Klaas1948 0 Geplaatst Rapport Share Geplaatst Hallo laat ik mij eerst even voorstellen op dit forum mijn naam is Klaas Grabinga en woon sinds mijn pensioen in Hongarije in het mooie Lenti in de provincie Zala. vroeger was ik katholiek en op latere leeftijd ben ik hervormd geworden. ik ben slager van beroep geweest. Dit is mijn eerste bericht op dit forum. tot nu toe heb ik alleen gelezen want ik hou er niet van om mijn mening zo in het openbaar te uiten. Maar ik kreeg van mijn kleindochter vanuit Nederland een lied toegestuurd want die kwam zij tegen toen zij samen met de band een lied aan het schrijven was. zij speelt bij een hele bekende christelijke band die ik gezien haar prive niet noem. ook mijn vrouw is diep geschokt. dit is de link die mijn dochter aan mij stuurde https://suno.com/song/4841afe0-7e26-493e-aacd-9584f6f51dd8 graag lees ik wat anderen hier nu van vinden. Ik wens u allen Gods wijsheid en rijke zegen toe op deze mooie eerste Paasdag. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Figulus 145 Geplaatst Rapport Share Geplaatst (bewerkt) 3 uur geleden zei Klaas1948: https://suno.com/song/4841afe0-7e26-493e-aacd-9584f6f51dd8 graag lees ik wat anderen hier nu van vinden. Word je ook een dagje ouder? Heb je de goede link gestuurd? De fles gebruiken ter compensatie is over het algemeen genomen geen goed idee. bewerkt door Figulus Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Paulus888 81 Geplaatst Rapport Share Geplaatst 33 minuten geleden zei Figulus: Word je ook een dagje ouder? Heb je de goede link gestuurd? De fles gebruiken ter compensatie is over het algemeen genomen geen goed idee. is dit niet een van je vriendjes uit de TBS? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Flawless victory 606 Geplaatst 5 uur geleden Rapport Share Geplaatst 5 uur geleden (bewerkt) Op 20-4-2025 om 13:34 zei Paulus888: is dit niet een van je vriendjes uit de TBS? Dit is smaad en heb ik gemeld. Op 20-4-2025 om 09:44 zei Klaas1948: Hallo laat ik mij eerst even voorstellen op dit forum mijn naam is Klaas Grabinga en woon sinds mijn pensioen in Hongarije in het mooie Lenti in de provincie Zala. vroeger was ik katholiek en op latere leeftijd ben ik hervormd geworden. ik ben slager van beroep geweest. Dit is mijn eerste bericht op dit forum. tot nu toe heb ik alleen gelezen want ik hou er niet van om mijn mening zo in het openbaar te uiten. Maar ik kreeg van mijn kleindochter vanuit Nederland een lied toegestuurd want die kwam zij tegen toen zij samen met de band een lied aan het schrijven was. zij speelt bij een hele bekende christelijke band die ik gezien haar prive niet noem. ook mijn vrouw is diep geschokt. dit is de link die mijn dochter aan mij stuurde https://suno.com/song/4841afe0-7e26-493e-aacd-9584f6f51dd8 graag lees ik wat anderen hier nu van vinden. Ik wens u allen Gods wijsheid en rijke zegen toe op deze mooie eerste Paasdag. Hallo Klaas, Ik zie dat lied als een existentiële crisis. “Wie de wereld heeft gevonden, heeft een lijk gevonden”, zegt Jezus in het Thomasevangelie. De liedschrijver heeft het lijk gevonden dat wil zeggen begint de zinloosheid van de gevallen schepping in te zien. Romeinen 8:19. Nu kan het twee kanten opgaan: de crisis zet door en de ziel schreeuwt het uit naar God om hulp en ontvangt het geloof van Jezus Christus. Of die ziel stort zich terug in wereldse zaken, zoals de fles. 5 uur geleden bewerkt door Flawless victory Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten