Fundamenteel 1.022 Geplaatst 13 uur geleden Rapport Share Geplaatst 13 uur geleden Hoe kunnen mensen wegkijken bij oorlogsmisdaden en schaamteloos de retoriek van die massamoordenaars overnemen? Het is als Judas die aan Jezus vraagt Romeinen te doden. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Figulus 148 Geplaatst 13 uur geleden Rapport Share Geplaatst 13 uur geleden Oorlogsmisdaden zijn geen neutrale term. Je doet alsof je de waarheid in pacht hebt. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.022 Geplaatst 3 uur geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 3 uur geleden 9 uur geleden zei Figulus: Oorlogsmisdaden zijn geen neutrale term. Je doet alsof je de waarheid in pacht hebt. Denk je dat de aanvallen van de VS legitiem waren in Iran? Er lagen ook geen kernwapens in Irak he. We hebben ons dat toen ook laten wijsmaken. Ik beweer niet de waarheid in pacht te hebben, maar daarom kijk ik niet weg bij effectieve mensenmoord. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Figulus 148 Geplaatst 1 uur geleden Rapport Share Geplaatst 1 uur geleden 2 uur geleden zei Fundamenteel: Denk je dat de aanvallen van de VS legitiem waren in Iran? Er lagen ook geen kernwapens in Irak he. We hebben ons dat toen ook laten wijsmaken. Ik beweer niet de waarheid in pacht te hebben, maar daarom kijk ik niet weg bij effectieve mensenmoord. Dan staat of valt alles met intentie. Volgens mij zijn er mensen gedood met een grote mond die genocide willen plegen op alles wat niet moslim is. Deze proactieve handeling van Trump voorkomt voorlopig erger. Deze mensen hebben de intentie (grote mond) én mogelijk straks de capaciteit (kernwapens). Waarom wachten? Wachten op het eerste schot is geen optie als het schot een kernkop is. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten