hebben we Abraham Moskowitz ook weer. De man is gek.

Net als die Frits Barend. Komt ook elke keer opdagen als er iets met Joden gebeurt..

En laatst zei de man nog "de wereld is gek geworden na de aanslag op zeven oktober".. Sommige Joden zijn totaal van het padje af en denken dat wat hen is overkomen het ergst is wat er is.. Totaal geen zelfreflectie.

Link naar bericht
Deel via andere websites