Spring naar bijdragen

Nepaccounts van Flawless Victory tot nu toe:


Aanbevolen berichten

Nepaccounts van Flawless Victory tot nu toe:

Het heeft even geduurd voordat deze trol de perfecte act had samengesteld om het geloof te ondermijnen met woke-ideologie.
- Plume (geloofsovertuiging: vrijzinnig humanist)
- Zola (geloofsovertuiging: agnost)
- Fritsie (geloofsovertuiging: niet opgegeven)
- Mount Freedom (geloofsovertuiging: niet opgegeven)
- Divine_Will (geloofsovertuiging: niet opgegeven, gedrag: tussen conservatief en woke)
- Flawless Victory (geloofsovertuiging: grace, extreem woke gedrag).

Dit zijn uiteraard allemaal dezelfde persoon. Tot nu toe laat ik het hierbij en zal voorlopig geen verdere informatie publiceren, maar dit moet natuurlijk stoppen.

Ik ben niet zeker wie hier momenteel het beheer heeft, maar het zou gewaardeerd worden als hier even naar gekeken kan worden.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 18-12-2023 om 10:30 zei Viktor K.:

Nepaccounts van Flawless Victory tot nu toe:

Het heeft even geduurd voordat deze trol de perfecte act had samengesteld om het geloof te ondermijnen met woke-ideologie.
- Plume (geloofsovertuiging: vrijzinnig humanist)
- Zola (geloofsovertuiging: agnost)
- Fritsie (geloofsovertuiging: niet opgegeven)
- Mount Freedom (geloofsovertuiging: niet opgegeven)
- Divine_Will (geloofsovertuiging: niet opgegeven, gedrag: tussen conservatief en woke)
- Flawless Victory (geloofsovertuiging: grace, extreem woke gedrag).

Dit zijn uiteraard allemaal dezelfde persoon. Tot nu toe laat ik het hierbij en zal voorlopig geen verdere informatie publiceren, maar dit moet natuurlijk stoppen.

Ik ben niet zeker wie hier momenteel het beheer heeft, maar het zou gewaardeerd worden als hier even naar gekeken kan worden.

Het kan natuurlijk zijn dat jij zelf nep bent. Betrouwbaarheid blijkt uit het feit dat je geen verdachtmakingen publiceert maar zelf meedoet met actieve discussie, daar is het forum voor bedoeld. Wie een mening te berde brengt laat zich kennen. Zonder mening geen aandacht.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Barnabas:

Het kan natuurlijk zijn dat jij zelf nep bent. Betrouwbaarheid blijkt uit het feit dat je geen verdachtmakingen publiceert maar zelf meedoet met actieve discussie, daar is het forum voor bedoeld. Wie een mening te berde brengt laat zich kennen. Zonder mening geen aandacht.

Altijd dat stiekeme opnemen voor hen die de leer verdraaien.

bewerkt door Viktor K.
Link naar bericht
Deel via andere websites
3 uur geleden zei Flawless victory:

Het bashen van Barnabas heb ik gemeld. Hoe goedkoop.

Mijn excuses, alleen Bastiaan mag dat soort opmerkingen maken. Ff vergeten. Domme fout van me! Vergeef me, vergeef me divine_one. Satanist dat je bent

Iemand voor satanist uitmaken kan natuurlijk niet en wordt niet getolereerd hier. Strafpunt.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid