Figulus 150 Geplaatst 2 uur geleden Rapport Share Geplaatst 2 uur geleden 1 uur geleden zei Najrebii: Ieder land dat vecht moet zich aan internationaal recht houden. Dus een beetje domme vergelijking. Men had inderdaad alles en iedereen naar de tyfus kunnen gooien. Dan hadden ze gewonnen. Maar dat is geen oorlog voeren. Internationaal recht is geen natuurwet; het bindt alleen staten die ermee akkoord zijn gegaan. Een verdrag zonder handtekening is slechts papier. Alleen bij internationaal gewoonterecht ontstaat er een bredere plicht, maar zelfs dan blijft afdwinging afhankelijk van macht, politiek en belangen 1 uur geleden zei Najrebii: Ja wel hoor, je bent gewoon een enorme idioot. En dan heb ik medelijden met die mensen waar je 24/7 mee moet omgaan. Dat zijn er bijzonder weinig, en al moeten ze 5 minuten per 24 uur met mij omgaan, dan nog hebben ze het moeilijk als hun attitude mij niet bevalt. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten