Spring naar bijdragen

Christelijke speeddating


Aanbevolen berichten

Hi Allemaal,

Mijn naam is Jeroen, ik ben 23 Jaar, en ik ben niet al te lang geleden tot geloof gekomen.

Dit was een prachtige ervaring voor mij die mijn leven enorm heeft verbeterd.
Dit zou ik graag willen delen met een partner, hier liep ik alleen tegen het probleem aan dat het best moeilijk kan zijn om een leeftijdsgenoot te vinden die het zelfde geloof deelt. 
Ik ga wekelijks naar de kerk, en daarnaast ga ik naar evenementen, studieavonden, en Alpha cursussen. Maar ook hier liep ik tegen hetzelfde probleem aan en meerdere met mij.
Daarom ben ik op het idee gekomen om speeddates te gaan houden voor Christenen.

 

Dit idee zou ik graag willen peilen. Hierbij zal ik vermelden dat het een serieus plan is waar we aan werken.
Alles willen we doen met de Bijbel als fundament en we willen ook God betrekken in alle mogelijke aspecten.

Het zijn een handvol korte vragen die u volledig anoniem kunt invullen, en u bent natuurlijk welkom om vragen te stellen/opmerkingen te maken.
Ik ga hier graag met u over in gesprek!

De enquete: https://www.survio.com/survey/d/L5H0T4A5B7F2S2I4T

Met vriendelijke groet,
Jeroen

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 21-5-2024 om 22:18 zei Monachos:

Speed mag volgens mij helemaal niet van de Bijbel. Ik zou het gewoon bij koffie, thee of frisdrank houden en niet meteen aan de harddrugs gaan tijdens zo'n date.

speed dating

noun

noun: speed dating; noun: SpeedDating

an organized social activity in which people seeking romantic relationships have a series of short conversations with potential partners in order to determine whether there is mutual interest.

Aristarkos

Link naar bericht
Deel via andere websites
23 minuten geleden zei Aristarkos:

speed dating

noun

noun: speed dating; noun: SpeedDating

an organized social activity in which people seeking romantic relationships have a series of short conversations with potential partners in order to determine whether there is mutual interest.

Aristarkos

Het was een woordgrapje dat blijkbaar langs je heen ging.

Monachos

bewerkt door Monachos
Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 21-5-2024 om 19:41 zei Jeroenvl:

Dit zou ik graag willen delen met een partner, hier liep ik alleen tegen het probleem aan dat het best moeilijk kan zijn om een leeftijdsgenoot te vinden die het zelfde geloof deelt. 
Ik ga wekelijks naar de kerk, en daarnaast ga ik naar evenementen, studieavonden, en Alpha cursussen. Maar ook hier liep ik tegen hetzelfde probleem aan en meerdere met mij.

Hallo Jeroen. 

Kom je tijdens al je kerkbezoeken, evenementen, studieavonden en Alpha cursussen nooit leeftijdgenoten tegen? 

Als dat zo is lijkt het mij duidelijk dat God via die kringen geen potentiële partner op je pad wil sturen. Misschien probeert God je duidelijk te maken dat je daar niet thuishoort. 

Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid