Spring naar bijdragen

Het gezicht van 'de vijand'


Aanbevolen berichten

Inderdaad, innerlijke stilte is weldadig.  Ook met HJW ben ik niet in strijd.  Wat HJW doet moet hij zelf maar zien.   Het oordelen wordt ondersteund door de persoonlijke gevoelens en de persoonlijke gevoelens ondersteunen weer het oordeel: vicieuze cirkel.....

Link naar bericht
Deel via andere websites
5 uur geleden zei Dat beloof ik:

Er is geen context, de kwestie is simpel en duidelijk. Jij stelde niet te begrijpen dat jonge mensen zich de oorlog in laten sturen door de leiders in hun land. En ik liet je zien dat dit eenvoudig voor je is te begrijpen omdat jij op exact dezelfde wijze Jezus zegt te volgen.

Ik heb nergens aangestuurd op preventieve aanvallen en dat beweerde je. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei Monachos:

Het is allemaal projectie van de innerlijke vijand.

In christendom is de vijand echter reeds verslagen en moeten we niets meer doen anders dan het te verkondigen. 

Dus we kunnen gerust de politiek en haar wereldgeest de rug toekeren. Er is maar 1 kamp dat zich opdringt en dat is de meerderheid. 

En die meerderheid is dan een aangestoken massa van een handjevol...

Link naar bericht
Deel via andere websites
6 minuten geleden zei Fundamenteel:

In christendom is de vijand echter reeds verslagen en moeten we niets meer doen anders dan het te verkondigen. 

Dus we kunnen gerust de politiek en haar wereldgeest de rug toekeren. Er is maar 1 kamp dat zich opdringt en dat is de meerderheid. 

En die meerderheid is dan een aangestoken massa van een handjevol...

You're missing the point.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid