Fundamenteel 1.017 Geplaatst 10 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2023 (bewerkt) Het was al gepost bij Amerikaanse hoorzittingen, maar omdat leden graag een woordje uitleg bij een youtube krijgen post ik het opnieuw Vlad bespreekt hier een boek van en met Jonathan Cahn, the return of the Gods. Ze doen daar uit de doeken hoe de huidige tijdsgeest in relatie staat met het verleden en hoeveel gelijkenis er is met de duistere triniteit. Het begint bij Baal, degene die overneemt. Daarna komt Ishtar die seksuele immoraliteiten invoert. Daarna komt Moloch, de verwoester. Ook is er een boodschap van hoop. Terugkeren naar Zijn Woord zonder compromis met deze geesten te maken. Het is allemaal geestelijk broeders en zusters. Dit is onze roeping. De manier waarop ze dit ontleden is een hoorn die wij als christen niet mogen negeren. Ze roepen daarin op tot oorlog tegen deze principaliteiten. Zoeken wij de wereldgeest te behagen en onze bevestiging op google, of zoeken we ons ongelijk in de Bijbel? De tijd is nu christen, wake up!!! 10 augustus 2023 bewerkt door Fundamenteel Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dat beloof ik 990 Geplaatst 13 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2023 Bestaat niet. Al eens een Baal kerk gezien? Ik niet Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Petra. 716 Geplaatst 13 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2023 (bewerkt) Baal was toch die god van andere volkeren, m.n. Kanaan. Heer is de vertaling van zijn naam. (Daarom vond ik het zo merkwaardig dat ze JHWH en Jezus hetzelfde zijn gaan noemen). Die was toch zo slecht omdat ze ritueel kindertjes offerden, en rituele orgies deden. Was dat niet het verhaal van Elia, met de wedstrijd welke god dat vuur zou aansteken. En dat JHWH toen won. Volgens mij was de moraal van dat verhaal dat JHWH die Baal had weggewerkt. Volgens mij worden er in geen enkele godsdienst meer kindertjes of mensen geofferd aan de goden. En is er geen tempel/kerk/moskee/synagoge die zich daarmee bezighoudt. Seksuele immoraliteiten staat vooral de RK om bekend door al die kindermisbuik, maar dat zijn geen bij het geloof horende rituelen. 13 augustus 2023 bewerkt door Petra. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 13 augustus 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2023 4 uur geleden zei Dat beloof ik: Bestaat niet. Al eens een Baal kerk gezien? Ik niet De IS heeft de laatste verwoest. Dan hebben ze die ingang nagemaakt en een openingsceremonie gehouden in de steden van de topeconomieën. 2 uur geleden zei Petra.: Baal was toch die god van andere volkeren, m.n. Kanaan. Heer is de vertaling van zijn naam. (Daarom vond ik het zo merkwaardig dat ze JHWH en Jezus hetzelfde zijn gaan noemen). Die was toch zo slecht omdat ze ritueel kindertjes offerden, en rituele orgies deden. Was dat niet het verhaal van Elia, met de wedstrijd welke god dat vuur zou aansteken. En dat JHWH toen won. Volgens mij was de moraal van dat verhaal dat JHWH die Baal had weggewerkt. Volgens mij worden er in geen enkele godsdienst meer kindertjes of mensen geofferd aan de goden. En is er geen tempel/kerk/moskee/synagoge die zich daarmee bezighoudt. Seksuele immoraliteiten staat vooral de RK om bekend door al die kindermisbuik, maar dat zijn geen bij het geloof horende rituelen. Als je nu eens die dienst geluisterd had he, dan zou je gehoord hebben dat vele christenen het eens zijn dat abortus een rituele kindermoord is. 1 om hun welvaart te behouden, 2 om de medische wereld van weefsel te voorzien die andermans gezondheid verbeteren. https://en.m.wikipedia.org/wiki/Temple_of_Bel Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten