Hermanos2 549 Geplaatst 15 oktober 2023 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2023 Iemand hier ervaring met hardlopen of looptraining of hoe je het ook noemen wil? Looptraining is interessant. Je kunt eindeloos variëren. Het is een goedkope sport die vrijwel altijd en overal beoefend kan worden. Het is goed voor je lichaam en je geest. Met de juiste voorbereiding kan iedereen eraan beginnen. Gewoon paar makkelijke schoenen aan en wegwezen. Doen! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Hopper 813 Geplaatst 15 oktober 2023 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2023 Allereerst is hardlopen sowieso af te raden. En als je het dan toch doet, koop dan goede schoenen. Je knieën krijgen met iedere 'sprong' een zware belasting, goede schoenen kunnen de schade wat beperken. Ook voor normaal wandelen zijn goede schoenen een pre. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 15 oktober 2023 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2023 Mijn rokerslongen zien pekzwart van het zondige leven. Ik geraak 15m ver en ze mogen me van de vloer schrapen haha. Maar ik heb wel diep respect voor mensen die het succesvol doen. Mijn adhd brein zoekt echter eerder de "binnenweg". Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Petra. 716 Geplaatst 16 oktober 2023 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2023 Ik kan urenlang dansen. Maar lopen..om het lopen... ik snap er de lol niet van. Sorry. 🙂 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten