Monachos 507 Geplaatst 16 oktober Rapport Share Geplaatst 16 oktober (bewerkt) Ik ben zelf meer een kattenmens, puur omdat ik met katten ben opgegroeid. Maar ik heb niks tegen honden. In de programma's van Cesar Millan zie je dat ongewenst gedrag van honden vaak wordt veroorzaakt door de baasjes. Omdat ze het ongewenste gedrag van de hond in hun onwetendheid belonen houden ze zelf dit ongewenste gedrag in stand. Hier een voorbeeld. 16 oktober bewerkt door Monachos Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Figulus 130 Geplaatst 16 oktober Rapport Share Geplaatst 16 oktober Volgens mij bestaat het probleem uit vier teefjes die elkaar maar moeilijk kunnen verdragen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Monachos 507 Geplaatst 16 oktober Auteur Rapport Share Geplaatst 16 oktober 10 minuten geleden zei Figulus: Volgens mij bestaat het probleem uit vier teefjes die elkaar maar moeilijk kunnen verdragen. Er zijn in elk geval aardig wat spanningen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Flawless victory 605 Geplaatst 16 oktober Rapport Share Geplaatst 16 oktober 4 uur geleden zei Monachos: Ik ben zelf meer een kattenmens, puur omdat ik met katten ben opgegroeid. Maar ik heb niks tegen honden. In de programma's van Cesar Millan zie je dat ongewenst gedrag van honden vaak wordt veroorzaakt door de baasjes. Omdat ze het ongewenste gedrag van de hond in hun onwetendheid belonen houden ze zelf dit ongewenste gedrag in stand. Hier een voorbeeld. Hele gave video. Heb hem helemaal bekeken. Cesar weet met wat voor hond hij te maken heeft, een jachthond, en hij ziet direct wat er mankeert aan de omgang met de hond door de eigenaars. Ik vind het wel merkwaardig dat hij Tina toch nog een keer beet en kan begrijpen dat Tina haar gedrag daardoor onvoorspelbaar vindt. Ik denk dat de eigenaars daar altijd bedacht op moeten blijven. 3 uur geleden zei Figulus: Volgens mij bestaat het probleem uit vier teefjes die elkaar maar moeilijk kunnen verdragen. Nee het komt doordat de eigenaars niet met een jachthond weten om te gaan. Het is belangrijk dat men beseft met wat voor soort hond men te maken heeft. Cesar legt uit waarom de hond agressief wordt, namelijk om de spanning van het enthousiasme van haar jachtinstinct af te laten vloeien. Dat gebeurt door te bijten. De eigenaar moet voordat dit kan gebeuren de hond al corrigeren want de hond kan niet haar eigen jachtinstinct bedwingen zonder dat haar dit geleerd wordt. Monachos reageerde hierop 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 16 oktober Rapport Share Geplaatst 16 oktober Een kat is makkelijker. Gewoon buiten laten. Een hond moet 3 tot 4 keer per dag buiten en maken zichzelf graag vuil. Als je dan een terrier hebt, wordt dat al arbeidsintensief. Maar wat kan je doen tegen al die kattenharen naast borstelen? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Figulus 130 Geplaatst 16 oktober Rapport Share Geplaatst 16 oktober 58 minuten geleden zei Flawless victory: Nee het komt doordat de eigenaars niet met een jachthond weten om te gaan. Het is belangrijk dat men beseft met wat voor soort hond men te maken heeft. Cesar legt uit waarom de hond agressief wordt, namelijk om de spanning van het enthousiasme van haar jachtinstinct af te laten vloeien. Dat gebeurt door te bijten. De eigenaar moet voordat dit kan gebeuren de hond al corrigeren want de hond kan niet haar eigen jachtinstinct bedwingen zonder dat haar dit geleerd wordt. Corrigeren van je hond is ook belangrijk inderdaad. Even zo doen naar mijn hond werkt het snelste; de volgende keer loop je met je staart tussen de benen de bosjes in bij het passeren. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
onarmentar 0 Geplaatst 30 oktober Rapport Share Geplaatst 30 oktober [url=https://trjpscan.top/] трипскан без впн[/url] tripscan https://trjpscan.top/ Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 30 oktober Rapport Share Geplaatst 30 oktober Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 1 november Rapport Share Geplaatst 1 november Morgen de eerste jacht: Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Figulus 130 Geplaatst 2 november Rapport Share Geplaatst 2 november 8 uur geleden zei Fundamenteel: Morgen de eerste jacht: Voor poes versus poes neem je het beste een siamees. Dan heb je echt geen last meer van andere poezen in je tuin. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 2 november Rapport Share Geplaatst 2 november 20 minuten geleden zei Figulus: Voor poes versus poes neem je het beste een siamees. Dan heb je echt geen last meer van andere poezen in je tuin. Levend voer, een muis. Maar nu het bijna zo ver is, krijg ik medelijden met die muis. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Figulus 130 Geplaatst 2 november Rapport Share Geplaatst 2 november 1 minuut geleden zei Fundamenteel: Levend voer, een muis. Maar nu het bijna zo ver is, krijg ik medelijden met die muis. Dan zou ik niet al te lang gaan kijken naar wat je kat met die muis gaat doen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 2 november Rapport Share Geplaatst 2 november 2 minuten geleden zei Figulus: Dan zou ik niet al te lang gaan kijken naar wat je kat met die muis gaat doen. Filmen en op youtube zetten. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Figulus 130 Geplaatst 2 november Rapport Share Geplaatst 2 november Zojuist zei Fundamenteel: Filmen en op youtube zetten. Vergeet je facebook niet. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 2 november Rapport Share Geplaatst 2 november Zojuist zei Figulus: Vergeet je facebook niet. Geen Facebook. Alleen youtube. Mijn kop is zo interessant niet. Een muis gaat nog. Als je die kittens aan een slang voert, krijg je doodsbedreigingen. Alsof die katten dan meer afzien dan die muis?, lol Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Figulus 130 Geplaatst 2 november Rapport Share Geplaatst 2 november Zojuist zei Fundamenteel: Geen Facebook. Alleen youtube. Mijn kop is zo interessant niet. Een muis gaat nog. Als je die kittens aan een slang voert, krijg je doodsbedreigingen. Alsof die katten dan meer afzien dan die muis?, lol Ik pleit voor een muilkorfplicht voor katten. Als je ziet wat die elkaar of hun zogenaamde prooi die ze meestal niet opeten aan kunnen doen, daar valt mijn hondje bij in het niet. Mijn hondje is dan zelf bijzonder humaan te noemen, want hij maakt korte metten met de prooi. Maar hij moet wel een muilkorf om... Ik geef de burgermeester de schuld die zich laat leiden door emoties. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 2 november Rapport Share Geplaatst 2 november 16 minuten geleden zei Figulus: Ik pleit voor een muilkorfplicht voor katten. Als je ziet wat die elkaar of hun zogenaamde prooi die ze meestal niet opeten aan kunnen doen, daar valt mijn hondje bij in het niet. Mijn hondje is dan zelf bijzonder humaan te noemen, want hij maakt korte metten met de prooi. Maar hij moet wel een muilkorf om... Ik geef de burgermeester de schuld die zich laat leiden door emoties. Ja het zijn verschrikkelijke beesten. Toen ik een hond had daagde de buren hun kat haar altijd uit. Op een dag vond ik een stuk staart in mijn tuin. Episch. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Figulus 130 Geplaatst 2 november Rapport Share Geplaatst 2 november 2 minuten geleden zei Fundamenteel: Ja het zijn verschrikkelijke beesten. Toen ik een hond had daagde de buren hun kat haar altijd uit. Op een dag vond ik een stuk staart in mijn tuin. Episch. Ik heb in Zwolle gewoond, in een van de buitenwijken. Daar liep een Siameesje, klein van stuk en onder de vlooien, gebruikt voor de fok door mensen een paar huizen verderop. Zo klein als ze was en onder de littekens, ze was de terrorkat van de buurt waar zelfs honden met een boogje omheen liepen. Wat een donderstraal dat was. Die kwam elke avond langs om even bij me op de borst te kruipen en in slaap te vallen, dit tot grote schrik van mijn toenmalige vriendin die ook een kat had. Een verwende rode kater die geen knip voor de neus waard was als het op vechten aan kwam. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 2 november Rapport Share Geplaatst 2 november 9 minuten geleden zei Figulus: Ik heb in Zwolle gewoond, in een van de buitenwijken. Daar liep een Siameesje, klein van stuk en onder de vlooien, gebruikt voor de fok door mensen een paar huizen verderop. Zo klein als ze was en onder de littekens, ze was de terrorkat van de buurt waar zelfs honden met een boogje omheen liepen. Wat een donderstraal dat was. Die kwam elke avond langs om even bij me op de borst te kruipen en in slaap te vallen, dit tot grote schrik van mijn toenmalige vriendin die ook een kat had. Een verwende rode kater die geen knip voor de neus waard was als het op vechten aan kwam. Ja een kat waar 3 kleuters achter lopen is vaak anders dan een kat die niets gewoon is. Hier worden ze veel gepakt en geaaid als kitten om dat meteen gewoon te maken. Ik denk dat ze nog te klein zijn voor dat muisje, dus ik zal dat een pootje moeten breken. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Figulus 130 Geplaatst 2 november Rapport Share Geplaatst 2 november 2 minuten geleden zei Fundamenteel: Ik denk dat ze nog te klein zijn voor dat muisje, dus ik zal dat een pootje moeten breken. Je zou de muis ook gewoon de nek kunnen omdraaien en aan de staart pakken, om deze vervolgens al spelend de poes aan te bieden. Je kunt ook een touwtje aan de staart binden, om het wat interessanter te maken. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 2 november Rapport Share Geplaatst 2 november 1 minuut geleden zei Figulus: Je zou de muis ook gewoon de nek kunnen omdraaien en aan de staart pakken, om deze vervolgens al spelend de poes aan te bieden. Je kunt ook een touwtje aan de staart binden, om het wat interessanter te maken. Haha neen ik breek het wel de poot zoals ze dat in de natuur doen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Figulus 130 Geplaatst 2 november Rapport Share Geplaatst 2 november (bewerkt) 37 minuten geleden zei Fundamenteel: Haha neen ik breek het wel de poot zoals ze dat in de natuur doen. Een kever is ook een goed alternatief. In de natuur is het niet gebruikelijk dat een moeder een levende prooi aan haar jongen aanbiedt; dat zou tegennatuurlijk zijn, aangezien het niet de bedoeling is om de prooi in leven te houden. Dus draai dat beestje gewoon voor het aanzien van de poesjes de nek om. 2 november bewerkt door Figulus Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 2 november Rapport Share Geplaatst 2 november 1 uur geleden zei Figulus: Een kever is ook een goed alternatief. In de natuur is het niet gebruikelijk dat een moeder een levende prooi aan haar jongen aanbiedt; dat zou tegennatuurlijk zijn, aangezien het niet de bedoeling is om de prooi in leven te houden. Dus draai dat beestje gewoon voor het aanzien van de poesjes de nek om. Katachtigen verwonden wel degelijk hun prooi om de jongen te leren jagen hoor. Ik ben heel benieuwd hoe ze gaan reageren. Tenslotte is er 1 muis en 2 katten. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 2 november Rapport Share Geplaatst 2 november 1 uur geleden zei Figulus: Een kever is ook een goed alternatief. In de natuur is het niet gebruikelijk dat een moeder een levende prooi aan haar jongen aanbiedt; dat zou tegennatuurlijk zijn, aangezien het niet de bedoeling is om de prooi in leven te houden. Dus draai dat beestje gewoon voor het aanzien van de poesjes de nek om. Wat mij ook verbaast is kattenkruid. Die worden echt high als een pie daarvan. Kwijlen, er in rollen, verbaasd vooruit staren. Misschien die muis door wat kruid rollen voor gebruik. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Figulus 130 Geplaatst 2 november Rapport Share Geplaatst 2 november 4 uur geleden zei Fundamenteel: Wat mij ook verbaast is kattenkruid. Die worden echt high als een pie daarvan. Kwijlen, er in rollen, verbaasd vooruit staren. Misschien die muis door wat kruid rollen voor gebruik. Als uitbreiding op het arsenaal om het wat aantrekkelijker te maken, zou je het muisje ook kunnen verstoppen, bijvoorbeeld onder de vloerbedekking, of je bakt het aan voor extra attractie. Dus: eerst breek je de poten, rol je het door wat kattenkruid en bind je een touwtje aan zijn staart, waarna je het onder de vloerbedekking verstopt, eventueel bak je de muis aan als reactie van de kittens uitblijft. Dat simuleert de werkelijkheid toch behoorlijk, dunkt me. Je zou het muisje ook kunnen vervangen door een speelgoedmuisje – al vraag ik me dan af wat het nut zou zijn van het breken van de poten. Dat speelgoedmuisje zou je kunnen verwarmen tot het de lichaamstemperatuur van een echte muis heeft. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten