Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 77
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Volstrekte onzin. Je hebt extremisten maar de meeste moslims die ik ken zijn best aardige mensen waarmee je prima kan redeneren. Je gaat de situatie nooit veranderen door vijandig naar elkaar te doen.

Nee hoor. Daarmee wordt bedoeld dat de aarde stevig verankerd is en dat hij voor eeuwig zal blijven bestaan. Dat is poëtisch bedoeld.

Ik denk dat mijn paasei wat beter gevuld is als het jouwe. Het probleem met jou is dat je totaal geen kennis hebt, maar wel een grote mond. Je overziet het grote geheel niet en je vindt het heerlijk o

5 uur geleden zei sjako:

Ja, je hebt gelijk. Blijkbaar roept dit topic veel reacties op. De belangrijkste persoon, de topicstarter, zwijgt in alle toonaarden. 

Dat de TS nu zwijgt is helemaal niet gek. Hij is hier alleen gekomen en heeft dus geen medemoslims om hem te helpen en wij hebben vrij fel gereageerd. Als hij hier alleen is gekomen om zieltjes te winnen voor de islam, dan weet hij nu al dat dat geen zin heeft.  Bovendien zitten we hier met twee atheïstische trollen erbij en dat had hij waarschijnlijk niet verwacht.  Op een islamitisch forum is het meestal een in hoge mate homogene groep, en wat daar niet bij past wordt in aparte forumcstegorieën ondergebracht. 

bewerkt door Flawless victory
Link naar bericht
Deel via andere websites

De ogen zijn de leren riembanden van de anus, zodat degene die slaapt wudu moet verrichten. Met andere woorden: als je slaapt, verslappen deze leren riembanden, waardoor scheten gemakkelijker gelaten worden en de reinheid verbroken wordt, wat betekent dat wudu verricht moet worden.

sunan abi dawud 203

Deze Hikma liet mij volledig achterover slaan. Wat een diepgaande wijsheid...

Even flink met de dekens wapperen wil ook wel helpen.

bewerkt door Figulus
Link naar bericht
Deel via andere websites