Petra. 716 Geplaatst 20 september 2023 Rapport Share Geplaatst 20 september 2023 (bewerkt) Wat zijn enkele van de beste herinneringen die je hebt aan leuke momenten of prestaties in je leven? Het kan gaan over speciale reizen, persoonlijke mijlpalen, grappige anekdotes of alles wat je een warm gevoel van binnen geeft. P.S. Het delen van positieve herinneringen kan ons eraan herinneren dat er altijd lichtpuntjes zijn, zelfs te midden van uitdagingen. 20 september 2023 bewerkt door Petra. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Yours 88 Geplaatst 21 september 2023 Rapport Share Geplaatst 21 september 2023 Het mooiste en warmste moment van mijn leven was het geestelijk opnieuw verbonden worden met de Bron van Liefde en Licht. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Hopper 813 Geplaatst 21 september 2023 Rapport Share Geplaatst 21 september 2023 Ik sluit me hier bij aan, de liefde van de Vader heeft een onuitwisbare indruk achtergelaten. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Petra. 716 Geplaatst 4 oktober 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2023 Je kan wel merken dat dit geen spannend topic is. Gek genoeg lijken mensen vooral dol op controverse. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Willempie 1.410 Geplaatst 4 oktober 2023 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2023 (bewerkt) 'S avonds braaien in een natuurpark in Afrika. Ongelooflijk mooie zonsondergangen. Zwoele lucht. Perfecte temperatuur. Met een biertje en daarna een wijntje. Leeuwen horen brullen in de verte. Olifanten vlakbij in een rivier. Het "ik hoor hier in de natuur" gevoel. 4 oktober 2023 bewerkt door Willempie Petra. reageerde hierop 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten