Fundamenteel 1.030 Geplaatst 2 uur geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 2 uur geleden Op 19-8-2025 om 18:50 zei Najrebii: Het gaat mij erom dat het propaganda is. Vandaar "Joden zijn uitverkoren". Zou jij dit geloven als er in de Koran stond "moslims zijn uitverkoren"? Dus mijn inziens heeft het niks met de vertaling te maken, maar gewoon met het opgeschrevene Ik moet u eerlijk zeggen dat ik niet weet of dat ook zo in de koran beschreven staat. Maar ik voel uw punt sterk aan. Wat er ook onrechtstreeks bijgeschreven staat, is dat men het beloofde land niet zag wegens ongehoorzaamheid. Op 19-8-2025 om 18:50 zei Najrebii: Dat is wat jij gelooft ja.. Ik geloof al niet in een uitverkoren volk. En dankzij de holocaust moet iedereen snappen dat de Joodse Godheid niet bestaat (welk bewijs heb je nog meer nodig als je zes miljoen van de Zijnen vermoord ziet worden?). Vandaag geloof ik dat Christus ons daarvan kwam bevrijden. De vloek der wet deed iedereen dood. God bestaat wel, maar is een God van alle levende mensen en Zijn kinderen zijn vredesstichters. De rest kinderen van de duivel en jezabel. :) Op 19-8-2025 om 18:50 zei Najrebii: Voor veel mensen pas toen het niet meer anders kon. Neen omdat ze voorbij het censuur keken en hun geweten daar alle ideologie kapot knaagde. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten