Figulus 135 Geplaatst 17 uur geleden Rapport Share Geplaatst 17 uur geleden 5 uur geleden zei Dat beloof ik: @Allahisechtjouwgod @FlawIess victory @Figulus, dit topic laat precies de oorzaak van veel ellende in de wereld zien: christenen en moslims gunnen elkaar het licht in de ogen niet. De oorzaak van alle ellende in de wereld zijn de mensen die God verachten. Mensen zoals jij dus. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Monachos 512 Geplaatst 14 uur geleden Rapport Share Geplaatst 14 uur geleden 2 uur geleden zei Figulus: 7 uur geleden zei Dat beloof ik: @FlawIess victory @Figulus, dit topic laat precies de oorzaak van veel ellende in de wereld zien: christenen en moslims gunnen elkaar het licht in de ogen niet. De oorzaak van alle ellende in de wereld zijn de mensen die God verachten. Mensen zoals jij dus. De oorzaak van alle ellende in de wereld zijn mensen die het kwaad alleen bij anderen zien en niet bij zichzelf. Paulus888 reageerde hierop 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.020 Geplaatst 4 uur geleden Rapport Share Geplaatst 4 uur geleden Of mensen die denken op een goed blaadje bij God te staan, maar zich superieur en haatvol opstellen tegen slachtoffers van de "vijand". Het probleem is vaak het gebrek aan gebed. Wie niet bidt achter gesloten deuren, kan geen relatie met de Vader via de Zoon aangaan. En zo heb ik zelf nog steeds de reflex bij het ontwaken mijn telefoon aan te grijpen, in plaats van de Vader als eerste voor een nieuwe dag te danken. Dankbaarheid is een krachtig middel. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten