Charlie1611 0 Geplaatst 1 maart Rapport Share Geplaatst 1 maart Psalm 129 zin 4: De Heere is Rechtvaardig Ik wil dat jullie hier kijken zonder te oordelen. Kijk op markpassio.com En op Wearelost.eu er staan dingen op die velen niet weten, maar niet genegeerd horen te worden. Ik stel voor om elke week 1,5 tot 3 uur te kijken naar het materiaal van Mark Passio. Het is een Geestelijke training Rechtvaardigheid volgens de Yale Universiteit in Philadelphia in Amerika. Dit dient om het speelveld tussen satan en ons gelijker te maken... Groeten Rachid. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Monachos 528 Geplaatst 1 maart Rapport Share Geplaatst 1 maart 56 minuten geleden zei Charlie1611: Psalm 129 zin 4: De Heere is Rechtvaardig Ik wil dat jullie hier kijken zonder te oordelen. Kijk op markpassio.com En op Wearelost.eu er staan dingen op die velen niet weten, maar niet genegeerd horen te worden. Ik stel voor om elke week 1,5 tot 3 uur te kijken naar het materiaal van Mark Passio. Het is een Geestelijke training Rechtvaardigheid volgens de Yale Universiteit in Philadelphia in Amerika. Dit dient om het speelveld tussen satan en ons gelijker te maken... Groeten Rachid. Is het nou Charlie of Rachid? Als je begint met 'ik wil dat jullie hier kijken zonder te oordelen' is mijn eerste reactie: fijn dat jij dat wil maar dat ga ik dan juist niet doen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Petra. 719 Geplaatst 2 maart Rapport Share Geplaatst 2 maart 10 uur geleden zei Charlie1611: Psalm 129 zin 4: De Heere is Rechtvaardig Ik wil dat jullie hier kijken zonder te oordelen. Kijk op markpassio.com En op Wearelost.eu er staan dingen op die velen niet weten, maar niet genegeerd horen te worden. Ik stel voor om elke week 1,5 tot 3 uur te kijken naar het materiaal van Mark Passio. Het is een Geestelijke training Rechtvaardigheid volgens de Yale Universiteit in Philadelphia in Amerika. Dit dient om het speelveld tussen satan en ons gelijker te maken... Groeten Rachid. Hallo Rachid, Wat heb je zoal voor nieuws geleerd na al je uren kijken? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Monachos 528 Geplaatst 4 maart Rapport Share Geplaatst 4 maart Ik denk toch dat 'Rachid' gewoon de zoveelste bot is, ondanks dat diens uiting in het Nederlands was en enigszins menselijk overkwam. Flawless victory reageerde hierop 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten