Topruler 0 Geplaatst 24 mei 2005 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2005 Hee weet je wat je ff moet doen: naar www.toothandnail.com of naar www.solidstaterecords.com gaan en daar staan meer dan genoeg christelijke metal bands tussen die goed zijn. Als je het daar niet kunt vinden dan moet je maar ff replyen want ik heb zelf ook wel wat voorbeelden van christelijke metal. Groeten en zegen Topruler Link naar bericht Deel via andere websites
Topruler 0 Geplaatst 24 mei 2005 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2005 Hee weet je wat je ff moet doen: naar www.toothandnail.com of naar www.solidstaterecords.com gaan en daar staan meer dan genoeg christelijke metal bands tussen die goed zijn. Als je het daar niet kunt vinden dan moet je maar ff replyen want ik heb zelf ook wel wat voorbeelden van christelijke metal. Groeten en zegen Topruler Link naar bericht Deel via andere websites
Abbath 0 Geplaatst 24 mei 2005 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2005 Tsja, ik ben niet echt heel tr00, maar het liefst moffel ik Cradle en Dimmu toch ook weg. Link naar bericht Deel via andere websites
Verwoesting 0 Geplaatst 24 mei 2005 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2005 Ik ben pas Troooh, zelfs Marduk is nog te slapjes voor mij, daar wijger ik dan dus ook naar te luisteren Link naar bericht Deel via andere websites
Harmen 0 Geplaatst 24 mei 2005 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2005 WOW Das wel HEEL TROEH!!! Link naar bericht Deel via andere websites
Caesarion 0 Geplaatst 24 mei 2005 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2005 Quote: Op zaterdag 08 januari 2005 13:07:10 schreef Ol Moth het volgende: punt 1. Disciple is GEEN metal.. Nu-Metal is GEEN Metal punt 2. dark metal bestaat niet. en jij loopt met een enorm voor oordeel rond.. dat alles wat echt hard is met gevloek is enz.. punt 3. probeer eens Pillar, Staple, Skillet, Kutless enz.. Idd!!!<..NU-METAL SUCKS!!!,.. En Skillet?? daz'gwoon vage rock man,..boring,... Link naar bericht Deel via andere websites
Caesarion 0 Geplaatst 24 mei 2005 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2005 Quote: Op maandag 23 mei 2005 20:45:03 schreef 80metal het volgende: wie weet er een paar christelijke of neutrale bands uit de jaren 70 en 80 die toen metal maakte, Klassieke metal en dus de echte kan iemand mij ook zeggen of megadeth goed of slecht is? alvast bedankt Exodus,...?? Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 25 mei 2005 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2005 Dat is een bijbelboek, net als Genesis Het label fear-dark heeft ook nog wel wat leuke bands: Immortal Souls - Death Metal, niet echt mijn ding de hele style niet, luister wel wat In Flames en Borknagar maar dat is dan ook alles. Kekal = Prog Metal/Rock - hebben een splitcd met Slechtvalk opgenomen (de eerste van Slechtvalk) Slechtvalk - Symphonic Black Metal, tja, niet helemaal mijn ding maar luister het om mijn christelijk metal playlist wat te spekken (en staat natuurlijk erg trui in je playlist). Morphia - Doomige Metal, ook al niet mijn ding maar wel goed Neutrale bands : Vanhalen, Guns 'N Roses, verder zou ik niet weten, ook nu wordt er nog truie metal gemaakt (www.truiemensen.tk) Link naar bericht Deel via andere websites
Ol Moth 0 Geplaatst 25 mei 2005 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2005 Quote: Op woensdag 25 mei 2005 01:01:19 schreef Caesarion het volgende: [...] Idd!!!<..NU-METAL SUCKS!!!,.. En Skillet?? daz'gwoon vage rock man,..boring,... ik raadde m ook geen muziek aan die ik luisterde maar die in zijn straatje lagen Link naar bericht Deel via andere websites
Eli7 0 Geplaatst 25 mei 2005 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2005 Quote: Op maandag 23 mei 2005 20:45:03 schreef 80metal het volgende: wie weet er een paar christelijke of neutrale bands uit de jaren 70 en 80 die toen metal maakte, Klassieke metal en dus de echte kan iemand mij ook zeggen of megadeth goed of slecht is? alvast bedankt Stryper! Alhoewel je dat bijna geen metal kunt noemen... en verder nog Deliverance. Van de tegenwoordige classic metal vind ik Impelliteri (of Rob Rock) en seventh avenue wel relaxt Link naar bericht Deel via andere websites
GezellighierinEDE 0 Geplaatst 25 mei 2005 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2005 volgens mij is hammerfall wel oud (maar k weet niet of ze neutraal of christelijk zijn...) Link naar bericht Deel via andere websites
Harmen 0 Geplaatst 25 mei 2005 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2005 Quote: Op woensdag 25 mei 2005 10:55:20 schreef Ol Moth het volgende: [...] ik raadde m ook geen muziek aan die ik luisterde maar die in zijn straatje lagen Zou ik ook zeggen Link naar bericht Deel via andere websites
Ol Moth 0 Geplaatst 25 mei 2005 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2005 hahaha lol harmen Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 26 mei 2005 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2005 impelitterri is inderdaad heel cool, luister ik ook, maar ik hoorde dat van halen helemaal niet zo christelijk is, maar in ieder geval bedankt voor de tips. En ACDC eigenlijk? volgens mij kan dat wel wel maar andren vinden weer van niet Link naar bericht Deel via andere websites
Caesarion 0 Geplaatst 28 mei 2005 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2005 ik luister nu metallica, Maar 't gaat vervelen,..Leper Messiah,...... Link naar bericht Deel via andere websites
Harmen 0 Geplaatst 28 mei 2005 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2005 metallica vervelen? DUH!!! Link naar bericht Deel via andere websites
Ol Moth 0 Geplaatst 29 mei 2005 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2005 ff dimmen he harmen Master of puppets zal mij nooit vervelen maar j moet gewoon niet zo zeuren ouwe brompot je zeurt over 'tallica, maiden enz gewoon niet zeuren klaar Link naar bericht Deel via andere websites
Abbath 0 Geplaatst 29 mei 2005 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2005 ermh, ik geef hem wel gelijk.. ik hoef geen 2 nummers metallica te luisteren of ik lig te slapen.. ongeïnspireerde troep dat het eigenlijk is.. Toch jammer dat ik dat 6-7 jaar geleden echt heavy vond.. Hahahaha. Link naar bericht Deel via andere websites
Eli7 0 Geplaatst 29 mei 2005 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2005 Quote: Op donderdag 26 mei 2005 13:54:43 schreef 80metal het volgende: impelitterri is inderdaad heel cool, luister ik ook, maar ik hoorde dat van halen helemaal niet zo christelijk is, maar in ieder geval bedankt voor de tips. En ACDC eigenlijk? volgens mij kan dat wel wel maar andren vinden weer van niet Bloodgood is ook heel erg oud, niet erg lekker gemixt vind ik zelf, maar wel leuk en verder maakt Thy Majesty volgens mij ook muziek in de goeie oude classic metal richting. Link naar bericht Deel via andere websites
bart1984 0 Geplaatst 29 mei 2005 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2005 Quote: Op zondag 29 mei 2005 00:50:12 schreef Harmen het volgende: metallica vervelen? DUH!!! METALLICAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!!!!!! Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 2 juni 2005 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2005 Quote: Op zondag 29 mei 2005 11:56:08 schreef Abbath het volgende: ermh, ik geef hem wel gelijk.. ik hoef geen 2 nummers metallica te luisteren of ik lig te slapen.. ongeïnspireerde troep dat het eigenlijk is.. Toch jammer dat ik dat 6-7 jaar geleden echt heavy vond.. Hahahaha. Ongeinspireerde bagger, och ja, een paar nummer zijn leuk, zoals Master of Puppets, Nothing Else Mathers en het eerste nummer wat op de eerste cd van Apocalyptica staat, ben de naam kwijt, met dat kindergebedje.. Link naar bericht Deel via andere websites
stongetje 0 Geplaatst 3 juni 2005 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2005 Kvind zelf POD heel vet (check plaatje en www.payableondeath.com). dat is christelijke nu-metal. Link naar bericht Deel via andere websites
Abbath 0 Geplaatst 3 juni 2005 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2005 Enter Sandman.. Tsja, het komt mij errug snel de keel uit. POD vindt ik buitengewoon waardeloos terwijl er best grappige christelijke muziek te vinden is. (vaakevandring/slechtvalk) Link naar bericht Deel via andere websites
lieverMETAL 0 Geplaatst 6 juni 2005 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2005 pod is slappe zooi enne... metallica rulez! Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 6 juni 2005 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2005 Lol, Nee, je wilt zeggen dat metallica ruige harde zooi is... Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten