Monachos 541 Geplaatst 4 uur geleden Rapport Share Geplaatst 4 uur geleden 2 minuten geleden zei Figulus: Waarom? Je spreidt een uitstekende tentoonstelling ten toon van de vijand die in jezelf zit. Daarvoor hoef ik niet naar AI te kijken, maar naar jou. Het verschil tussen jou en mij is dat ik de vijand in mezelf zie. En de Christus in mij reageert op jou. Als de Christus niet in mij zou zijn zou ik niet eens op jou reageren. Want puur menselijk gezien ben je het absoluut niet waard om überhaupt op te reageren. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Figulus 148 Geplaatst 4 uur geleden Rapport Share Geplaatst 4 uur geleden 3 minuten geleden zei Monachos: Het verschil tussen jou en mij is dat ik de vijand in mezelf zie. En de Christus in mij reageert op jou. Als de Christus niet in mij zou zijn zou ik niet eens op jou reageren. Want puur menselijk gezien ben je het absoluut niet waard om überhaupt op te reageren. Die christus van jou heeft een grote mond. En een grote mond zegt mij bijzonder weinig. Je mag hem houden hoor. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten