Fundamenteel 1.017 Geplaatst 23 november 2023 Rapport Share Geplaatst 23 november 2023 Ik zoek een goed gezelschapspel voor jong en oud. Trival Pursuit, Pictonairy en Monopoly ken ik wel. Maar ik ben niet zo goed mee met deze tijd. Wat spelen die jonge gasten vandaag graag? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Petra. 716 Geplaatst 24 november 2023 Rapport Share Geplaatst 24 november 2023 Ik ben een spelletjesfreak Is het voor een grote groep ? 30 seconds is erg populair. Qwixx populair dobbelstenen spel. Regenwormen (lekker makkelijk, leuk voor kids) Kaartspelletjes Uno of SkipBo Coup; geinig snel kaarspelletje waarbij je mag bluffen/liegen 7Wonders...keigaaf spel. Paelo, erg leuk omdat het één vd weinige coöperatieve spellen is. (samenwerken om te winnen). Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 24 november 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 november 2023 Ja die 30 seconds lijkt wel wat... Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten