LodewijkNapoleon 0 Geplaatst 3 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2007 Quote: Op woensdag 03 oktober 2007 10:56:56 schreef Dwarrel het volgende: ligt het aan mij? ik mis het creatieve aspect even.... Het is een bewerkt geluidsfragment, lijkt me dus een vorm van creativiteit. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 3 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2007 ow oke Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Feebs 0 Geplaatst 3 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2007 Een paar van mijn creatieve uitspattingen als delen van ons piratenkamp met de kinderen van de kerk: De piratenvlag (mochten geen doodshoofden zijn) T-shirts voor de slechteriken (en nee dat is geen octopus, geen doodshoofd of iets dergelijks..!!) Zeekaart, samen met Eva en nog een meisje gemaakt (beetje donker, maar de enige waar hij bijna helemaal op staat): Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Corientje123 0 Geplaatst 4 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2007 Ze zijn leuk feebs! Erg creatief! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Feebs 0 Geplaatst 5 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2007 Nog eentje, al wat ouder, was voor een opdracht voor school: Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Joëlle 0 Geplaatst 6 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2007 jullie zijn zooo supercreatief allemaal! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 8 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2007 Van een optreden van een tijd geleden. Ik weet niet of iedereen op zit te wachten, maar dit i iets waar ik zo'n beetje voor leef en het is redelijk creatief. Voor de liefhebber dan maar Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Taam 1 Geplaatst 8 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2007 Quote: Op maandag 08 oktober 2007 14:24:29 schreef Audiophile het volgende: Van een optreden van een tijd geleden. Ik weet niet of iedereen op zit te wachten, maar dit i iets waar ik zo'n beetje voor leef en het is redelijk creatief. Voor de liefhebber dan maar * TamarM likes Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 8 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2007 wat een herrie Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Corientje123 0 Geplaatst 8 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2007 * Corientje123 sluit zich aan bij Dwarrel Maar.. tis wel creatief Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Rainbow6 0 Geplaatst 8 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2007 Quote: Op maandag 08 oktober 2007 14:24:29 schreef Audiophile het volgende: Van een optreden van een tijd geleden. Ik weet niet of iedereen op zit te wachten, maar dit i iets waar ik zo'n beetje voor leef en het is redelijk creatief. Voor de liefhebber dan maar klinkt lekker jij bent de drummer neem ik aan jammer dat je niet in beeld ben heb je ook de tekst? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Gilrea 0 Geplaatst 16 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2007 Mijn toekomstige vriendje (de blauwe) volgens Dante. Ik had gezegd dat ik een beertype wilde, zijn commentaar: "je staat er op met je beer" Van je vrienden moet je het maar hebben. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dante 0 Geplaatst 16 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2007 Ah neeeee, nu moet ik m'n status weer opkrikken. Welke status? Gemeen hoor Gilrea Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Corientje123 0 Geplaatst 16 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2007 Ik vind het wel lief bedoeld eigenlijk En heel creatief Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Joëlle 0 Geplaatst 27 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2007 Ooooooh, ik heb de kralenkraam op de markt ontdekt en de Pipoos.. Erg slecht voor m'n portemonnee Maar zo fijn voor m'n creativiteit! Truitje gekocht, lintje op de stoffenkraam (samen leuke combi), kraaltjes in een mooie kleur erbij gezocht welke nu een ketting gaan worden. Hoei, da's weer een middag plezier! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 27 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2007 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 15 november 2007 Rapport Share Geplaatst 15 november 2007 Klik het nummer Larget Than Life Niet het strakste nummer, maar wel gaaf als hij strak wordt gespeeld. Het is niet verstandig op te nemen als je een week geen drumstokken hebt aangeraakt. XD Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
I.love.Jesus 0 Geplaatst 16 november 2007 Rapport Share Geplaatst 16 november 2007 Mijn creatie voor CKV Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Corientje123 0 Geplaatst 16 november 2007 Rapport Share Geplaatst 16 november 2007 Heel creatief! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Taam 1 Geplaatst 4 december 2007 Rapport Share Geplaatst 4 december 2007 mijn creaties voor beeldende vorming aquarellen Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 4 december 2007 Rapport Share Geplaatst 4 december 2007 Mooie tekkel! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Levi 145 Geplaatst 4 december 2007 Rapport Share Geplaatst 4 december 2007 Quote: Op dinsdag 04 december 2007 23:20:31 schreef AndreasJ het volgende: Mooie tekkel! Die onderste? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Taam 1 Geplaatst 4 december 2007 Rapport Share Geplaatst 4 december 2007 Quote: Op dinsdag 04 december 2007 23:20:31 schreef AndreasJ het volgende: Mooie tekkel! ja hé! toen ik een tekkel maakte wat het net een giraffe en vice versa Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Nynthe 1 Geplaatst 5 december 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 december 2007 Rock on, jij kan gewoon Aquarellen! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
BeautifullEmptiness 0 Geplaatst 5 december 2007 Rapport Share Geplaatst 5 december 2007 Wawww die onderste is echt supermooi Samengevoegd: ohw die is mooi roosjes zijn lief en de kaarsjes zien dr zo echt uit Samengevoegd: wauw wauw!!! Ik wil die giraffe hebbe! Kvind dat je die maar in het HEEEL groot vor me moet make Neej echt supermooi ONderste is ook echt heel knap Samengevoegd: Gemaakt toen ik me heel erg verveelde ^^ Tjsah ik was in een rare bui ofzo ^^ Opdracht voor school. Portret van Salvador Dali Omdat deze film gewoon zo goed is Helemaal zelf gemaakt ^^ Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten