Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Mijn dochter vertelde dat ze met haar schone moeder naar de Barbie film was geweest. Ze hebben zelfs een zootje Barbies gekocht. Ook eentje voor mij...een Petra Barbie zei haar schone moeder en stuurde me een foto..whoehaha..eentje met dreads! 😂|P

Ik ben nog niet naar de film geweest, zag wel de trailer.  Barbie gaat uit de Barbiewereld naar onze echte wereld, is het verhaal. Met als gevolg.. in de echte wereld de hilarische comment: "no one rests untill this doll is back in her box" 😄

Zijn er al mensen met kroost naar de film geweest ? 

 

 

bewerkt door Petra.
Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Petra.:

😂😂😂 je mot wat over hebben voor je (bonus) (klein) kroost! 

Jawel! Ik pas al één dat in de week op en het kruipt net, dus voorlopig nog geen Barbie. Draait hij bij jou nu pas? Het is hier al weken bezig. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
8 uur geleden zei Dat beloof ik:

Jawel! Ik pas al één dat in de week op en het kruipt net, dus voorlopig nog geen Barbie. Draait hij bij jou nu pas? Het is hier al weken bezig. 

😁Ik loop wat achter. Maar heb zelf nooit met Barbies gespeeld, ik was druk met mn broer het hele huis vol te bouwen met van die megakleine tanks en legersoldaatjes... die steeds omvielen. Zelfs als we niet met bommen gooiden 😂😂😂. We waren drukker met rechtop zetten dan oorlogsvoering. En pappie en mammie konden bijna nergens meer lopen.  Die moesten hinkstapsprong door het huis. En dan...moest er echt echt echt ...schoongemaakt worden. Konden we weer opnieuw beginnen. 

Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid